Jó estét a Racsingolós uraknak!
Itten vagyik má, csak ugye az üzlet az első. Szóval hónap racsing, BaziJoe te viszel valakit? Illetve tesókám te akarol e gyüszni bandázni? Asszem egyenlőre ennyi.
hát igen láttam is belőle egy pár szép darabot. még olyan is van aminek eredeti a hátsó sárvédő gumija. nem szeretnék tuningolt szétbarmolt darabot.
a 251-est festették gyárilag feketérte?
sziasztok!
mint a nickem is mutatja új vagyok:))
gyerekkori vágyamat szeretném beteljesiteni és vennék egy etz-t. DE milyet 250 vs 251 segitsetek! mi a külömbség ? melyik a jobb? én magam nagydarab vagyok és ketten kirándulgatnánk a nejemmel max 100 kilóméteres túrákra. mondjatok véleményeket, légyszi!
oké köszönöm holnap meg is nézem van egy mágnesköz ami meh van jelölve egy + jellel lehet akkor az az ahol gyújt raktam is fel képet tegnap de felrakom újból. itt is van
Ez ettól függ, hogy az elektronika pozitív, vagy negatív félperiódusra izgul.
Beállítás:
leméred a biciglinek megfelelő elúgyújtást, ezt felrajzolod a lendkerék mellé a blokkra.
A mágnesváltások helyét beszámozod alendkeréken filctollal
Megpörgeted a cuccot egy fúrógéppel(gyetyát vedd ki:) stroboszkóppal látod, hjogy hányas számra villen trá a strobi
(akkor gyújt)
Ahová villantott, ahhoz a számhoz, a mágnesek közének a közepét átviszed a lendkerék külsejére filctolla, és voálá, előállt az a pont, ahol a cucc gyújt
(van amelyik lendkereken ez be is van pontozva vagy karcolva)
Megint megpöreted, átviszed a motorházra a jelet, leálíltod, és a motorházról az alaplapra átjelölöd a gyújtáspontot.
Ezzel összejelölted, hogy az alaplap és a lendkerék, egymáshoz képes miylen pozícióban áll, amikor gyújt.
Utána a kívánt (korábban a motorházon bejelölt) előgyújtásértékhez forgatod az alaplapot, ezzel kész is, ott fogy gyújtni, ahol bejelölted, ileltve ahová kimérted.
Perze, sokkal egyszerűbb, ha alendkerék, és a z alaplap össze van jelölve.
HA alul-felül gyújtós a rendszer, akkor nyilván két helyen fog szikrázni, és két pontod lesz.
Itten vagyik má, csak ugye az üzlet az első. Szóval hónap racsing, BaziJoe te viszel valakit? Illetve tesókám te akarol e gyüszni bandázni? Asszem egyenlőre ennyi.
Ha valakit érdekel 4.500ft .
email.: suzuki875@gmail.com
a 251-est festették gyárilag feketérte?
mint a nickem is mutatja új vagyok:))
gyerekkori vágyamat szeretném beteljesiteni és vennék egy etz-t. DE milyet 250 vs 251 segitsetek! mi a külömbség ? melyik a jobb? én magam nagydarab vagyok és ketten kirándulgatnánk a nejemmel max 100 kilóméteres túrákra. mondjatok véleményeket, légyszi!
sose nem lesz belőled elszegényedett ember ha mindig dógozol
http://www.vatera.hu/mz_fejido...
http://www.vatera.
hu/mz_dobozt...
Beállítás:
leméred a biciglinek megfelelő elúgyújtást, ezt felrajzolod a lendkerék mellé a blokkra.
A mágnesváltások helyét beszámozod alendkeréken filctollal
Megpörgeted a cuccot egy fúrógéppel(gyetyát vedd ki:) stroboszkóppal látod, hjogy hányas számra villen trá a strobi
(akkor gyújt)
Ahová villantott, ahhoz a számhoz, a mágnesek közének a közepét átviszed a lendkerék külsejére filctolla, és voálá, előállt az a pont, ahol a cucc gyújt
(van amelyik lendkereken ez be is van pontozva vagy karcolva)
Megint megpöreted, átviszed a motorházra a jelet, leálíltod, és a motorházról az alaplapra átjelölöd a gyújtáspontot.
Ezzel összejelölted, hogy az alaplap és a lendkerék, egymáshoz képes miylen pozícióban áll, amikor gyújt.
Utána a kívánt (korábban a motorházon bejelölt) előgyújtásértékhez forgatod az alaplapot, ezzel kész is, ott fogy gyújtni, ahol bejelölted, ileltve ahová kimérted.
Perze, sokkal egyszerűbb, ha alendkerék, és a z alaplap össze van jelölve.
HA alul-felül gyújtós a rendszer, akkor nyilván két helyen fog szikrázni, és két pontod lesz.