Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kb
az a lényeg utakon, és kerülöm a vadabb dolgokat
szóval nem lesz a gép ülésig megmerítve mindenféle folyadékokba
Az milyen,kicsit sáros?
Érdekes dolgok ezek nem akarsz visszatérni a sprére?
most akarok a soft endúróra áttérni aztán kell valami olajozó rendszer
Nemreg voltam 1 olasz Turan , kb 2700km 0.5-os tuvel jol mukodik ...a kep +++2000 km korul keszult !
Ini motorja úgyis mindig nyakig sár, azzal meg jól keveredik az olaj
Vékony, híg olaj nem jó láncolajozásra. Fröcsöl.
Külső méretet jelölnek rajta. Ez már olyan vékony, hogy gyárilag rövidebb is. Csecsemőknél használják.
van itton pár tű majd megnézem mik vannak, amivel a nyulakat oltom biztos vékony, a kutyába való vastagabb
bár nekem az olaj eddig nagyon vékony volt, szinte műszerolaj forma
Külső, benuban vettem 0,5x40mm vagy valahogy így.
Igy lett, de nem igazan tetszett a csoki. Az infuzioshoz volt az a tekerős cucc, azzal szabályoztuk, ha minden évben 2x kicserélem a 150forintos infuzios készletből a szilikoncsövet akkor is megéri a dolog. Csak most kipukkant a fesszab ezert pihen a ktm
ha szar lesz beleforrasztok egy tűt a rézcsőbe, nem akarok szarakodni a felfogatással meg minden pont a méreten van
a 0,5mm tű belső átmérője a 0,5 vagy a külső?
Kicsit csúnyán fogok fogalmazni: az olaj apoláros folyadék. Csak molekulák közötti kohéziós erők vannak. Ebből az következik, hogy olaj esetében nemcsak cseppszám, hanem a csepptérfogat is változik a tű átmerőjével arányosan. Mire akarok kilyukadni? Egy ellapított rézcső akkora érintkező felületet jelent, hogy lehet hogy csak egy borsszem nagyságú csepp fog leesni. Olaj esetében nemcsak cseppszám, hanem csepptérfogat is változik ahogy csökkented a cseppentő átmerőjét.
én most vettem le az olajozót :)
átszerkesztem folyamatos üzemre
mondjuk én nem kínlódok a tűvel egy rézcsövet ellapítok aztán nézem mennyi időnként cseppen
az a kérdés hogy benne marad-e majd a csőben..........ezért vettem ki tesztelni
A 20sec tényleg sok. Csokival vidd egy perc fölé és készen vagy.
A cseppidőt befolyásolja az olajminőség. A 0,5-ös tű nagy volnalakban jó cseppidőt és jó cseppterfogatot ad. A csrposzám 1p és 2,5p között teljesen jó. Tökmindegy hol áll meg a vásárolt olajjal.
Nekem 20másodpercenként cseppen ugyanazzal a tűvel a 75-x w-s vw váltó olaj. Sokmindentől függ, a 0,5ös tűre szerintem mindneképp kell egy állító valami.
1,5-2perc /csepp a jó szerintem a 0,5ös tűn.

De még mindig köszönet Csabunak, nélküle vakon tapogatóznék
Persze,hogy befolyásolja minél hosszabb a tű annál lassabban folyik át rajta az olaj.
Nem, vagy nem feltétlenül. Nekem a vékony, 2,5 mm átmérőjű szilikoncsövön van egy 6mm2-es sorkapocsnak a csavaros fémrésze, ezzel állítom az átfolyás sebességét.
Lásd a képen.
A tű hossza befolyásolja a cseppentés idejét? A 0,5 tűre Csabu987 1 percet ír, InSaMinátor CB1000 Hondájának képein 1,5 perc szerepel. A képen elég hosszúnak tűnik a tű, ez lehet az oka?!
Kapható, csak az ára tízszerese a Lada kuplungtartálynak!
https://www.smotorshop.hu/2951...
Köszönöm, akkor valószínű nekem is marad az ebay.
Őszinte legyek, fogalmam sincs, én németben élek, ebayről rendeltem, 2 nap sem kellett a szállításához.
Az olajtartály amit használtál kapható itthon? Csak ebayen találtam kínait aminél ugye elég hosszú lehet a szállítási idő.
1 x PT1052 Supply Tube (green)
Ez kellene, 1.3 méter hosszú