de minek vegyek könyökcsövet?tegyük fel h simán le lesz csak fujva az egész.előtte lehomokszoratom ezt,rámegy 3 réteg festék,akkor nem értem minek nekem a kromozott könyökcső...
Persze, mattfekete az szép az Mz-n, meg jó, ha több rétegben van ráfújva, amikor langyos a kipuff, forrón, meg hidegen se optimális a dolog, meg ahol le van pattogva, ott le kell csiszolni, mondjuk a könyökcső necces, mert oda felpattognaka kövek, meg az van a legjobban kitéve a dolgoknak, úh. a bból megéri 1500-ért az újat megvenni, az esztétikusabb, viszont a dobot nem érdemes ezért cserélni, 3-4 réteg hőálló mattfekete, vagy akármilyen hőálló spray, aztán jó is
Látom kályhaezüsttel van lefújva... elég, ha lefújod valami hőálló festékkel, ha nem akarsz rá nagyobb összeget költeni. De ha annyi ragaszkodsz a krómhoz, akkor 6 e nem olyan sok egy kipuffért...
műszakira(júli) lefujta a tulaj a láthato színű spray-vel.a kép ota mentem vele kb 3ezret.szépen le is jött a henger tövében.(meg már koszos is:D)amugy jol működik,csak külsőre is szeretném ha rendben lenne,legalább tavasszal
krómozást hagyd a picsába, inkább vegyél új kipput, ha nagyon sz@r... miért akarod cseréni/javíttatni? ha nagyon szar, én leszoktam fújni hőálló mattfekete spray-vel...
A Contik elég jóü árban vannak, és szerintem a a 70 ló körüli gékekkel még elég sokat elmennek, de volt ismim, akinek a csippelt 1400-es GSX megette azt a gumit reggelire. Felrakatta, aztán mire hazaért vele, arra a kb fél milis continantal Sport Attack felirat el is tűnt róla. Én nem tennék mondjuk a Hornetre Contit, Csak Pirelli Diablo, Diablo Corsa, Dragon Supercorsa, Bridgestone BT-002R, meg a Metzelertől az M3, meg a Racetec jöhet szóba. Én ott vagyok meglőve, hogy 16-os az elsőkerék, amire a legjobb gumma a Metzeler M1,meg a pirelli Diablo, más nincs rá, csak túragumik... Jövőre nem úszom meg a felnicserét Amit nem tennék rá az a Dunlop, Michelinek se negyon jönnek be a profiljuk miatt, meg a Contikban sem bízok meg, Csak a Metzeler-Pirelli a f@sza, ugyonott gyátrják őket, hasonló keverék... Meg Superbike-Supersport VB fejlesztések. De a favorit a Pirelli Dragon Supercorsa. Addig járok mindig a Ringre, amíg nem találok...Kedden is voltam motorozni, úgy bemelegedett 10-15 perc alatt a 7 fokban, hogy mikor otthon rámentem a vizes fűre rendensen gőzölt az egész
Vevőt sajnos nem tudok... De ha véletlenül keres valaki, átirányítom hozzád...
A gumi nálam se egyszerű... Én mindenképpen újat szeretnék, hogy aztán sokáig ne kelljen foglalkozni vele, csak gondoltam, hátha tudsz valami általános leárazást, és akkor gyorsan bespejzolok... Különben énis a pasztoyt néztem... Igaz, hétfő kedden még csak fékbetétért voltunk náluk Gabesszal, de még 1-2 e km ezeknek a gummáknak, és egy road attack szett befigyel rá
Nem ilyen egyszerű a dolog. Az elsőgumi a Pásztóynál volt leakciózva, 40-ről 28-ra+3 e a házhozsz. Pirelli Diablo. Többet úgyse lát a motor új gumit, legalábbis nálam Hátsó az mindig vasn itthon A Pancsi-ringről ingyé.. beszélj a Kiszentaival, hogy szerezzen a ringről. Szoktak lenni 160-asak is. A lánc is le lesz cserélve, mert nem tudok rajta többet feszíteni Előbb eladom a szimszont, meg egy 150-es papíros ETZ-t. Aztán lesz lánc is. Nem tudsz rá vevőt?
Húú hol tudsz akciós gumit? Ezt osztanád meg velünk is Mert a szomorú helyzet az, hogy az én Hyosungom sem kímélte a gumikat , és meglehetősen csereérettek...
És meséld, csak, láncszett mikor figyel fel a Hornetre? Az se ártana, nem?
(nem tom mit bénáztam...,biztos tükröztem)
Villámkérdés:7-8e-ért kromoztatni vagy nem tom mennyiért(kb ennyi vagy kicsit több) utángyártott kipu?
A gumi nálam se egyszerű... Én mindenképpen újat szeretnék, hogy aztán sokáig ne kelljen foglalkozni vele, csak gondoltam, hátha tudsz valami általános leárazást, és akkor gyorsan bespejzolok... Különben énis a pasztoyt néztem... Igaz, hétfő kedden még csak fékbetétért voltunk náluk Gabesszal, de még 1-2 e km ezeknek a gummáknak, és egy road attack szett befigyel rá
És meséld, csak, láncszett mikor figyel fel a Hornetre? Az se ártana, nem?