Reális esély van rá, ha az akksi nincs a helyzet magaslatán és nem adja le a névleges feszültségét. Nézd meg, hogy fordulaton hány V-ot ad le, ha kevesebb, mint 12 és a fordulatszám növekedésével egyre csökken, meg van a bibi (nagy valószínűséggel). Nem vagyok egy nagy szaki, csak tapasztalatból tudok beszélni .
sziasztok!segitséget szeretnék kérni! nem rég összeraktam egy mz ts-t, de a feszszabályzo még nem lett bekötve igy még nicns töltés!kiprobáltam a motort csak akkurol de nem megy jol söt durrog nem akar leforogni egyéb....lehet köze enek a kettönek egymáshoz?h nincs töltés és nem forog le?vagy más miatt lehet ez?
Cseréltem benne többféle hőértékűt s márkát,de úgy se akarja a frankót,pipát gyújtókábelt és gyújtókondit is cseréltem és semmi.
Tirisztoros gyújtás van nemtudom csapágy lógás befojásolja-e a jeladót?
Van egy 125-ös ETZ-m a városból elindulok és 7-8 km megtétele után 5.-et nem bírja elkezd fuldákolni,dadogni,rángatni szóval mindent és lassul utánna csak 4.
ha azt se bírja megállok alapjárat van gázt húzom leáll ha full gázt akkor meg jár tovább csak darabosan,valaki ha tudna segíteni vagy valami kiindulópontot hogy mi lehet a baj forrása megköszönném
sziasztok!segitséget szeretnék kérni! nem rég összeraktam egy mz ts-t, de a feszszabályzo még nem lett bekötve igy még nicns töltés!kiprobáltam a motort csak akkurol de nem megy jol söt durrog nem akar leforogni egyéb....lehet köze enek a kettönek egymáshoz?h nincs töltés és nem forog le?vagy más miatt lehet ez?
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...