A kipuffot nem akarom bántani, mert az enyém se tök gyári, picit át van faragva, azért tök egyenes, de ezzel rohadt jól megy. a 250-es blokk, amin uccsó túlméretes 273-275 köbcentis henger van az most kb ehhez az áttételhez pont elég
Csak így meg az 5. et épp hogy elviszi sík úton... Most kb 180 lehet a vége áttétel szerint olyan 7500-körül, amit még lebír forogni, azért kéne lejtő, hogy tovább gyorsuljon...
Marhára szerettem.. 110-es főfukó a 135-ös helyett, alapjárat, meg ilyen hülyeségek nem voltak, 3500-ig úgy ment, mint egy 125-ös, 4000 körül meg úgy megindult, mintha seggbe rúgtak volna... Most még radikálisabb lesz, Az új vázáról még a lábtartó, meg sztender tartóit is levágtam, a hátsó lábtartó lesz az én helyem Meg futóműcsere, meg stb... majd a nyáron....
Úgyhogy nem volt az az egykerekezős fajta... elöl 21-es lánckerék volt rajt, Amúgy 125-ös váz, le volt vágva róla minden felesleges dolog, még a kapcsolók is szét ledtek szedve, a vezetékeket is leszedtem róla, ami nem kellett, kb 115-120 kiló volt a 250-es blokk, meg kipuff ellenére
Már nem, merrt miszlikekre van szedve, meg olyan áttétel volt rajta, hogy 1. 58, 2. 85, 3. 100, 4. 135, 5.? (sík úton 145, de hátszélben, meg dombonk lefele nem volt már lehetőségem kipróbálni)
nekem így nézett ki, bár eléggé meg volt nyomódva a kipuff egy csomó helyen, meg ki is fújt a könyöknél, de messziről tökéletes volt, meg az ereje miatt szerettem, nem a szépsége miatt