Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Janó megcsinált valamit , megosztotta jó szándékkal ! Megpróbáljátok hülyének , nem hozzáértőnek beállítani , erre ő nemes gesztussal megadja nektek a lehetőséget sértődés nélkül , mire ti még most is a szart fésülgetitek ! Ha annyira tuti amit ti állítotok hogy ez lehetetlen , és Janó kamuzik vagy nem ért hozzá adva van a lehetőség ! Általam pedig a költségmentes hazajutás ! Míg Janó motort épít addig ti csak olajat cseréltek , még is kétségbe vonjátok tetteit ! Szerintem aki összeszór egy kacatot , a csapágyak után a szürő számát is tudja kezelni ! De megint nekem irogatsz ahelyett hogy hozzászólás lenne , hozzám szólást produkálsz ! Tudod , ha nem inge ... De látom , te öltözködsz rendesen ! ?
Azt nem értem kik a "megmondók" és a "papírkutyák"... Az összeroppant szűrő képei után ketten szóltunk hozzá érdemben Inivel, inkább gondolkodva a problémán, nem pedig megmondó stílusban és nem is rajoskodva, legalábbis részemről nem volt ilyen szándék. Ebből teljesen felesleges nagyobb vitát generálni, úgy hogy igazából neked sincs jobb ötleted mint a "szarkupacok" hazaszállítása.
Igen , de lehet abban bármi más ezt ő sem állítja hogy echte original , csak hogy ő így járt vele , és ott elötte felhsználható a maradék , ami van benne ! Én meg szállítom a fost haza , ha Janónak még is igaza lenne ! Én állom a szavam , bárhova is kell vigyem a szarkupacot !
Minek menjek ehhez a műmájer janó álnevű egyedhez amikot itt a polcon az eni olaj?
Most is az van az lc4 be előtte is az volt
Szóval az eni olaj nekem jó volt és jó is lesz
Vagy 5éve ezt használom 2 motorban is, haver a shercoba is ezt öntogeti
És még sokan mások
Nem követed az eseményeket ! Janónak van szar olaja , ami összekapta a szürőt , Janó megmondta szar , megmondók megmondták Jano nem ért hozzá ! Janó felajánlotta a nálalevő maradékot a hejszíni felhasználásra ! Papírkutyák nem tolonganak , ugatnak de bevannak szarva hogy még is Janonak lenne igaza ! Pedig én Ingyen haza szállítanám a szarkupacot mikor elbukik az eszme ! Mit nem lehet ezen érteni ?
Egyforma ez a hosszabb szűrő az összes 690-ben, a rövid viszont nem.
690-ből miért csak a factory replicat írja ? Valahogy nem tudom elkepzelni hogy más lenne a 690smc, enduro, supermoto és a factory replica...
Na csak ezekhez jó cikkszám alapján!
2013 250 XCF-W (US) - Lubricating System
2013 450 SX-F (US) - Lubricating System
2013 450 SX-F FACTORY EDITION (US) - Lubricating System
2013 450 XC- F (US) - Lubricating System
2013 450 XC-W (US) - Lubricating System
2013 500 EXC (US) - Lubricating System
2013 500 XC-W (US) - Lubricating System
2014 450 SX-F (US) - Lubricating System
2014 450 XC- F (US) - Lubricating System
2014 450 XC-W (US) - Lubricating System
2014 500 EXC (US) - Lubricating System
2014 500 XC-W (US) - Lubricating System
2015 450 SX-F - Lubricating System
2015 450 XC-F - Lubricating System
2015 450 XC-W - Lubricating System
2015 500 EXC - Lubricating System
2015 500 XC-W - Lubricating System
2016 450 XC-W - Lubricating System
2016 500 EXC - Lubricating System
2016 500 EXC Six Days - Lubricating System
2016 500 XC-W - Lubricating System
SSEMBLIES WHERE 77038005000 IS USED
2005 250 SX-F (US) - Lubricating System
2006 250 SX-F - Lubricating System
2006 250 SXS-F - Lubricating System
2006 250 XCF-W (US) - Lubricating System
2007 250 EXC-F (AU) - Lubricating System
2007 250 SX-F - Lubricating System
2007 250 SXS-F - Lubricating System
2007 250 XC-F (US) - Lubricating System
2009 250 SX-F (US) - Lubricating System
2009 250 XC-F (US) - Lubricating System
2009 250 XCF-W (US) - Lubricating System
2007 250 XCF-W (US) - Lubricating System
2007 250 XCF-W (ZA) - Lubricating System
2007 690 RALLY FACTORY REPLICA - Lubricating System
2008 690 RALLY FACTORY REPLICA - Lubricating System
2008 250 SX-F - Lubricating System
2008 250 SXS-F - Lubricating System
2008 250 XC-F (US) - Lubricating System
2008 250 XCF-W (US) - Lubricating System
2010 250 SX-F (US) - Lubricating System
2010 250 XCF-W CHAMPION EDIT. (US) - Lubricating System
2011 250 SX-F (US) - Lubricating System
2011 250 XC-F (US) - Lubricating System
2011 250 XCF-W SIX DAYS (US) - Lubricating System
2012 250 SX-F (US) - Lubricating System
2012 250 XC-F (US) - Lubricating System
2012 250 XCF-W (US) - Lubricating System
2012 450 SX-F FACT.REPL. (US) - Lubricating System
2012 450 XC-W (US) - Lubricating System
2012 500 EXC (US) - Lubricating System
2012 500 XC-W (US) - Lubricating System
az egy husaberg szűrő, félcentivel hosszabb mint a ktm-é
Én a,jövő héten öntöm az eni olajat a motorba
Ez lesz a 3.csere az lc4-be előtte a huskyba is azt tettem 80 óra körül ment eni olajakkal sose roppant meg a szűrő.....
