Nemtom, engem szórakoztat, mondjuk én általában karikát szoktam rajzolni, de csak akkor szoktam füstölni, amikor az MZ-n új gumi van, mert akkor úgyse kopik még el, meg asmikor már szar, mert akkor már úgyis mindegy... Meg a végén le is durrantom, leszarom a belsőt Utoljára már elég jól ment a tankraülős-menetközben mexxelés, tudok már 30-40 méteres csíkot húzni 2.-ban is, kb 2-3 km/h val haladva, meg a lábtartón állva tudok már karikát is, igazából jobban ráérzek így a motorra, igaz, a gumi bánja, de legalább nem fosok, ha csúszik alattam a gép. A Horneten meg alap, hogy lefüstölöm, ha már nincs rajta minta... Az a kegyelemdöfés... Amúgy 125-ös Mz vel nem volt jó móka, de a 250-essel csupa élvezet
A gumifüstölés valahogy nekem sosem "jött át". Miért jó az? (komolyan kérdezem, egyszer megpróbáltam megérteni, mi a jó a gipszfétisben, sokat utánanéztem. Mondjuk nem sikerült... )
nyilván...amikor csóró voltam, örültem a kemény guminak, nem kopott olyan hamar, cserébe meg jobban vigyáztam, és nem döntögettem akkorát. Valamit valamiért...
Nekem volt fenn Heidenau, de nem érzetem stabilnak a hátulját, elég kemény gumi volt... Nekem mindegy mi van fenn, csak puha legyen... Amúgy meg tökmingegy, ha nem karcolsz lábtartót minden kanyarban
Pontosan...én is gyári hívő vagyok, bár néha azért tesznek fel keskenyebb gumit gyárilag, mert olcsó motort szeretnének csinálni. Egyre vigyázz, az olcsó török gumik kb. olyanok, mint a nylonszatyor, nem kopik, de esőben igyekszik érintő irányba közlekedni a kanyarban...
igen én is gondoltam erre is.meg lehet h lassabb lesz,meg ki tudja mennyivel rosszabb.azért el lehet ismerni h nem hülyeségből találták ki ezt a méretet a mérnökök
érvekkel hagyom magamat befolyásolni,csak a baj h nem találok 2,75*18as első heidenaut!3,00tol indul,de ugy vagyok vele,h inkább menjen gyári méret a gípezetre.
nekem egyenlőre mind,mivel a mitas lof*szt nem ér,viszont viszonylag uj,tehát fölösleges cserélni.na már most ha a conti egy fokkal ráver a mitasra(ami ugye valljuk be nem nehéz) akkor már jo,ugyanis akkor a hátso csuszik meg előbb,és akkor nyilvánvalo h nem döntöm tovább.tehát nem érek el a conti csuszáshatáráig elvileg amég a mitas van fenn
NYugi, az Ami nekem van fenn gumi, azon 90 max speed van... ilyen mofaker-féle gumma, Mz-re való. A Conti nem no-name márka, nem kell fosni... Meg a keményebb robogók is mennek annyit, mint az MZ
ajajj,alaposan átnéztem a conticity-t és csak most láttam,h robogogumi a conti...esetleg nem kell attol félnem h emiatt vmi nem lesz jo?ugy értem egy robogoabroncs gyártásánál talán nem terveznek 100km/h sebességet(amit ma 4-5* átléptem:D) vagy más ehhez hasonlot.
ugye ez csak hülyeség,amit mondtam?
De nyugodtan írhatsz másnak is egyszer én is veszek az MZ-re gumit... De szívesebben cserélnék benne futóművet, úgyhogy nem hiszem, hogy a gyári kerekre lesz gumma...
még nézegetem,de szerintem jo áron van.a közeli gumikereskedő sem hiszem h hamarabb és/vagy olcsóbban beszerezné.viszont ezeknél sincs raktáron,ki tudja mire érkezik meg...
ha meglesz,irok,csak neked!
Tapasztalatom szerint szélesebb gumival többet evett a kis drága, nem is láttam még ilyen motort, amit ennyire befolyásol a gumi...
Én is rákérdeztem, hogy van-e jobb márkás gumi, ár nem számít, de Bambi is azt mondta, hogy nincs.
Előző MZ-m nél is így volt, minden probléma nélkül működött.
ETZ-re keresek 24-es karbit. Használtan van esetleg valakinek jó áron?(ami nekem jó )
ugye ez csak hülyeség,amit mondtam?
ha meglesz,irok,csak neked!