Jó de érted mit írok... mi alapján dönti el a felhasználó hogy 6000km után le kell cserélni az olajat?
Ha lenne nyomás és hőmérséklet jelző akkor megérteném.
Nem lehet, hogy azért mert sok típusnál a gyári szervizintervallum szerint 12ezrenként kellene lecserélni az olajat? Oszt ezt a futást felezi meg aki megfelezi.
Örülök hogy nem csak tőlem származik az ezzel kapcsolatos pozitív tapasztalat. Egyébként beírtam a Hornet fórum keresőjébe a Motul nevét, az így leszűkített találatokból 4 oldalt lapoztam át, összesen két negatív vélemény volt a közel 20 pozitív mellett, egyik váltó akadást emlegetett, a másik meg a Repsollal vélte csendesebbnek a motort. A motorok állapota természetesen nem ismert... Fisit viszont személyesen ismerem, neki hiszek, de szinte biztos hogy nem az eredeti Motullal volt dolga. Az is meglátszik a sorok között aki a neten szerzett "tapasztalati tudást", amit a névtelenség mögé bújva álnéven oszt, arra nincs mit adni, annak hiába írod le hogy mit csináltál és mi volt az eredmény, az akkor is csak a saját hitetlenségével tud érvelni.
Üdv szinte ugyan ezt kapja az én motorom is ! Motul 5100 10-50 plusz egy fecskendő xado természetesen 5-6 ezrenként szigorúan csere! Az ok egyszerű a motor állapotát lehetőség szerint meg óvni.
Jók ezek az adalékok valamire?
Ha lenne nyomás és hőmérséklet jelző akkor megérteném.