szerintetek ez jo lenne a tankomra?vagy utban van neki a tanksapka?mert valamit muszáj beszereznem,kéne egy kis tárolohely,de a doboz szerintem elcsúfítja,és teljesítményben is visszafogja.meg drágább is.
Tudom, hogy tudok sok hülyeséget írni, úgyhogy nekem kéne elnézést kérnem De amint az adatlapomon is láthatod, van, meg volt jópár 2T gépem, a szimók kimaradtak, amostanit is pénteken vitték el, azért azokat nem vágom, az MZ-khez sok minden fűz mai napig is, most is 3 MZ-m van csavarokra szedve, folyamatosan épülnek-szépülnek, a Pancsikról megint nem nyilatkozhatok, mivel nem volt még, meg nem valószínű, hogy lesz is valaha, Trophy-párti vagyok, de tuningolásban én a köbcenti híve vagyok
S 50-esem volt, az adatlapomon van róla kép... tudom, hogy az 51-esből lehet sajtreszelőt gyártani ismim csinált régen szimó versenygépet, a srác 2. lett vele akkoriban az OB-n, állítólag 140-et ment, meg üresben 14-15ezret forgott.... Amúgy meg nem vagyok hülye, csak álmos, meg sok mindent nem tudok .... Nem kell lehurrogni, legalább okosabb leszek, ha újakat mondasz
Namostmár tényleg abba kellene hagynod a teljesen téves információk terjesztését.
"Mondjuk a Simsonok se ugyanolyanok szerintem, legalábbis biztos különbözik némileg az S 50-es, meg 51-es is,"
Igen, természetesen nem ugyan olyanok, mivel az50-es 40, az 51-es meg 44 mm-es lüketü, kb a nevük azonos(simson) minden másban különbözik a blokk, hadd ne kezdjem felsorolni.
De eddig ez a legjobb tévhit amit beírtál:
"asszem az 51-esre nem fér rá a plussz két felömlő"
Ha megnézed az adataimat, ott röhög egy 6 felömlős s51-es henger, tehát télleg nem fér plusz klt felömlő, de plusz 4 igen:)
Mennyivel könnyebb lenne, ha használnád a válasz gombot:)
Végül is nem volt sok hiba a hsz edben, csak a hüvely nem acél, hanem vas, nem lehet SZEKSZERŰEN kiszedni-visszarakni az mz hüvelyt, valamint hő hatására nem zsugorodik, hanem tágul, szal nem volt benne sok hiba, csak ez a három, igaz másról nem is írtál:)
És akkor most folytatod ezel a p20-21 dologgal....
Természetesen a p21 nek is vashengere volt, (tehát ebben is tévedsz) kizárólag a nullszéria készűlt aluhengerrel.
Télleg nem szemétkedni vagy veszekedni akarok, de miért jelentesz ki ex katedra dolgokat amikkkelnyilvánvalóan nem vagy teljesen tisztában?
Mivel én nem vagyok mz-szaki,megkérdeztem pár embert akik azok, erre alapoztam a most már határozott kijelentésemet, hogy nem lehet szakszerűen kiszerelni.
nem az a baj, ha nem tud az ember valamit, hanem ha körömszakadtáig védi a védhetlen véleményt.
Mondjuk a Simsonok se ugyanolyanok szerintem, legalábbis biztos különbözik némileg az S 50-es, meg 51-es is, asszem az 51-esre nem fér rá a plussz két felömlő, meg nekem volt 2 hengerem, és a persely máshogy állt bennük, az egyiken 1 kb egy milivel feljebb volt a hengerhez képest, mint a másikon. Úgyhogy valamelyiket biztos kiszedték már... De ezekhez a dolgokhoz nem nagyon értek, főleg elméletileg, de ha elémrakja valaki, kiigazodok rajta
Az tökmindegy, miből van meg amúgy is 2-es voltam anyagismeretből... A lényeg az, hogy érdekes módon nekem sikerült úgy felmelegítenem a hengert, hogy ki lehetett ütni a perselyt. A pancsikon meg danuviákon nem lehet, azon az egész hehger öntöttvas, asszem, a P-21-esen már alu henger van, amiből megintcsak ki lehet ütni állítólag a perselyt, és úgy lehet reszelni rajta mindent... Meg a szimókat is annakidején úgy tuningolták, hogy kiszedték a perselyt, mertz csak úgy tudtak rá plussz felömlőket csinálni. Úgyhogy ki lehet venni mindenképpen... Az más kérdés, hogy hogyan...
