Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyira vágom, hogy ugyanezt mondtam. Csak Te azt gondolod, hogy én azt gondolom, hogy ki kell irtani őket, pedig sose írtam ilyet, sőt többször leírtam, hogy nem. :) Hadd ne írjam le még többször.
Az meg megint más téma, hogy egy modern motort összehasonlítasz egy 20 évvel régebbi fejlesztéssel. Nem mondtam, hogy álljon meg a fejlődés, sőt.
Köszi.
Az élet megy tovább hétvégén motorozás, rétesfesztivál vidéken, evés ivás jók a poGramok.
Részvétem!
Faszom,van egy utánfutóm ami azóta se lett átírva,9 éve.És megy,kap vizsgát.
ha van gyerek írassátok rá, tellik a bónusza aztán ha valamikor venni akar egy nagyobb gépet nem mindegy hogy a0 bvagy épp b5-6 lesz a biztosítás
sajna mi elrontottuk anno, aztán az asszonyra írták após autóját, bár eredetileg sógoré lett volna de előtte meggondolta magát.......
aztán asszonynak nem jutott eszébe hogy jobb lenne a gyerekre
Köszi. Nincs ismerősöm volt de ő újakat árult. Meg különben is jó lesz arra az esetre ha közben megellik a béjemvé.
Részvetem.

Én is morbid leszek. Ha van jó autókereskedős ismerősöd, add el neki, írjátok az adásvételit a halál dátuma elé, hamisítsatok. Tudom elvből elítélendő de sok nyűgtől meg tudja ilyenkor szabadítani az embert.
Köszi fiúk. Még lesz egy Fusion+ amit névre kell majd íratnom azt utána eladni gondolhatjátok garázsba tartott alig futott tele extrákkal de ugye hosszú lesz még a menet...
Részvétem.
részvétem.
Sajnos túlvagyok rajta 9 éve.
Csak egy év volt a hagyatéki.Vagy 1,5.
Tulajdonképpen semmi. Morbid amit írok vagy nem, meghót fater ehó 3-án van mit intézkednem. Ha már bármit beleh írni lajos totyikba is. Na mindegy én kérek suldigungot.
Akkor mibajod baszki.
Nem. Konkrétan a seggem nyalták.
És leszartak?
Vettem kérlek én is kettő újat, a családban összesen 7db új járművet egy márkából.
Ott a felfúrt repedt hengerfej nem elég? De a lánc is igaz mert gatya vékonyak, az öreg 1.9-et még nem érinti mert 2x erősebb mint kellene 400ezer a garija de a dupláját simán elfutja szerelőm szerint.
Picit tévedsz.Kurvára nem szarják le a fogyasztót.
A tévedésed ott áll hogy a 3.-4. fogysztót szarják le.
Nekik az a fogyasztó aki kiitolja a szalonból a gépet meg az aki gariidőn belül 2x megveszi.És máraszervízben csinltatja.
Hogyte Káeurópai fehér nigger öntudatosan felkiáltva miszerint"sosem veszek újat mert értékvesztés" habzsolja az 5-8-10 éves lomokat az kurvára nem érdekel senkit az utángyártott alakatrészpiacon kívül.
Miért nem a bmw láncaival példálóztál ? :)
Én halál nyugodt vagyok és nem harcolok.
Csakxha felülsz egy XR1000-re majd utána a banditra akkor az utóbbit simán felgyujtod az árok szélén.
Személyes tapasztalat a 20 éves F3 hondát nyúzom mostmár fél éve és tök jó,megy,visít,nagy az öröm,szépen finoman jár a blokk meg minden.
És mit tesz isten elvittem a 3 Km-re lévő vizsgabázisra a street-et.Basszus olyan űrugrás vezetni a honda után mint az űrgolyhókban a hihetetlen sebesség.
Pedig puszta számadatokban nézve nincs különbség,de hogy mennyivel élénkebb,komfortosabb azt szavakkla le se lehet írni.

Ha a te analógiádat nézzük a profi mérnök megalkotta az F3-as cbrt és hátradőlt hogy ennél nincs jobb max rá lehet akasztani karácsonyfagömböket és úgy lesz mégjobb ahogy te mondod.

