Nyomd le jól , aztán meg lélekápolandó meghívod egy seritalra (vagy többre) . Két legyet ütsz egy csapásra: nem fog többé ilyet csinálni és a barátság is megmarad . Esetleges mellékhatásként véletlenül még egy IHB-buli is kerekedhet a végén !
Hja ha az ilyen egyszerű volna.Már milliószor hallom hogy ő így meg úgy meg az mz az istenkirály.Én nem kételkedem hogy a maguk idejében jók voltak de mostanra kiöregedtek.Az enyémet meg nem is látta még igazán menni mert faluban miért is mennék mint az idegbeteg.Szentül meg van győződve hogy simán odaver mert ő nagyobbakat gyorsul mindenkinél."szerinte"
Üdvözletem az Mz tulajdonosoknak.Bár nekem Cagiva Freccia motorom van de egy jó ismerős kihívott versenyezni.Neki egy 82-es 125-ös Mz-je van.Azthiszem ts.Szóval kérdésem a következő,az én motorom 6 sebességes és 150-160 körül gurul ezért az eredmény nem kétséges de nem akarom megbántani a srácot úgyhogy nem akarom nagyon lenyomni épp csak amenyire kell ezért jó lenne tudni hogy mit gyorsulhat és mennyi egy ilyen gép végsebessége?110-max 120 at mondott róla apám mert ő még ilyet hajtott de hát az eléggé régen volt.Nem akarnám csúnyán lealázni az meg hogy nézne ki ha rajtolunk én meg fékezgetnék,lessz néző is úgyhogy tuti lenne a lebukás.Előre is köszönöm a válaszokat.
Én voltam tegnap is, de holnap délután is megyek.
Tegnap sikeresen szétszakadt a láncomon a patentszem, a lánc szétverte a láncvédő műanyagot. Szerencsére a Zsombinak volt tartalék lánca és odaadta róla a patentszemet és tudtam tovább menni.
Na majd holnap veletek is kergetőzök egyet.
Sziasztok! Megcsináltam ma az mz-m kuplungját és mikor összeraktam öntöttem bele BLOKKMOSÓ olajat! 2. kör után elkezdett iszonyatosan füstölni , gondoltam kilőtte a szimeringet a kuplung felől! Sztszedtem kicseréltem de nincs alapjárat se és össze vissza pörög a motor ha megyek vele! Szerintetek a gyujtás felől is megehette a szimerignet vagy mi lehet vele? Nagyon híg olaj a blokkmosó! Kérlek segítsetek!Előrre is köszi!
Segítene valaki?
Vettem egy ETZ-t el volt vezetékelve, ha nem volt gyújtáson akkor is világított hol az üres, hol a töltés, töltőről beindítottam, levettem a töltőt és működött úgy is, tehát töltésem volt.
Most lebontottam vázig, majd fel szeretném újítani, de most megakadtam, mert szerintem jól kötögettem össze a dolgokat, be is indul, de ha elveszem a áramot leáll, vagyis nincs töltésem. :(
Felrakom a képet, hogy most hogy van bekötve, teljesen minimálisan, a gyújtáskapcsoló is kiiktatva, direktben kellene mennie.
A fesszabályzóm halkan búg, és ha a váltó üres visszajelzésre bekötök egy visszajelző lámpát, akkor is világít ha lehúzom a biztitábláról a pirosfeketét. (pedig szerintem akkor nem szabadna.
Mondd meg haverodnak, hogy ne gyilkolja azt az öreg jószágot, nem erre való.
Ne kérdezzétek, miért!
Azért Nektek jó motorozást!
Jó éjt mindenkinek!
Ha igen kb medtől meddig?
Tegnap sikeresen szétszakadt a láncomon a patentszem, a lánc szétverte a láncvédő műanyagot. Szerencsére a Zsombinak volt tartalék lánca és odaadta róla a patentszemet és tudtam tovább menni.
Na majd holnap veletek is kergetőzök egyet.
Na, mivan?
Holnap? Kakucs? Ki? Mikor?
Ja, link a namivanhoz:
http://www.youtube.com/watch?v...
Betegek
Eladó egy MZ ts oldalcsomagtartó! SÜRGŐS! Szép állapotban, új festéssel.
Érd: k.alex001@hotmail.com vagy 06209650190-en.
Segítene valaki?
Vettem egy ETZ-t el volt vezetékelve, ha nem volt gyújtáson akkor is világított hol az üres, hol a töltés, töltőről beindítottam, levettem a töltőt és működött úgy is, tehát töltésem volt.
Most lebontottam vázig, majd fel szeretném újítani, de most megakadtam, mert szerintem jól kötögettem össze a dolgokat, be is indul, de ha elveszem a áramot leáll, vagyis nincs töltésem. :(
Felrakom a képet, hogy most hogy van bekötve, teljesen minimálisan, a gyújtáskapcsoló is kiiktatva, direktben kellene mennie.
A fesszabályzóm halkan búg, és ha a váltó üres visszajelzésre bekötök egy visszajelző lámpát, akkor is világít ha lehúzom a biztitábláról a pirosfeketét. (pedig szerintem akkor nem szabadna.