velem pont ez volt!ahogy leirtad.először B-s jogsi után beült mellém,mentünk ide-oda,aztán már egyedül is mehettem néha,aztán mindig,aztán motorral meg látta h nem őrültködök meg egyebek,ugyh egyre messzebb enged el stb!abszolut eredményes gyereknevelés!
jó tudom h "milyen már h az apádtól kell engedély h motorozhass"...stb.stb, de ez van mind a motor mind pedig saját magam miatt mer az sztem senkinek nem lenne jó ha a padlóról ugy söpörnék föl a darabjait mivel ugy gondolta h majd egyedül vagánykodik mer ő már tud motorozni miközben kilóval száguld bele a villanyoszlopba...nah
az idő szar ez igaz,de szerencsére van egy réteg ami vizhatlan,és elválaszt valamint összekapcsol a külvilággal,ha jol emléxem bőrnek hivják(sőt h fokozzam,3 rétegből áll:hám-irha-bőralja,na de ennyit a bioszrol,mindig 3as voltam:D)ezen kívűl szokás még ruhát is magunkra venni.és szerencsére nem cukorbol vagyunk!
2.:nekem is eredeti,majdnem 20 éves gumma van elől,csuszkál is,lassan már a felni kezd el kopni...
na de hát istenem,milyen unalmas lenne,ha nem kéne izgulnom h mikor csuszik meg és taknyolok!
3.:igazad van.
én már egy ideje nem mentem 3 okból:
-szar idő
-ha jó lenne az idő kéne már venni egy új gumit a 19 éves eredeti helyett
-ha lenne új gumi akkor is csak gyakorolni mennék ki apámmal mivel még nincs jogsi
hello mindenki! szeretném megkérdezni h ha a 125-ös ETZ-met télen nem használtam és az akksi benne maradt nem töltöttem meg semmi annak lesz-e vmi következménye majd ha tavasszal jóidőben elő akarom venni a mocit.A választ előre is köszi
Szerintem nem tudnának gyári minőséget produkálni, de MZ-nél még nem vészes annyira, azért a lengyel dugók nem annyira rosszak, bár egyértelmű, hogy a gyári a legkönnyebb, és azzal érezhetően jobban mennek...
ez az oldalt megtekintve, lehetne gyártatni MZ-hez dugót, csak valamivel jobb minőségüt, mint amit boltokba lehet kapni.Ha bele gondolunk, 3-4x drágább lehet, de hogy gyári minőségű dugót lehessen szerezni, megérné.
Fikázik a nátha (hogy stilszerű legyek:)
Az egész écát azért kezdtem el,mert jól letorkoltad a srácot, aki a power jetet kérdezte, pedig nem kérdezett hülyeséget. Nme szemétkedésnek szántam, mindössze kis csipkelődésnek,ahogy a hajtrudat is, amit persze én is hajtókarnak hívok, ha nem figyelek oda:)
Annak örülök, hogy Simsonban profi vagy, annak nem, hogy ugyan én barátságos voltam, de te kezdesz fikázóba átcsapni. Igenis a HAJTÓRÚD a szaknyelvben is hajtókarként IS szerepel, ugyanolyan arányban.
Pl.: http://www.bpalu.hu/
vagy írd be a google-ba, ha nekem nem hiszel. Ugyanakkor lentebb visszavontam a hajtóKARos tévedésem a hosszát illetőleg, és a főtengelytől mért csuklópont-távolságát írtam, ami megváltoztatja a lökethosszt.
MZ 251 vagy 301?
2002. október 17., csütörtök 10:43
Tulajdonképpen nem betegség miatt szólok bele a rovatba, hanem egy kérdésem lenne csupán. Mi a különbség a 251-es MZ ETZ (90-es évjárat) és a 301-es között? Át lehet építeni a 251-est egy egyszerű henger+fej-cserével 301-esre?
– The Saint
A leszorító csavarok ugyanolyan távolságra vannak egymástól? És ami a lényeg: a főtengely csapágyai kibírnák? Vagy a 301-esben nagyobbak? Mert szerintem minden gép egy bizonyos szintig túl van méretezve (a szocik biztosan), és szerintem a többi alkatrész is bírná ( szekundér lánc, ...) Még eddig nem láttam 301-est élőben, csak képen (régebbi kiadásút, 90-91-es), és nekem nagyon úgy tűnt, hogy a két blokk egyforma.
Nagyon tetszik a rovatod, mindegyiket végigolvastam, mert ki tudja, lehet, hogy egy pár év múlva más géppel más problémáim lesznek, és jó, ha van valami infó a többi típusról is. Üdvözlettel, Roli és az MZ-m (Szlovákiából) PS.: Széles utat minden motorosnak, a túlerő (vagy lóerő) legyen Veletek!
