Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Arra gondoltam inkább, hogy pl. ha a Trabant hajtókar hosszabb, tehát nagyobb a lökete, akkor a rövidebb löketű ETZ250-nél ugyanazzal az átmérővel kisebb köbcentis motor jön létre.
Azért ha valakinek kell egy gyári állapotú ETZ250-es friss műszakival (vagy anélkül) 80ezerért, szóljon. Csak hogy legyen mit tuningolni, faragni...Havernak nem kell, eladná.
Keme!Ha más nincs kicserélik a hüvelyt.Te is tudod Tábori tunig 90-esre igy csinálják a simsont.
Azt nem tudom, csak annyit tudok, hogy trabi dugót, raknak bele, és működik.De aztán lehet tévedek.
Oké, átkonvertálom, és megnézem.
Kicsit fura, hogy lesz 300 cm3-s az etz 250 Trabi dugóval...mekkora annak az átmérője?
Biztos, hogy tök ugyanakkora a lökethossza, mint az ETZ-nek?
Ha 36 (!) lóerőt kihozott belőle, akkor neki nem kellett nyilván egyenes, sima út és kellemes hátszél a 160-hoz, mint szegény Pinyó barátomnak...aztaaaa...az durva. Elismerésem.
Egy jól méretezett rezó is atom jó lehet...

(Mp4-hez egy javaslat: konvertáld valahogy avi vagy mov vagy mpeg-be, mert lehet, hogy az a baj, nem tudom )
Hát 300-as hengerre trabi dugót adnak, mást nem is hiszem, hogy lehet berakni.
az nem semmi...
én bambi mesterrel beszéltem erről, és adott jó néhány tanácsot.Ő is tuningolt még sokkal régebben MZ-t, neki 36LE, és 160feletti sebességre volt képes az MZ-i.
Te bocs,hogy beleszolok emlékszer arra,ETZ250-be Trabantnak dugatyuját tették?Álitolag az volt vele ,hogy gyakran besült.
Hát, ezt inkább ÉN felejtettem el mondani
Így igaz. És ha tudsz szerezni katonai 250-esről való kipufogót, érhetnek még meglepetések. Úgy néz ki, mint a gyári sima szivar, csak hosszabb (rettentő nyomi), viszont havernak 160-nal vitte a 85-ös ETZ250-esét 260 köbcentis hengerrel, gyári beállításokkal.
oké rendben.
azt még elfelejtettem mondani, hogy a merevítést is meg kell oldanom, mert könnyen elcsavarhatja a vázat a blokk.
Nem hangzik rosszul...
Ha adhatok egy tippet, vegyél mindehez egy erős láncszettet, mert a tuningolt 250-es szaggatja a gyári láncot. Az én összetákolt gépemre pl. crossmotor-láncszett került, pedig csak 150-es ETZ-ből van.
Én egy 250-es ETZ-t akarok tuningolgatni.
Az elképzelésem:
-300-as henger
-valamilyen jobb gyujtás(ezen még nem törtem a fejem)
-főtengely sonka leesztárgálás
-kuplung lekönnyítés
-sportlégszűrő
-rezodob
Ezek megvalósítása után a várható teljesítmény növekedés kb +8-10 LE.De igazából a nyomaték fog nagyon megnőni.Az egész művelet árát nem tudom pontosan megmondani, de megsaccólva 35-40.000 pénzbe kerülhet(csapágyak, szimeringek, főtengely felújjítás, fúrás, esztergálás, könnyítések.A rezo dob készítését még intézem, és a gyujtás beszereléséhez is kell fúrni faragni.).Hogy megéri-e?Én úgy gondolom, hogy ez egy hatalmas filling, hogy te rakhatod össze a gépet, te tesztelheted, és az emberektől a dicséret.Igaz utcára nem legális kivinni(ha nincs rendszámozva), de kivinni kakucsringre, gyorsulni lehet vele.
Ja! Ok.
Humorizálás helyett itt olvashatsz arról, mi a power jet.
http://mforce.hu/mforce/cikkek...
megpróbálok feltölteni egy videót...ne csak te szenvedj.
akkor a formátumával lesz baj, vagy Flash8.0-nál régebbid van...nem tom
Vagyis...bocs. Na, inkább segítsünk, srácok:

Ha fizikai akadálya nincs, mert odafér, akkor rá lehet faragni egy közdarabbal a karbit, az alábbiak figyelembe vételével:
Membrán nem kell.
A karbi teknője hasonló legyen űrméretre.
A fúvókák átmérője azonos legyen kb. a gyári ETZ-ével.
A karbi levegőigénye meg legyen oldva, magyarán a levegő bevezetés ha lehet, hasonló legyen hosszban és átmérőben az ETZ-hez.

Ezek után hosszadalmas kísérletezés, állítgatás jön, mire jól megy vele a kis drága. De jelentős javulást nem hinném, hogy elérsz, inkább jelentős "változást"...
Én gyári hívő vagyok, a gyári karbi is bőven jó. Tuning gyanánt javaslom inkább a hengerfej leesztergálását, Babetta gyújtást (cserébe lámpáknak kampec), és egy jó rezós kipuffot.

Mások, egyéb tanács?
nem...4mb
vagy PdTDI?
power jet re gondolt a srác:)
poweres karbi?
A power-szelep az a kipufogóhoz tartozik. A krabinál esetleg membrán van, ami egy résvezérelt motornál annyit ér, mint Darth Wader ellen a vizipisztoly.
Sőt, mondok jobbat, ha már power...a közhihedelemmel ellentétben egy poweres motornak tök ugyanannyi a végsebessége kiherélt, kiszedett, kiakasztott stb. powerrel/nélkül, mint működővel
Valaki tuning mester!Cagiva freccia poweres karbit rálehet eszkábálni a 150 etz-m re?lesz töle erö növekedés?
hali
nem nagyobb, mint 50 mega?