Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen rá gondoltam.van tölük kenőm is meg tisztitom azért érdeklődnék.
Ilyen a gyári lánc olajozó. Excenteres pumpa.
ha a belga novatio cégre gondolsz,akkor én ismerem,de nem a láncsprayt,hanem az ipari és labor ill orvosi sterilizácios termékeit, fertötlenitöket stb.

én meg beraktároztam most 7végén a wd40 terméknév lánctisztito és lánckenö cuccaibol 4-4flakonnal... idén már nem lesz gondom ilyesmire,de xerintem jövöre sem...
Hello.Valaki ismeri esetleg használja a Novatio cég kenő tisztitó anyagait?Multi super 5,clear lube-s.
Szia Ini! A te javaslatodra ma rászántam magam és elmentem szilikon csövet vásárolni, egy szakboltba, (mert eü kapcsolatokkal nem rendelkezem), hogy abból építsem át az olajozó rendszert. Megdöbbenve hallottam az eladótól, hogy az ásványi olajok nagymértékben duzzasztják a szilikon cső anyagát és a mechanikai tulajdonságát lerontja! Azt mondta, ha olajra akarom használni vegyek szilikon olajat, azt bírja. Te tapasztaltál duzzadást? Illetve mit gondolsz a szilikon olajról, mint lánckenő anyagról.
Aztán ebben a környezetben mit tenne a kefe sörte?
Kefe sörtéi között jobb ami mindig a lánchoz ér.
Ott semmi érdekesség nincs, egy 8-as légtömlő van kábelkötözővel felfogatva.
Nem kell automatikus csepegtetés terepre van használva
A láncra juttatás módját nem rakod fel?! Mi ez a gyors csepegés az elején, aztán meg lassulás?
Amúgy 10 másodperc áram kb 20 csepp az első 5-6 gyors jön utána kb másodperces időközben majd az utolsó 3-5 már egész lassan
Azt még nem találtam ki de valahová az ülés alá
Az a szellőző de ahol van a tartály ott kap vizet sarat nem keveset
Szerintem sehova,lélegeztető.
Levegoert...
A tartály tetején a cső hova megy?
Nem hinném hogy a benzin szelep sok fényt fog kiadni magából
Ha fog akkor ott már nagy hiba lesz
Ezen besírtam.
Ott fogsz villogni az erdőben? Mint egy szomjas szentjános bogár.
Már régen láncolajoztunk
Feldobtam egyet az oszrák csodára.
Már csak a fénykürtre kell rákötni
Hát ezt valahol a nagyok is így tanácsolták , 3000ford alatt nem motorozunk ! A kuplunggal is pont ez a helyzet csak pepitába ! 7000ford felett kuplungolva kiesnek szinkronból a váltótengelyek , míg kuplung nélkül szinkronba maradnak , a kerekek nem kapnak pofont kapcsoláskor , a körmök gyorsabban találnak be az ablakokba ! Ezt én szorgalmasan be is tartom !
Az enyém GSX 110 ES...műszakilag teljesen azonos a Katanával, csak más dizájn..., nem a Német Muth tervezte formabontó idomok vannak rajta...
Amúgy a váltó pitting "Suzuki betegség"...elég simán jár ahhoz a motor, hogy alacsony fordulaton használják magas fokozatban, és innen gyorsítsanak ki. Már alacsony fordulaton tenger nyomaték áll rendelkezésre, mely viszont elnyirja a kenöfilmet a fogfelületen, az megkopik, és gördülés helyett csúszás lesz a fogevolvenseken, mely aztán pittingel folytatódik...egyik olaj sem segít...
Csak nem ezt nézik....
Ugyan ezt mondom én is ! Nincs kor , nincs km , állapot van !
Ugy va szo errol a 100e km rol mintha annyi lenne az elettartam.... nem egy xx ment mar a duplajat blokkbontas nelkul.. sot olyat is hallottam mar.hogy kopas hataron belul voltak az aljatreszek 200e km futas utàn is...
PL. itt a pesti !
Azok a szelepek ! Meg a fogaskerék ! Milyen olajjal tette ezt ? Az a kék fehér az gyári szín ? Én mind a kettő 1100-est ezüstbe láttam !