Sajnos én sem láttam még 301-est, illetve kizárólag csak képen. Láttam viszont élőben, sőt ki is próbáltam olyan MZ-ket, melyeknek hengerűrtartalma ezt a határt súrolta, de azok 250-esek voltak, csak éppen Trabant, vagy krossz Czetka dugattyúval szerelve. Ezek az átalakítások, bár igényelnek némi gépmunkát, könnyen kivitelezhetőek és nincs komoly költségtényezőjük sem. Ezért javaslom, ha nagyobb hengerűrtartalmú és ez által nagyobb teljesítményű MZ-re vágysz, akkor inkább a 251-eseden végezd (végeztesd) el a szükséges átalakításokat! Ez költségkímélőbb lesz, mint beszerezni egy ilyen misztikus ködbe burkolódzó (egyikünk se látta még élőben) típust.
A löket nagyságának semmi köze, a HAJTÓRÚD hosszához.(illetve mégis:) Plédául, az 50 es cimcony lökete 40mm, az 51-es é 44 miliméter, oszt mégis a rövidebb löketünek 10mm-rel hoszabb a hajtórúdja, és nem véletlenül.
"a Trabant hajtókar hosszabb, tehát nagyobb a lökete,"
Ez még humorosabb, mint az előző:)
Mellesleg lehet kapni a 300 asba dugót, pesten a futár motorosbolt, is árulja például, valami 6 rugó asszem. A törökök is csinálnak 300 asat.
mindennek eljön a maga ideje...
2.:nekem is eredeti,majdnem 20 éves gumma van elől,csuszkál is,lassan már a felni kezd el kopni...
na de hát istenem,milyen unalmas lenne,ha nem kéne izgulnom h mikor csuszik meg és taknyolok!
3.:igazad van.
-szar idő
-ha jó lenne az idő kéne már venni egy új gumit a 19 éves eredeti helyett
-ha lenne új gumi akkor is csak gyakorolni mennék ki apámmal mivel még nincs jogsi
(és akkor is mentem volna,csak idő nem volt rá)
Akkor béke van, nem is volt háború, minden oké... Nézd meg a crossMZ-s videóm, ha akarsz egy gúnyos kacajt elereszteni a szélbe
Az egész écát azért kezdtem el,mert jól letorkoltad a srácot, aki a power jetet kérdezte, pedig nem kérdezett hülyeséget. Nme szemétkedésnek szántam, mindössze kis csipkelődésnek,ahogy a hajtrudat is, amit persze én is hajtókarnak hívok, ha nem figyelek oda:)
Szóval igazad volt a hajtóKAR hosszát illetőleg. De a KAR is jó, a RÚD is jó, ismerd el
Pl.:
http://www.bpalu.hu/
vagy írd be a google-ba, ha nekem nem hiszel. Ugyanakkor lentebb visszavontam a hajtóKARos tévedésem a hosszát illetőleg, és a főtengelytől mért csuklópont-távolságát írtam, ami megváltoztatja a lökethosszt.
MZ 251 vagy 301?
2002. október 17., csütörtök 10:43
Tulajdonképpen nem betegség miatt szólok bele a rovatba, hanem egy kérdésem lenne csupán. Mi a különbség a 251-es MZ ETZ (90-es évjárat) és a 301-es között? Át lehet építeni a 251-est egy egyszerű henger+fej-cserével 301-esre?
– The Saint
A leszorító csavarok ugyanolyan távolságra vannak egymástól? És ami a lényeg: a főtengely csapágyai kibírnák? Vagy a 301-esben nagyobbak? Mert szerintem minden gép egy bizonyos szintig túl van méretezve (a szocik biztosan), és szerintem a többi alkatrész is bírná ( szekundér lánc, ...) Még eddig nem láttam 301-est élőben, csak képen (régebbi kiadásút, 90-91-es), és nekem nagyon úgy tűnt, hogy a két blokk egyforma.
Nagyon tetszik a rovatod, mindegyiket végigolvastam, mert ki tudja, lehet, hogy egy pár év múlva más géppel más problémáim lesznek, és jó, ha van valami infó a többi típusról is. Üdvözlettel, Roli és az MZ-m (Szlovákiából) PS.: Széles utat minden motorosnak, a túlerő (vagy lóerő) legyen Veletek!
Sajnos én sem láttam még 301-est, illetve kizárólag csak képen. Láttam viszont élőben, sőt ki is próbáltam olyan MZ-ket, melyeknek hengerűrtartalma ezt a határt súrolta, de azok 250-esek voltak, csak éppen Trabant, vagy krossz Czetka dugattyúval szerelve. Ezek az átalakítások, bár igényelnek némi gépmunkát, könnyen kivitelezhetőek és nincs komoly költségtényezőjük sem. Ezért javaslom, ha nagyobb hengerűrtartalmú és ez által nagyobb teljesítményű MZ-re vágysz, akkor inkább a 251-eseden végezd (végeztesd) el a szükséges átalakításokat! Ez költségkímélőbb lesz, mint beszerezni egy ilyen misztikus ködbe burkolódzó (egyikünk se látta még élőben) típust.
Fogalmazd meg jobban légyszi! Szerintem érted, mit akartam gagyogni.
Ez még humorosabb, mint az előző:)
Mellesleg lehet kapni a 300 asba dugót, pesten a futár motorosbolt, is árulja például, valami 6 rugó asszem. A törökök is csinálnak 300 asat.