ha a belga novatio cégre gondolsz,akkor én ismerem,de nem a láncsprayt,hanem az ipari és labor ill orvosi sterilizácios termékeit, fertötlenitöket stb.
én meg beraktároztam most 7végén a wd40 terméknév lánctisztito és lánckenö cuccaibol 4-4flakonnal... idén már nem lesz gondom ilyesmire,de xerintem jövöre sem...
Szia Ini! A te javaslatodra ma rászántam magam és elmentem szilikon csövet vásárolni, egy szakboltba, (mert eü kapcsolatokkal nem rendelkezem), hogy abból építsem át az olajozó rendszert. Megdöbbenve hallottam az eladótól, hogy az ásványi olajok nagymértékben duzzasztják a szilikon cső anyagát és a mechanikai tulajdonságát lerontja! Azt mondta, ha olajra akarom használni vegyek szilikon olajat, azt bírja. Te tapasztaltál duzzadást? Illetve mit gondolsz a szilikon olajról, mint lánckenő anyagról.
Hát ezt valahol a nagyok is így tanácsolták , 3000ford alatt nem motorozunk ! A kuplunggal is pont ez a helyzet csak pepitába ! 7000ford felett kuplungolva kiesnek szinkronból a váltótengelyek , míg kuplung nélkül szinkronba maradnak , a kerekek nem kapnak pofont kapcsoláskor , a körmök gyorsabban találnak be az ablakokba ! Ezt én szorgalmasan be is tartom !
Az enyém GSX 110 ES...műszakilag teljesen azonos a Katanával, csak más dizájn..., nem a Német Muth tervezte formabontó idomok vannak rajta...
Amúgy a váltó pitting "Suzuki betegség"...elég simán jár ahhoz a motor, hogy alacsony fordulaton használják magas fokozatban, és innen gyorsítsanak ki. Már alacsony fordulaton tenger nyomaték áll rendelkezésre, mely viszont elnyirja a kenöfilmet a fogfelületen, az megkopik, és gördülés helyett csúszás lesz a fogevolvenseken, mely aztán pittingel folytatódik...egyik olaj sem segít...
Ugy va szo errol a 100e km rol mintha annyi lenne az elettartam.... nem egy xx ment mar a duplajat blokkbontas nelkul.. sot olyat is hallottam mar.hogy kopas hataron belul voltak az aljatreszek 200e km futas utàn is...
én meg beraktároztam most 7végén a wd40 terméknév lánctisztito és lánckenö cuccaibol 4-4flakonnal... idén már nem lesz gondom ilyesmire,de xerintem jövöre sem...
Nem kell automatikus csepegtetés terepre van használva
Az a szellőző de ahol van a tartály ott kap vizet sarat nem keveset
Ha fog akkor ott már nagy hiba lesz
Feldobtam egyet az oszrák csodára.
Már csak a fénykürtre kell rákötni
Amúgy a váltó pitting "Suzuki betegség"...elég simán jár ahhoz a motor, hogy alacsony fordulaton használják magas fokozatban, és innen gyorsítsanak ki. Már alacsony fordulaton tenger nyomaték áll rendelkezésre, mely viszont elnyirja a kenöfilmet a fogfelületen, az megkopik, és gördülés helyett csúszás lesz a fogevolvenseken, mely aztán pittingel folytatódik...egyik olaj sem segít...