És itt jön a lazacinges aki kapcsolatban áll a vevőkkel,nézi a többieket és szól hogy ne lazsálj csinálj jobbat.
Ez a szimbiózis.A kettő nincs meg egymás nélkül.
Meg a tesztpilóták,anyagtechnikusok és még ki tudja mi minden nélkül.
Ha a mérnöknek vásárlói szokás analízisekkel kéne tölteni az idejét és kitalálni mitől veszik a többiek termékét jobban nem biztos hogy lenne ideje tervezni.
Vágod?
Nekem olyf@sz mindegy én gyapotszedő néger vagyok és nincs mit ellopni a gyárból arról nem beszélve nem cseszném el a munkahelyem egy marék csavarért pl. A dologhoz csak annyit totál profitorientált ma már minden. Szerelőm is azt mondta (autó) ha egy ójrót/db megfog a motorblokkon gyártáskor akkor 3millió legyártottnál már mekkora haszon! Pont leszarják a fogyasztót. Amikor az 1.6-ból csinálnak 2.0 azt marad 1mm falvastagság a hengerek között... vagy a négykarikás márka aminek a beszállítója a Dayco lett vez.szíjakat aszonták a "pár" szakadás belefér gariba de óccó!
Pont ez az, hogy nem a munkáltató vs melósról szólna a dolog! Csak Zoli vitte abba az irányba. A lazacinges vs. mérnök témában mindkettő alkalmazott.
Hú mi folyik itt Gyöngyösön melós vs munkáltató topik inkább segítsetek tegyek é láncolajozót a bóbitára
Pontosan erről van szó, ebből indult ki az egész. Erre mondta K.István, hogy karácsonyfagömbökkel jobban el lehet ma adni valamit, mint jó műszaki megoldásokkal. De akkor ne kérjük számon a mérnököt, hogy hol vannak a jó műszaki megoldások.

Egyébként meg pont ez lenne a lazacingesek - nagyonis fontos - feladata, hogy ha készítenek a mérnökök egy jó terméket, akkor azt a vásárló számára vonzóvá tegyék, eladják neki, meggyőzzék, hogy ez érték. De mint számtalanszor elmondtam, a rendszer fordítva működik jelenleg.

Na de tényleg befejezem, eleget offoltunk.
Na jó kis vita kerekedett, nem gondoltam volna. :)
Mégegyszer nekifutok, de úgy látom, nem nagyon érted, nem forogsz ilyen körökben. Én meg a szemét-lopós-lógós-csalós-hazudós-panaszkodós-feljelentős-buta-irigy melós témához nem tudok hozzászólni, mert azzal nincs tapasztalatom. De nem is erről volt szó, hanem hogy a mérnökök miért nem raknak bele valamit a motorba, amiről tudják, hogy jó. Röviden az a válasz, hogy mert az ilyen döntések nem szakmai alapon születnek.

Szóval nem arról van szó, hogy a melós mindenkinél okosabbnak képzeli magát, és nem érti, mitől kap többet a főnök. Hanem arról, hogy olyan emberek vannak a szakemberek fölé rendelve, akiknek nincs meg a szakmai háttere, ellenben szakmai kérdésekben is ők hozzák a döntést. Így nem is értik, ha rossz döntést hoznak. És nem is tud velük a szakember beszélni szakmai kérdésekről. Ellenben ha gond van, a szakembert veszik elő.

És még mindig nem azt mondom, hogy irtsuk ki őket. A járműves példád is mutatja, hogy a piacot követni kell, fontos döntéstámogató szerepük lenne. De nem döntéshozó. De ez jelenleg fordítva van a legtöbb helyen.

És persze, el lehet menni lazacingesnek, politikusnak, Győzikének meg pornósztárnak is. De lehet, hogy valaki, aki a fél életét tanulással töltötte, és doktori címet szerzett a szakterületén, az nem akarja ezeket csinálni, úgyhogy marad a szakmájában inkább, mert azt szereti. De attól még nem muszáj jónak tartania a rendszert. És ez nem az irigységről, meg lógásról meg munkahelyi lopásról meg akármiről szól.

Na de befejezem, szerintem elmondtam amit akartam, ennél világosabban nem tudom. Meg annál szemléletesebben, mint a rövidfilm. Béke, :)
Ket dolog.Hagyd ott ha nem tetszik.A szado-mazo is kolcsonos beleegyezes kerdese.Nem is panaszkodik egyik fel sem.
A masik hogy az Iq21 felettiekkel tenyleg az a baj hogy a rendes fizetes mellett is lop.
Es ez tenyleges tapasztalat.
Nem effektiv a cegtol hanem mondjuk ugyfelet.
Rakerdezve vallranditas es ez jar neki volt a valasz.
Aztan meg ott a magas kepzettsegu munka pl informatikus,adnak neki 400-at hivataoosan de nem.Annyiert se.
Itt van a karpitos szakma.Nincs jo karpitos.250-300-ert se.Rendes bejelentettre.
Persze pakolasra,arokasasra tenyleg nem lesz 250 netto.Mert nem er annyit.