Sziasztok van e valakinek tapasztalata a motorex 20w 60 nal kapcsolatban? Már h jobb e mint a társai pl motul 15w 60 off road ipone stb az érdekelne legjobban h melyikkel jár a motor legszebben? Exc be kellene köszönöm
Barátom volt csaja B.pesten dolgozott egy cégnél, ahol az volt a dolguk, hogy a 300.-os gagyi napszemüvegre felszitázzák a minőségi nagy jeleket és beletegyék egy szép dobozba. Aztán lett belőle 30.000.-os márkás napszemcsi. De érdekes...
Csak azt tudom írni, amit olvastam. A KTM adott évben 3x váltott cikkszámot a szűrőre 5000-5100-5200 és az első kettővel voltak gondok. Ebből még vannak készletek a kereskedőknél. A 250-eseknél 10 fok alatt nem jó viszkozitású olaj szintén okozott ilyen problémát, ahol hidegen a gázfröccsök miatt állítólag hasonlóan megroppant a szűrő, de szerintem ahhoz eléggé el kellene térni viszkozitásban, hogy ilyen megtörténjen.
Legyen úgy ahogy mondod, de akkor milyen szűrőben bízzon az ember ha már a gyáriban sem, egyébként több motorban is használok ilyen szűrőt és ebbe is ugyanilyen ment vissza és nincs velük probléma.
Hát, az eredeti ngk meg az eredeti denso kozul az eredeti ngk szerintem sokkal minosegibb, ranezesre!! Nem tudom hogy van e kulonbseg kozottuk de az ngk megmunkalasa jobb.
hamisítvány bárhol lehet
de ha a honda rendeli meg a gdenso cégtől a cuccot és csak a honda forgalmazza akkor sokkal kevesebb esély van hogy belekerüljön a rendszerbe a hamis cucc
mert a japó elküldi a európai raktárba és onnan megy kisebb helyekre
vagy valami ilyesmi
az biztos hogy a ténérébe 10 ezer alatt nem néztem gyertyát sosem, bár a 10 ezer nem sok, de ennyi idő alatt jó sokat szikrázott meg melegedett mert nem kimondottan fagyizni jártam vele
Na ja, de igazából ők sem tudják honnan jön a holmi, vittem szfehérvárra egy adag holmit ami echte kínai volt a dobozai alapján, ott egy kis "cég"-nél a nőknek az volt a dolguk, hogy átcsomagolják olyan dobozokba amire minimum EU felirat, de inkább DE volt a gyártási hely, autós alkatrészek voltak neves német autógyárak gyári alkatrészeként és vitték tovább kisautókkal nyugatra (ugye a kisautókkal kevésbé foglalkozik minden szerv) és így lett egy csomó holmi "gyári" alkatrész.
a hondás ember azt mondta ők mindent a hondától rendelnek, osztrákban van egy lerakat meg valahol hollandiába vagy hol
magyar forgalmazótól semmit se vesznek
szép piros hondás feliratban jött a gyertya, a yamahába is ilyet tettem, most a ktm motorban bárditól vett denso van az is működik
Egyenlőre Denso-nál még én sem találkoztam gagyival, de ha mindenki azt veszi előbb-utóbb az is variált lesz....akkor rátérünk a Berura vagy valami másra.....
én 3 helyről rendeltem ngk gyertyát mind a 3 szar volt, végül a hondától rendeltem denso-t és az lett a jó
a szar ngk-tól leizzadtam mire berúgtam a hondát a densoval meg egy rúgásra indult
beszakítani egyet sem sikerült
havernál jártunk úgy hogy vásárlás után kivettük a gyertyát és hozta a menetet, de ez nem a gyertya hibája volt.
Remélhetőleg, amúgy pont az eniről nem gondolom, hogy hamisítják, az ismeretlen még nem kelendő cuccokat nem szokták mert minek is, azt éri meg ami mindenkinek kell, az első bukták a castrol és a shell voltak vagy tizenéve, azóta a motulnál is volt gáz, de igazából a fene tudja, mindenki esküszik arra akitől veszi, de vajon az kitől veszi? Azt, hogy igazából honnan származik valami azt még a legjobb eladó sem tudja annyira össze-vissza keresztbe megy a beszerzés még a nagy eladóknál is, a beszerző rákényszerül, hogy minél olcsóbban szerezze be az adott holmit, hogy jó legyen a főnöknél, de simán megmajmolják......vazz, szoptam igen rég a három nagy közül az egyiknél hamis ngk gyertyákkal, a meghúzásnál (csak nyomatékra!) beleszakadtak a hengerfejbe, ma már jobb a helyzet, a kamu gyertyák sem szakadnak bele viszont 3-4000-nél elkezdenek kihagyni és a tulaj nem tudja mi romlott el.
80 órát ment az eni olajjal, 200 óránál kell dugót cserélni, ha szar lett volna akkor 80 óra pont elég ahhoz hogy észrevegye az ember hogy szar az olaj vagy nem
úgy tűnik én eredetit vettem.....
Annyiban egyetértek Veled, hogy egy pár olajcseréig bármilyen olaj jó, akár a leggagyibb tecsós olaj is kibír motorban 2-3 olajcserét észrevétel nélkül csak utána kezd szép lassan gondokat okozni, ez az olajhamisítók trükkje, nem lehet észrevenni azonnal. mondjuk volt egy neves márka amit gariban 2X is cseréltem mert kopogósan kezdett járni a motor pedig elvileg ellenőrzött, megbízható helyről vettem, a sajátom is kopogó lett tőle, azóta arról az olajról hallani sem akarok.
De azt tudod, hogy ennek az olajhoz semmi köze nem volt? Az 5000 végű szűrők gyárilag gyengék, ezt külföldi fórumokon is leírták, a 14-15-ben gyártott gépek is ezzel szenvedtek, a zsír új gépek első olajcseréjkor újra kellett éleszteni a tulajokat
Megne sértődjél már ! A taxi továbbra is áll , én állom a szavam ! Az olajat meg mindíg is hamisítani fogják ! Sajnos ! Legalább ebbe egyezzen a véleményünk !
de ha a honda rendeli meg a gdenso cégtől a cuccot és csak a honda forgalmazza akkor sokkal kevesebb esély van hogy belekerüljön a rendszerbe a hamis cucc
mert a japó elküldi a európai raktárba és onnan megy kisebb helyekre
vagy valami ilyesmi
az biztos hogy a ténérébe 10 ezer alatt nem néztem gyertyát sosem, bár a 10 ezer nem sok, de ennyi idő alatt jó sokat szikrázott meg melegedett mert nem kimondottan fagyizni jártam vele
magyar forgalmazótól semmit se vesznek
szép piros hondás feliratban jött a gyertya, a yamahába is ilyet tettem, most a ktm motorban bárditól vett denso van az is működik
a szar ngk-tól leizzadtam mire berúgtam a hondát a densoval meg egy rúgásra indult
beszakítani egyet sem sikerült
havernál jártunk úgy hogy vásárlás után kivettük a gyertyát és hozta a menetet, de ez nem a gyertya hibája volt.
úgy tűnik én eredetit vettem.....
Én még mindig azt mondom az az olaj jó
A,husky elég pörgős gép és,nem volt hiba vele