a jó öreg barum gumi, füstöl,nyikorog,de nem kopik.. jah és olyan kemény,hogy egy defektel is simán elmotorozol vele nekem ősszel a szimo első kereke leengedett,aszittem defkt,ugy jártam vele 2hétig,maj felfujtaam és kiderült h nem is volt lukas csak leengedett vmiér de simán mentem vele ugy h ne mvolt benne levegő oan kemény
hé ger1,barum gummát csak ledurrantjuk csere elött
Lol az előbb pont Yetiről (is) beszéltem. Neki lesz most 5 sebességes a váltója stb. 3 kmerre lakik :). Jó haverom :).
Nagyon durva az a gép. Szentandráson voltunk. Elkezdte üresben forgatni. pff az a hang eszméletlen :)
Ráfér a plussz két felömlő söt több is :)
3 kmeren belül 3 simsont tudok ami több felömlős mint a gyári.Mind a három S51 és 10 lóerő fölött van mind. Az egyik 5 sebességes. MZ ket röhögve verik oda gyorsulásra, és talán még végsebességre is. Az elejüket pedig gázra emelik 1.ben 2.ban meg 3.ban is ha hátul ül az ember :) Volt szerencsém menni mind a hárommal. Brutálisak:)
asszem üresben 16-körül forgott, pontosan nem tudom mi volt rajta, de a henger naygon meg volt reszelve, gyújtás karbi se gyári volt, meg az egész motor bírt 3-400 km-t de akkoriban verte a tuningolt 150-es MZ-ket... Most hozta fel a pincéből, 1-2 év múlva talán megint összerakja. afiának szimó robogója van, abban ennek a tuningnak az utcai változata van, az úgy megy, mint annak idején a 150-es MZ-m ment, 90-et tartja utazóban...
Jöhetne már a jó idő :)...