Ja, és kivittem a Hornetet is picit a friss levegőre, tekintettel a felszáradt útra és a verőfényes napsütésre; felemelő érzés volt átlépni a 180 km/h-t pufidzsekiben (mit ne mondjak, szép látvány lehettem, kb mint egy Michelin-baba acélbetkósban, üvöltő motorral). Az érzés kárpótolt, mintha csak tegnap lett volna, hogy a 35 fokban egy szál rövidgatyában ereszkedek( nem szabad ám, mert piros lesz az ember combja, meg alkarja 200 felett ). Külön öröm volt, hogy megérkezett a motor nálam lévő pályafutásának első és utolsó új gumija, akciós 32 ezer magyar forintos áron , de a tükörsima első után felüdülés lesz nem csúszkálva bevenni a csúszós-leszórtkavicsos téli kanyarokat Kb ennyi
Jó estét hölgyeim és uraim! Ezennel jelentkezik a miért is imádom az MZ-met című rovatunk! A mai napon, miután 2 hete részecskéire bontottam 2 megkérdőjelezhető állapotban lévő gépemet, és egy normális, hibátlan motor összerakásán fáradozok, eljutottam arra a pontra, hogy kb 15 munkaóra tömény felderítés és dokumentáció után ellenőrizzem az elektromosságot, -ami már a tűrőképességem határait súrólta- a 3 hónapos akksim azt mondta, hogy NEM, így a 0 Amperral eggyüt bevonulhattam a meleg szobámba, és elgondolkodtam... remélem holnap már felvillanyozva írhatok
Annyi pénz nincs is Mindegy aszittem valami kis régi Honda, vagy hasonló, de Kawa nem kő.... Azért köszi... igazából a régebbi Hondák tetszenek, a Bros, meg a régi CBX-ek, sornégyes CB 500-ak a 70-es évekből...
Én meg egész nap legózok az Mz-n, úgyhogy nyertem 2 motort szétszedtem, egyet összraktam, az elektromosságot is bekötöttem, nem is olyan nagy ördöngősség..... Hilnap kiderül, hogy működnek e a dolgok, ráteszem az akksit, még egyszerűbb most szórakozni a bekötésekkel, mert még csak csupasz váz, meg futómű...
Én majd csak ősztől tanulok, most meló van, szórólapozás reggel 7től 10ig(persze azért már 6:30kor ott kell lenni, de ez nem számít bele a fizetésbe), 800ftos órabér...
Nem akar valaki a jó öreg MZ mellé egy sporttúramotort venni occsón? Nem millós kategória, és jó gép.