Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm
Hepibörszdéjjj zöld müzös koma!
Köszönöm Urak
Halottad hogy teljesítmény alapú lesz a biztosítás és a biztosítók felülvizsgálják, hogy reális-e a járművek forgalmijában szereplő teljesítmény
öregdió kösz megvan már megcsináltam már csak a lamellák szarok meg a lendkerékbe rgasztott a mágnes mind a 4 az egyik kiesett elengedte a ragasztó de most azt ragsztom ha nem lesz jó akkor vágok bele menetet azt kap csavart
No meglepődté má,
vagy csak ha jó leszel kapsz ajándékot
mint a disznó
Én se ne maradják má ki

A (hím) vesszejed nőjőn a bokádig
vénülnek a motorosok
figyu nem kell ragasztgatni semmit a kup önzáró ugy van kitalálva.tehát ha nem zár akkor valami nem jó.nézd meg a másik blokkodba hátha jobb állapotban van.egyszer kell jól megcsinálni és örök élet.a többi csak gányolás.elmész motorozni jó messzire biztos akkor fogja megadni magát,gondolom nem hiányzik.egy kicsivel több energiabefektetés de megtérül.
Hepi-t
vargatomi köszönöm megnézem de mos szereztem még egy ETZ 250 blokkot beállt főtengelyel meg váltőval meg az blokköntvény még használható belőle ja meg megint van egy komplett 250 TS lokk ha valakinek izgatná a fantáziájját felújított főtengelyel meg még egy főtengely van hozzá tarcsiba de az szétt van húzva mert szar az alsó tügörgő
Köszönöm Mindenkinek
A krétávak azért keni be a forgácsoló szaki amikor illeszti, hogy lássa hogy mindenhol fog-e a kúp.
Ja én is Boldog KisDiót kívánok.
KisDio én is minden jót kivánok!
Ja amugy köszi a segítséget.
Boldog szülinapot vagy ami van éppen. akár kinek is van. Na szóval a főtengely kúppal nincsen gond csak a kuplung nagy a kúpjával az a csiszolóporos megoldás érdekesen hangzik de szereztem egy olyat hogy csapágy rögzítő ragasztó. Azzal menne? És milyen csavart a fordulatszámmérős kupak alatt van?
Köszi Rókakoma
Isten éltessen sokáig, füled érjen Csomádig.
Ha tényleg jó a kúp, akkor tényleg csak az anyát kell rendesen meghúzni, mi sem jobb példa erre, hogy az egyik ismerősöm meg szokta olajozni a kúpot, hogy könnyebben felmenjen rá a kuplung és neki sem pörög le a főtengelyről, pedig ő még versenyzik is az MZ kupában.
Köszönöm szépen
Helló!Én is hallottam egy két dolgot!Hallottam a lánggal való melegítést is,meg azt is aki felhegesztette(láttam is)felrakta a kopott kúpra,ráhúzta csavarral és az agyat odahegesztette a főtengelyhez,igaz így nem fog rámenni a gyári lehúzó de ez már vagy 3 éve volt és azóta semmi baja igaz lamella és szimering csere kicsit körülményesebb.
Ja és még van egy olyan is hogy elslattyogsz a boltba veszel szelepcsiszoló port beszórod a főtengelyen a kúpot és az agyban is felrakod kézzel elkezded forgatni és így elméletileg kicsit megcsiszolod a 2 berágott felületet igaz így a kuplung kicsit beljebb fog kerülni,utána leveszed letakarítod a 2 felületet(erre a legjobb féktisztító+rongy)BEKRÉTÁZOD!(jó kúpnál és agynál is ajánlott)sima krétával a főtengelyen a kúpot
(olyan kréta amivel a suliban a táblára írtál)és felrakod meghúzod a csavart mint az őrült és elméletileg jó...
Ma vittem a gépet műszakira.
Előtte visszacseréltem a gyári kipufogóra, úgy megtáltosodott a paripa mint állat.
Eddig 2-esben sehogy sem akart feljönni egykerékre, csak annyira, hogy utána vissza is esik. Most olyan szépen fel lehet kapni 2.-ban, hogy majdnem hátra esek. Viszont azt a vas konzolt ami a blokk aljához rögzíti nem találtam meg, így viszont menet közben a rázkódástól szétcsúszik a kipuff és a könyök között. Elsőre eléggé meglepődtem, mi ez a nagy hang.
Ütni nem szabad!
Ha jó a hézagolás és a kúpok is rendben vannak, akkor csak meg kell húzni rendesen izomból a tartó anyát és kész is. Én úgy szoktam, hogy csillagvilláskulcs csillag fele az anyán, a másik felére rárakok még 1 méteres csövet és úgy húzom meg.
Ha van nyomatékkulcs, akkor azzal be tudod lőni pontosan. Ha a gyári nyomatékra lehúzod (80..100 Nm), akkor az nem forog le!