Csá Fitalszaki!
Mi a helyzet öreg? Hiányolunk a műhelyből,hogy nem találod ott magad Motorozgatás az megy,múltkor voltunk Kakucson,vasárnap is készültünk csak öregdio hasába találta magát egy kis konyak
A ványai motoroskról majd ő ad tájékoztatást
Remélem minden oké ott kint a messzibe,mostmár tudsz többet írni a fórumra
Jákob legyen veled
helló
Tudna nekem adni valaki egy linket ahol le tudom tölteni a Ts 125 javítási kézikönyvét? Nagyon hálás lennék érte vagy akinek megvan eltudná küldeni a lapokat beszkennelve?
adok egy e-mailt:mjmajor@citromail.hu
Előre is köszönöm annak aki segít és ahogy tudom én is viszonozom ezt.
Csáó
sziasztok!segitséget szeretnék kérni!már rohadt régota probálok bekötni a töltést az ts mzmre feszsabályzoval, de egyszerüen nem tudom megcisnálni!nicns normális rajz mert a feszszabimon D+ DF 61 51de a rajzon viszont nicns rajta az 51 és 61! és ezt nem tudom h kössem össze, mi mire mennyen!gondolkodtam babetta gyujtáson fel is tettem de felsöfordulaton kihagyottt....nem tudom miért van...hogy lehetne megoldani h jol mennyen vele?ujrakéne tekercseltetni vagy hogy?nincs ötletem...elöre is köszsike és légyszi segitsetek!kössziii!
őőő várjá nem azt oldaldeknihez kellene hanem tudod ez ott hátul van nem úgy az ülés alatt hanem az ülés része csak az ülő rész alatt tudod az ilyen üreges és ez a kis fém rész zárja le.
:)
Most nem tudlak felvenni mert sz@r az msn-em.(letörölte magát)
A ts-nek nemtom hogy a csapágyak vagy a tengő állt be,de majd meglátom hogy belemegy-e a 125-ösé.A blokknak már csak a két felét kell szétszedni.(gyújtástekercs) A ts-ek beindulnak akksi nélkül vagy ugyanaz mint az ETZ? Lesz még vele meló az biztos,de nem tudtam otthagyni 5ezerért.
az lenne a kérdésem tudna e valaki segíteni 250 es Mz m van ts változat és az ülés hátsó részéhez keresnék egy zárat aki tud mondani olyan helyet ahol ilyet találnék amivel le tudnám zárni az ülés alatti részt maga a lap megvan csak hát a zár kééne ... hm :) Előre is köszi a segítséget!
Sziasztok!Már nagyon rég jártam itt a fórumon mert eladtam az ETZ-met,de hiányzott és most vettem egy TS 150-est.A motornak az a baja ,hogy a főtengely beállt.Namost van egy 125-ös ts blokkom 5000km-rel,és ennek a főtengelyét szeretném belevarázsolni a 150-esbe.Bele lehet rakni?A beállt főtengellyel csak a kuka felé induljak vagy esztergával lehet rajta segíteni?Valamint a kuplungot meg a gyújtás tekercsét hogy lehet leszedni?
Tudom hogy most sokan ezt csinálják de hát inkább megkérdezem ógy vagyok vele.Mindenesetre örülök hogy újra itt vagyok.
A Blue Scorpions Motor Club megrendezi a Oldtimer meghívásos és klub versenyeit
Balassagyarmaton 2009 szeptember 27.
A verseny MAMS engedélyezési száma:
A verseny titkárságának címe:
2009 szeptember 27. előtt:
2009 junius 27.-én:
Balassagyarmat Depo
A versenyiroda 2009. szeptember 27.-én 7.00 órakor nyit
A versenypálya , kb 2500 méter hosszú. A versenyek az óra járásának ellentétes irányban kerülnek lebonyolításra.
Az esemény az FIM sportkódexe, a MAMS versenyszabályai, valamint a jelen versenykiírás alapján kerül lebonyolításra.
