jaja, így vágom de sztem felesleges karbit cserélni, próbáld nagyobb fuvókával sztem az elég. Mondjuk a te dolgod, ha tudsz szerezni, tegyél rá 24-est, de ne adj érte sok pénzt:Dmeg szerintem tényleg fel lehet fúrni nagyobbra, valami profi állványos fúróval, vagy olyan cuccal, ami tökéletesen henger alakúan fúrja ki, hogy jó legyen az áramlás, utána átpolírozod, aztán jó is...
Namost a szóban forgó motor egy 150-es, amin valamiért 22-es, azaz a 125-ös karbija van. Tehát gyengébb, mert nem tudja azt az áramlást a 22-es, ami a 150-es hengerhez járna. Én nem tuningolni akarok, hanem csak a gyári állapotot akarom visszaállítani, és nem elég hozzá a beállítgatás.
hiába teszel rá nagyobb karbit, nem fog jobban menni, mert a felömlő keresztmetszete nem fog változni, ezért a több benzinnel nem érsz el sokat... nekem 20-as Bing volt fenna 150-esen, és ugyanúgy ment... Mosta 250-esen meg 110-es főfuvóka van, mégis jobban megy, mint 130-assal, hiába kap kevesebb benzint. Jól be kell állítani, aztán kész. karbival nem érsz el teljesítménynövekedést, max egy másik, modernebbel optimalizálhatod a benzin-levegő keveréket, és így tökéletsesbb lesz az égés. Hidd el...
de karbifelújító készletről beszélsz?
Működik a motor hibátlanul, csak miért 9 Le-vel motorozzak, ha 24-es karbival jönne a tizenvalahány.
TEHÁT KARBURÁTORT KERESEK.
22-essel ha fejre állok sem lesz olyan erős, egyszerűen nem kap több levegőt a több kajához.
hát ha még elindultam volna... nincs semmi lényege,csak terepet akartam simítani,és a gumit sulya és felülete miatt jonak találtam erre a feladatra.a gaz már nagy volt,gondoltam letöröm majd ezzel.12 évesen kb ennyi eszem vt
kötél a "hátso csomagtartora" kötve,a másik fele pedig átbujtatva a gumin.összeállt?én meg ráültem a szimora,és vártam a csodára,h 1esben történjen vmi...
de hogy megfejeljem valamivel:
simson,kötél,apám teherautojának gumija(elhasznált).jaha talaj fű volt,méghozzá nyári melegben(tehát nem annyira csuszik).
különben nem sikerült elhuzni.
nah ezt übereljétek(na jo ezt nem nehéz)
Az nekem a mountain bike-nál volt a csúcspont, amikor a BMX kontrafék után belekaptam a hatalmas erejű hátsófékbe Meg amikor frissen aszfaltozták az utat, akkor nyikorgott is rajta.. Volt olyan,hoyg egy turistacsoport ment át előttem, énmeg előtte 10-15 méterrel satuztam, kb mintha 5 kocsi gumija csikorgott volna, megfagyott bennük a vér Mostanábana szimóval szoktam ilyet csinálni, mert az max vizes füvön rug el egy picit, és nem fog elkopni soha a gumija, ha nem fékezem el
amúgy nem lesz semmi baja az Mz-nek, egy vizes előbb forrna, mint az Mz megragad.. Főleg a 250-es. Nem 6-7ezren nyomom, hanem 4-5ezren, meg én raktam össze, és ez nem fog széthullani az életben különben az egyhelyben-füstöléstől én is hülyét kapok, annak semmi értelme... Meg az a király a haladós-burnoutban, hogy tök nromálisan kezd el a motor oldalra csúszni, nem hirtelen, és nagyon rá lehet érzeni a legkisebb odafigyeléssel is, hogy mikor merre megy a gép az ember alatt, és ha az ember igazán ráérez, akkor lehet menni esőben-hóban, nem kell fosni, mert valamilyen szinten rutinosabá válik a helyes korrigálás egy megcsúszásnál. Meg át lehet ültetni más motorra is, pl. A hornettel is meg tudom már csinálni, csak jól kell rajta előredőlni, akkor nem csúszik el az eleje... Meg kurva jól is néz ki, ha az ember így akar bevillantani Az egykerekezéstől meg fosok picit, az MZ igen billeg, nehéz egyenesben tartani, meg sajnálom a láncot szétbaszni, a Hornetet meg nem akarom eldobni, azon is kuplunggal lehet normálisan, de arra meg 35 a láncszett, úgyhogy neeem....
Ok, de az egykerekezés ügyességet igényel...behúzott fékkel üvöltetni a LÉGhűtéses motort egy idomított majom is tudná...bár a 2-3km/h-ás lassú haladásban burnout közben látok némi fantáziát.
Ok, értem.
Egyébként dőrzsározni szokták.
Persze csak munkába járkálok vele, szal nem túl égető a probléma
szóval maga már ide irogat ?
a 25-ösön 22-es van
az 50-esen meg 24-es
Idáig egyetértünk, ugye?
Namost a szóban forgó motor egy 150-es, amin valamiért 22-es, azaz a 125-ös karbija van. Tehát gyengébb, mert nem tudja azt az áramlást a 22-es, ami a 150-es hengerhez járna. Én nem tuningolni akarok, hanem csak a gyári állapotot akarom visszaállítani, és nem elég hozzá a beállítgatás.
Vili?
Működik a motor hibátlanul, csak miért 9 Le-vel motorozzak, ha 24-es karbival jönne a tizenvalahány.
TEHÁT KARBURÁTORT KERESEK.
22-essel ha fejre állok sem lesz olyan erős, egyszerűen nem kap több levegőt a több kajához.
segítség képpen
simson,kötél,apám teherautojának gumija(elhasznált).jaha talaj fű volt,méghozzá nyári melegben(tehát nem annyira csuszik).
különben nem sikerült elhuzni.
nah ezt übereljétek(na jo ezt nem nehéz)
Mondjuk én beszélek, aki régen imádott blokkolt hátsó fékkel 50m hullámos féknyommal sikoltva megállni a kiscsaj háza előtt...de ez 10 éve volt
Ok, értem.