Csak pumpa van (az viszont original, bontatlan csomagolás.) Vezérlés bármilyen jó hozzá ami "áramot ad ki" - tehát még egy nyomógomb is.
Az oldalról bármilyen alkatrész külön is rendelhető (én csak pumpát rendeltem de végül az eredeti/első került beszerelésre). Az ára az oldalon található ár * gbphuf MNB közép és postaköltség nélkül.
Ami nekem van az a mini változat (tehát kell hozzá tartály - az is rendelhető külön vagy az itt irt tartályok és vezérlés.)
Tehát a pumpa ára nálam 16.000 Ft. Vezérlést ha rendelsz hozzá az 13.000 Ft.
A mini változat előnye (nálam) hogy a tartályt el tudtam rejteni a farok idomban úgy hogy a töltését az utasülés levéltelével tudom megvalósítani.
A pumpa ki van takarva a váz által, a vezérlés meg az ülés alatt van egy "Obi-s" sarokbutorelemmel odafogatva.
Akik hét végén nézték, nem is találták meg elsőre.
Ha nem fog ki esőt, sarat, akkor úgy fog kinézni, mint amikor elindult. Max. a külső oldalon egy kis mattosodás a legfinomabb por miatt. Az meg fél perc egy ronggyal mosáskor.
Nem támadom, még véletlenül sem. Az utvonal: Ingolstadt, Várdomb, Fiume, az E65-ön le a tengerparton Dubrovnikon át, Montenegro, Albánia, Görögország/Korfu és vissza. Amint az előbb mar irtam is, a Csabu-féle verziót megcsináltam. Tehát megtért Bárányka vagyok Infókkal majd 20-a után szolgálhatok az útról és az olajzóról egyaránt.
Jajj. Ne kezdd újra! Megint jön a napokig tartó vita Én szemely szerint megcsináltam a csabu-féle olajzót, majd írok róla véleményt is, ha vissza értem az 5000 km-es túráról május 20-án. Addig ne háborúzzatok.!
Ma láttam egy láncolajozóval ellátott motoron a láncot. Azt kell mondjam engem meggyőzött. Gyönyörű tiszta, olajfilm a láncon. Enyém takarítás után sem néz ki úgy.
Ismerem a japánok egyen teleszkópját.Hidd el,semmiben nem tér el szignifikánsan a 2005-ös SV650-től.Csak a tetején lévő sapkában van egy csavar,tömítéssel ami lenyomja a rugót ha megtekered és ezzel feszít egy kicsit rajta.
Annyira egyen hogy a régi sv650 sapkáját le udod cserélni erre.
Miért évekről beszélünk? Mi van ha valaki egy év alatt megy vele 20ezret és mi van ha valaki csak 2000-et?
Az utcaiban kétévente szoktam ~20ezer, a krosszban volt hogy évente kétszer, de ott a szimering miatt.
Az utcaiból is mindig koszos büdös cucc jön le. Nincs saját szűrője, a saját mocskában kopik el. Inkább lecserelém gyakrabban, azon a 10ezren nem múlik semmi.
Az SV-is előfeszítésen állítható,kb z750,na abban is fekete kicsit fáradtolajra hasonlító trutymo volt.És mivel 29e-nél adtam el nem volt so benne,max 20e.
pár ezerből ki lehet hozni egy ilyet, a hobbielektronika fórumon biztos lesz aki megcsinálja