Te most miről beszélsz?
Tudod mit ?! Ráfejelek ! Ha valamelyik megmondó rajoskodik és még is van vér a f@xába belerakja a nedvet és még is neked lesz igazad , én ingyen hazaszállítom a szarkupacát !
Én köszönöm nem.
Na ez ám a korrekt felkérés egy keringőre ! Gondolom nem tülekednek a megmondók olajcserére nálad !
Szép estét Laci ! Nekem túl hosszú kábel, vagy túl sok dug-alj kellene, hogy zavartalanul tudjak huncutkodni! De ízlés dolga !
Tiszteletem Józsi! Nekem elektromos a "szellemírtóm", kicsit körülményes huzigálni a hosszabbítót de legalább nem kell a benzinkútra menni keverék olajért ráadásul minden falra szereltem egy röfi orrot, abból meg kedvezményes villany folyik
Jó lesz majd télen begyújtani a kazánba!
Pálinkás szép napot kívánok Neked is Laci !
Ma vettem keverékolajat a damilos fűnyíróhoz , mert ilyen ingerem volt, hogy én ma fűnyírással kezdem a napot hajnali fél 10-kor! És képzeljétek a benzinkúton ahol venni akartam, direkte a damiloshoz való olajat adott a kutas! Hogy ez most ilyen felesleges árdrágítás, vagy tényleg ahhoz való az a keverékolaj már nem is tudom. Régen volt a 33-as keverék oszt jóvan! Most meg még majd le is akarnak legközelebb szívni, ha jól megfizetem??!
Sajnálom ha esetleg cinikus okoskodásnak tűnt a hozzászólásom, nem ez volt a célom. Tudom hogy léteznek hamis olajok, egyik ismerősömnek összesen 2 ezret bírt egy ilyen pancs, aztán olyan fekete masszát engedett le a blokkból mint a pakura, rádásul sűrű is volt, de betöltéskor nem volt másabb mint az eredeti, amivel korábban soha nem volt problémája. Az viszont nem 5 percet ment mint nálad. Egyébként az volt elsőre a ráérzésem nekem is mint Ini-nek, hogy talán nem volt pontosan a helyén a filter aztán úgy lett lehúzva a fedél, hidd el előfordult már mással is, de természetesen nem kételkedek a rutinodban ezért akár ezt ki is zárhatjuk. Akkor viszont én a helyedben nem lennék teljesen nyugodt, mert látnod kellett beöntéskor az olaj állagát, az meg azért annyira csak nem volt hamis hogy 5 perc alatt úgy besűrűsödjön hogy összerántsa a szűrőt, eleve nem jó a sorrend, először a kerülő szelepnek kellett volna dolgoznia ami olyan nyomásértékre van beállítva, hogy eltömődés esetén szabad utat engedjen az olajnak, de nem akkor amikor már a szűrő összerogyott. Ebben csak az a félő, hogy hidegebb időben az olyankor sűrűbbé váló olajjal ez újra előfordulhat, ha esetleg tényleg az olajáramlás útjában van valami. Persze ez ne következzen be, csak nálam ilyen gondolatokat indított el, de még egyszer leírom, ezzel nem a piszkálódás volt a célom.
Ami összeroppantaná az meg olyan sűrű hogy ki sem jönne a flakonból
Ez valami szerelési hiba lehet
Senkit nem akarok én lebeszélni és meggyőzni sem semmiről, csak mivel ez a márka volt a téma érdekességképp tettem fel. Egyébként van még 2 liter ebből a jó cuccból bontatlan gyári csomagolásban bárkinek szívesen adom ajándékba, ha itt előttem beletölti a motorjába.
Elhiszem amit írsz, de az akkor se természetes, hogy előbb összeroppan a szűrő és csak aztán nyit a kerülő szelep, még akkor se ha történetesen az olajnak volt akkora ellenállása amivel nem bírt a szűrő. Egy tapasztalt szerelő véleményére én azért kíváncsi lennék.