Hivatalos személyek
Versenyigazgató: Tarapcsák Péter
Zsürielnök: Később
Műszaki bizottság vezetője: Iván Árpád
A szervezés vezetője: Frecska János
Az időmérés vezetője: Majosházi Péter
Mentőszolgálat: Készenléti Mentők KFT
Kategóriák Betétfutamok
Oldtimer széria , special
MZ-Kupa, Finta Béla Emlékverseny Supermoto
Pannonia-Kupa Robogó
Simson kupa
Adminisztratív és műszaki átvétel
Az adminisztratív átvételre és a technikai gépátvételre, a depóban kijelölt helyen kerül sor az alábbi időbeosztás szerint:
2009 szeptember 27: 07.00 –10.30
Edzések
Tilos olyan versenyzőnek és versenymotornak a pályára lépni, aki (amely) az adminisztratív és műszaki átvételen nem jelent meg és ott versenyzési engedélyt nem kapott.
Edzések Versenyek és versenytávok a mellékelt időterv szerint
Díjak
Minden kategória első három helyezettje tárgydíjazásban részesül.
A díjak átadására közvetlenül az utolsó futam után a díjkiosztó emelvényen kerül sor.
Óvás
Minden óvást a MAMS szabálykönyvében előírt feltételekkel, az ott meghatározott óvási díj egyidejű befizetése mellett a versenyigazgatóhoz kell benyújtani
Végellenőrzés, Parc Fermé
Minden verseny befejezését követően a kategóriák első három helyezettjének verseny-motorját a Parc Fermébe kell állítani. A motorokat az óvási idő letelte után (30 perc) a zsűrielnök engedélyét követően lehet a Parc Ferméből kivinni.
Biztosítás
A rendező minden résztvevő versenyzőre felelőség biztosítást köt. A versenyen való részvétel feltétele a verseny napjára érvényes versenyzői balesetbiztosítás megléte
.
Felelősség
Minden versenyző saját felelősségére indul a versenyen, és ezt a nevezési lapon aláírásával igazolja. A rendező elhárít magától minden felelősséget, amely a versenyzői balesetből eredő kárra vonatkozik.
A rendező semmilyen felelősséget nem vállal a depó területén őrizetlenül hagyott felszerelésért és tárgyakért.
Külön felhívjuk a résztvevők figyelmét, hogy ez egy városi pálya, annak minden hátrányával. A bukóterek hiánya, a nézők és egyes műtárgyak, fák közelsége, valamint az útburkolat hibái fokozottabb elővigyázatosságot igényelnek.
Reklámok elhelyezésének tilalma
A rendező megtiltja bárminemű reklám elhelyezését a versenypályán, a depó területén, és a bokszok külső környezetében. A tilalom alól kivételt képeznek azok a reklámok, amelyek a szállító járműveken, a versenymotorkerékpárokon, a versenyző és a szerelő ruházatán, valamint a versenyzés egyéb eszközein (jelzőtábla, esernyő, stb.) vannak elhelyezve. Azonban mód van reklámok kihelyezésére a rendezővel egyeztetett módon.
Amennyiben a rendező tiltott reklámmal találkozik, azonnal intézkedik azok eltávolítására.
Egyéb
A versenyeken való részvétel feltétele az érvényes MAMS licenc, vagy más FIM vagy EUM szövetség licence. A rendező ilyennel nem rendelkező versenyzőknek a helyszínen kiállított C-old timer licencet, ami a meghívásos versenyek részvételére jogosít.
A rendező fenntartja a kiírás részletei módosításának jogát. Az esetleges módosításról a helyszínen a hirdetőtáblán tájékoztat.
állapota,nem használtam még 1szer volt beinditva. a babetta gyujtás le lett szedve róla mert kellet eggyik ismerősőmnek csak nem lett jó a simsonra és nem lett visszatéve, azt mondták mikor megvettem hogy 150-es ha hazamegyek megmérhetem, válója tuti jó kuplungja is de abba lehet hogy kell egy kinyomórúd de azt sem tudom igy:S gyújtás bekötése után minden bizonnya müködnie kel mondom járt. képet majd tudok küldeni. a fél blokkban a főtengely kuka a váló elméletileg jó de mondom ugy vettem rá se néztem azóta azt monbdták feluújitott a váltó benne. van hozzá egy crossvázam is abba lett beletéve de nem volt időm összerakni. a váz is eladó mz kerekekkel suzuki ts 125 r vázzal jó gumik szinte ujjak.
Mi a helyzet öreg? Hiányolunk a műhelyből,hogy nem találod ott magad Motorozgatás az megy,múltkor voltunk Kakucson,vasárnap is készültünk csak öregdio hasába találta magát egy kis konyak
A ványai motoroskról majd ő ad tájékoztatást
Remélem minden oké ott kint a messzibe,mostmár tudsz többet írni a fórumra
Jákob legyen veled