Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát attó függ h miko mentek? mer délbe megyünk nagymutterhez tik meg gondolom reggel indultok ahogy láttam
Emmeg a külföldi ROAD zenekar.
Jó estét a Racsingolós uraknak!
Itten vagyik má, csak ugye az üzlet az első. Szóval hónap racsing, BaziJoe te viszel valakit? Illetve tesókám te akarol e gyüszni bandázni? Asszem egyenlőre ennyi.
ilyenko nincs nekem motrom meg zsém:D:D
már simogatjuk a vasakat reggel indulás!
Jó napot az uraknak! Voltam kecson holnap szabad a pálya várnak bennünket szeretettel
elég vagány (Y)
azén öreg vasamba is elkelne egy két horse power hozzál nekem is! holnap megyünk
Köszönöm. Gyere vagy gyertek szombaton és akkor hozok egy kis hp-t
Hali skacok most találtam a régi mz-s cuccaim között .
Ha valakit érdekel 4.500ft .
email.: suzuki875@gmail.com
Thomasz szombaton vasárnap tudok menni ha jówan e
hát igen láttam is belőle egy pár szép darabot. még olyan is van aminek eredeti a hátsó sárvédő gumija. nem szeretnék tuningolt szétbarmolt darabot.
a 251-est festették gyárilag feketérte?
ETZ 250
sziasztok!
mint a nickem is mutatja új vagyok:))
gyerekkori vágyamat szeretném beteljesiteni és vennék egy etz-t. DE milyet 250 vs 251 segitsetek! mi a külömbség ? melyik a jobb? én magam nagydarab vagyok és ketten kirándulgatnánk a nejemmel max 100 kilóméteres túrákra. mondjatok véleményeket, légyszi!
mindig az a qrva meló
sose nem lesz belőled elszegényedett ember ha mindig dógozol
gyere csak köztünk a helyed
oké köszönöm még egyszer remélem összejön
vélhetően igen
namiaz bealudt a VRT-s banda?:D
a jégmotor vagy a szombat?:D
oké köszönöm holnap meg is nézem van egy mágnesköz ami meh van jelölve egy + jellel lehet akkor az az ahol gyújt raktam is fel képet tegnap de felrakom újból. itt is van
Szeva ! Nekem is olyan van fent,tökéletes , nem veszem észre a külömbséget ,ennél a sebességnél kávézhatok is
Ez ettól függ, hogy az elektronika pozitív, vagy negatív félperiódusra izgul.

Beállítás:

leméred a biciglinek megfelelő elúgyújtást, ezt felrajzolod a lendkerék mellé a blokkra.
A mágnesváltások helyét beszámozod alendkeréken filctollal
Megpörgeted a cuccot egy fúrógéppel(gyetyát vedd ki:) stroboszkóppal látod, hjogy hányas számra villen trá a strobi
(akkor gyújt)
Ahová villantott, ahhoz a számhoz, a mágnesek közének a közepét átviszed a lendkerék külsejére filctolla, és voálá, előállt az a pont, ahol a cucc gyújt
(van amelyik lendkereken ez be is van pontozva vagy karcolva)
Megint megpöreted, átviszed a motorházra a jelet, leálíltod, és a motorházról az alaplapra átjelölöd a gyújtáspontot.
Ezzel összejelölted, hogy az alaplap és a lendkerék, egymáshoz képes miylen pozícióban áll, amikor gyújt.
Utána a kívánt (korábban a motorházon bejelölt) előgyújtásértékhez forgatod az alaplapot, ezzel kész is, ott fogy gyújtni, ahol bejelölted, ileltve ahová kimérted.

Perze, sokkal egyszerűbb, ha alendkerék, és a z alaplap össze van jelölve.


HA alul-felül gyújtós a rendszer, akkor nyilván két helyen fog szikrázni, és két pontod lesz.