Tegyetek bele akármilyen mezei hajtóműolajat, a lényeg a 80W90-es viszkozitás, amit a könyve ír. De elmegy 10W40-es motorolajjal is, akkor sem esik szét. Valaki azt mondja, hogy jobb a 10W40, mert akkor nem csúszik a kupplung, kb ugyanennyien meg az ellenkezőjére esküsznek. Nekem egyikkel sem csúszott. Marha drága olajat felesleges beletenni, mert nem oda való. Én kb 8 évig mászkáltam a legolcsóbb MOL80W90 hajtóműolajjal, mégsem esett szét. A túl jó olaj remek tulajdonságait nem tudja megmutatni az MZ-ben, mert szegény MZ soha nem fog olyan üzemi körülményeket produkálni, amire a legjobb olajat kitalálták-pl: fordulatszám, motorhőmérséklet. Akárcsak a 2T olajok. Ott sem szabad beletenni a legf.szábbat, mert mondjuk két hétig pörög , aztán meg hörög , nem oda való.
Nekem dízelautóba való motorolaj van az MZ ben, meg a Szimóban is, semmi bajuk tőle, a lényeg, hogy ne csússzon a kuplung, meg a váltó fogaskerekeinek a kenése, nekem bevált, ingyen volt, de 1300-ért is megéri mert sztem fél liternél nem megy bele több....
nem tudom,de most van egy kis félretett kess,ugyh ha tényleg jobb bele,akár csak 1 kicsivel is ez akkor sztem ilyen lesz.ez pl több minősítést kapott,mint a repsol. csak a kérdés h ez megfelel e a gyár által előírtnak.majd valaki megmondja talán
Emlékszem, koleszban besörözve ronggyá röhögtük magunkat rajta
meg ilyen
meg még biztos néhány,most ezeket találtam