Ja, és hát természetesen a hengerpersely még véletlenül sem acél, ilyen csak a hajómotorokban fordul elő, vagy nagy, több 10 ezer kilowattos stabilmotorokban. A persely anyaga ÖNTÖTTVAS, a jobbak centrifugál öntéssel készülnek, gömbgrafitos öntöttvasból.
A simson GYÁRI hengere azon ritka kivételek küzé tartozik, aminek nem RÁÖNTŐTT a hengere, hanem zsugorkötéses(az utóbbi 35-40 évben nemigen csinált senki lyet) Vszont az utángyártott hengerek már a simsonnál is ráöntöttek, nem kivehetőek, csak kiesztergálhatóak, az etz-k hengere tutira nem kivehető, de szerintem a többi sem, legalábbis egyben nem.
Ki lehet melegítenia perselyt az MZ-kből, meg a szimókból is, a henger alu,a persely acél, az acél a magas hő hatására össze fog annyit zsugorodni, hogy ki lehessen finoman ütni. De óvatosan kell vele bánni, nem mint egy vadember
Nekem röffent a Hornet, ahogy kell. haver Z 750-el jött, 220 elkerülőn megvolt, meg elég jól téptem neki, +visszaszereztem a régi MZ blokkomat, amibe 30ezret tettem, úgyhogy a mai nap fasssza
nekem sem volt rossz...szimot egy ora szerelés után beröffentettem
szegényt egy ideje hanyagoltam.viszont a babettát már nem sikerült beindítani,ahhoz kell másik gyujtotrafo sztem
Van itt a vidik között egy ami 17-et forog üresben Ez Yetié.
Ki volt a haver, aki második lett?
Nem Pesti Attila lett akkor ez első? (91 körül)
ON
Na nem izélgetlek tovább, peace, meg nehari,meg ilyesmi.
"Mondjuk a Simsonok se ugyanolyanok szerintem, legalábbis biztos különbözik némileg az S 50-es, meg 51-es is,"
Igen, természetesen nem ugyan olyanok, mivel az50-es 40, az 51-es meg 44 mm-es lüketü, kb a nevük azonos(simson) minden másban különbözik a blokk, hadd ne kezdjem felsorolni.
De eddig ez a legjobb tévhit amit beírtál:
"asszem az 51-esre nem fér rá a plussz két felömlő"
Ha megnézed az adataimat, ott röhög egy 6 felömlős s51-es henger, tehát télleg nem fér plusz klt felömlő, de plusz 4 igen:)
Végül is nem volt sok hiba a hsz edben, csak a hüvely nem acél, hanem vas, nem lehet SZEKSZERŰEN kiszedni-visszarakni az mz hüvelyt, valamint hő hatására nem zsugorodik, hanem tágul, szal nem volt benne sok hiba, csak ez a három, igaz másról nem is írtál:)
És akkor most folytatod ezel a p20-21 dologgal....
Természetesen a p21 nek is vashengere volt, (tehát ebben is tévedsz) kizárólag a nullszéria készűlt aluhengerrel.
Télleg nem szemétkedni vagy veszekedni akarok, de miért jelentesz ki ex katedra dolgokat amikkkelnyilvánvalóan nem vagy teljesen tisztában?
Mivel én nem vagyok mz-szaki,megkérdeztem pár embert akik azok, erre alapoztam a most már határozott kijelentésemet, hogy nem lehet szakszerűen kiszerelni.
nem az a baj, ha nem tud az ember valamit, hanem ha körömszakadtáig védi a védhetlen véleményt.
Kitágul...
Csak az alu még jobban, ezért lehet kiütni.
szegényt egy ideje hanyagoltam.viszont a babettát már nem sikerült beindítani,ahhoz kell másik gyujtotrafo sztem