Kérdezz rá itt!
Kéri Laci meg a többi elvetemült eléggé vágja a témát, mit-honnan-hogyan vegyél/csinálj. Ha jól tudom, csináltatnak karmantyút olyan anyagból, ami nem dagad meg és mállik szét a fékfolyadéktól .
Szakik köszönöm az eddigi segítséget, de kérdeznék tovább.
eljutott hozzám a mondott motor
Azt csinálja, amit gondoltam: Gyorsan behúzva vzsonylag jó, lassan viszont szépen bemegy a kar a kormányig féhatás nálkül, tehát tényleg elereszt felül.
Hol szoktatok oylan karmantyút venni, ami hazsnálható, és nem csinlja ezt?
sziasztok. érdeklődni szeretnék, hogy ha veszek 1 motort műszaki nélkül, át tudom-e íratni és utána rögtön ideiglenesen kivonatni? remélem tudtok segíteni köszönettel sz. péter
hol is vetted a karmantyút? nem szabad csiszolni mert spec bevonat van ha megcsiszolod esztergába kuka én igy jártam tavaly csináltam egy perec után beállt a fék kakucsi verseny elöti edzésen fontos hogy jó legyen a fékcsö is vicces tud lenni ha szar a belseje jó szerelgetést és milyen a föfékhenger?mert a kermanty miat is csinálhat ilyet mert a nyomást meg csinálja csak nem tartja meg
Mz főfék felújitásról jót még nem hallottam én még nem is fogtam ilyenhez,a féknyeregben volt részem a héten megszakadt a menet a légtelenitő csavarnál,igy kedves Varga kollega kisegitett egy gané alol kibányászott nyereggel.Elmostam stb,a dugattyúnak jó állapotban kell lenni,nem szabad csiszolgatni vettem bele karmantyút (amit már oly sokszor tárgyaltunk,hogy kell belerakni,de most sem tudnám leirni) ráraktam egy hasonló állapotban fellelt Mz főféket ami valószinű tök gyári,és kb 1perc alatt kész
ismerős probléma,a héten én is ezzel küszködtem,nekem a telón lévő szakszerű szerelés által keletkezett kráterek okozták,csere még jó,hogy volt Bendinek
Sajnos ismerős a jelenség!
Szemét minőségű utángyártott alkatrészek!
Nekem is hasonló problémám volt... többször is szétszereltem a komplett első féket majd össze, millió légtelenítés...
egyszer csak lelégtelenedett majd alul szivárgott a dugattyúnál az olaj
de idővel "badagadt" és azóta működik
még egyszer nem csinálnám végig
A lényeg mindenből vettem 4-szer 5-ször annyit mint ami kell, s egyszer csak jó lett,
D E a megoldást nem tudom
Nekem nem volt iylen problémám sose, de esetleg azokat a harmonikákat szedd le a telóról és tegyél a teleszkópra tudod azokat a kupakokat. A harmonikák kirugózáskor tudnak port beszívni a hátsó lyukakon, de attól függetlenül gyanús hogy ilyen keveset bírnak a szimmeringek
Szedd össze magad,még most vagyunk kb. a felénél!