Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kipuffot nem akarom bántani, mert az enyém se tök gyári, picit át van faragva, azért tök egyenes, de ezzel rohadt jól megy. a 250-es blokk, amin uccsó túlméretes 273-275 köbcentis henger van az most kb ehhez az áttételhez pont elég
Hát kicsit belenyúlnál akkor tuti vinné... meg én szereznék rá valami kisebb könyebb kipuffot...
Csak így meg az 5. et épp hogy elviszi sík úton... Most kb 180 lehet a vége áttétel szerint olyan 7500-körül, amit még lebír forogni, azért kéne lejtő, hogy tovább gyorsuljon...
Nem, az nem jó.. Sík úton nem lehet tuning nélkül.. Nem a fordulatzsámra gyúrok, hanem az áttételre, meg nyomatékra
Hát hajrá , az a szép sósivatag nem jó? itt van egy pár ezer kilóméterre
Én se, 160-170 fölé ritkán megyek a hondával... De az MZ más, az egy kihívás....
Bár megértelek téged is, ez a te hobbyd, én nem szeretek gyorsan menni
Az jó film volt
Meg ha csak 170-180 lenn emg, akkor se sírnék
Azért, hogy elmondhassam, mentem 200-al az MZ-vel. Kb mint a Leggyorsabb Indiánban Burt bácsi
Minek?
remélem egyszer sikerülni fog az álmom, hogy 200-al menjek vele. Pont most jutott eszembe Nem tudtok valahol egy orbitális nagy lejtőt/szakadékot?
Szerintem hagyd egy kicsit utánna az esőn hogy jól megrohadjon, és akkor olyan jó szellős lesz az anyag
ááá én meg lekromofágozom, mert a festék is plusz súly
Én is hátsó lábtartót használóm... ha lesz időm majd én is nekiesek a flexel, váz hátsó fölsö részét is levágom... aztán meg megy szinterezőhőz...
enyém 3500ig ugy megy mint egy 125ös,onnan pedig olyan,mintha egy kis ETZ lenne alattad
Marhára szerettem.. 110-es főfukó a 135-ös helyett, alapjárat, meg ilyen hülyeségek nem voltak, 3500-ig úgy ment, mint egy 125-ös, 4000 körül meg úgy megindult, mintha seggbe rúgtak volna... Most még radikálisabb lesz, Az új vázáról még a lábtartó, meg sztender tartóit is levágtam, a hátsó lábtartó lesz az én helyem Meg futóműcsere, meg stb... majd a nyáron....
a 250-es kipuff nem arra volt kitalálva meghát a 250-es vázban pont akkora lenne, mint a motor, csakhát ez 5-6 centivel rövidebb....
Úgyhogy nem volt az az egykerekezős fajta... elöl 21-es lánckerék volt rajt, Amúgy 125-ös váz, le volt vágva róla minden felesleges dolog, még a kapcsolók is szét ledtek szedve, a vezetékeket is leszedtem róla, ami nem kellett, kb 115-120 kiló volt a 250-es blokk, meg kipuff ellenére
én a kipu miatt gondoltam
Már nem, merrt miszlikekre van szedve, meg olyan áttétel volt rajta, hogy 1. 58, 2. 85, 3. 100, 4. 135, 5.? (sík úton 145, de hátszélben, meg dombonk lefele nem volt már lehetőségem kipróbálni)
lefogadom az ereje ellenére sem tudsz kerekezni így vele!
nekem így nézett ki, bár eléggé meg volt nyomódva a kipuff egy csomó helyen, meg ki is fújt a könyöknél, de messziről tökéletes volt, meg az ereje miatt szerettem, nem a szépsége miatt