Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

100/90! nekem bevált
ez nemigaz!
sokmindent énse.......
Oé, köszönöm még egyszer a hozzászólásokat.
egyértelműen a felső karmantyú a xar, pedig új.

Akolega átvágta a gordiuszi csomót, vett egy suzuki főfőkhengert.
A szombat esti piripócs engem is felcsigázott! Menjünk!
Valakit nem érdekel? Csak festeni kell.
Oszt' kend tuggya é, mikor gyönnek nagyon-keletre ? Olvastad a racingon a szombati lehetőséget ?
a trk mindent tud
nekem van jó rezóm,ami ér is valamit :)
sokan nemtudják,de látom Te sem,h. az alsószár gyárilag 30ezer kilométerenként cserére szorul.....ha túlment már a 30on jóval,és még homok is ment közbe bele,oválisra kopik,és rakhatsz te bele bármilyen szimeringet..........elereszti,főleg álló helybe,mert a szár egyik oldalán elvékonyodik az olajfilm,és a másikon megnő a hézag....persze vannak trükkök,a folyás megszüntetésére,de azt kevesen tudják........
spec bevonat? sima eloxálás........
Komplett kuplung + váltó, MZ TS 125 -ből ha kell valakinek adatlapomon van e-mail. Írj, megegyezünk.. én csak kidobnám előbb utóbb.
sziasztok
az lenne a kérdésem hogy az alábbi gumiméretekböl melyik lenne a legjobb 125 ös etz re hátra ?
100/80
100/90
100/70
110/70
utcai gumik
ami az agy végén van meghajtó szarság... meg rövid pálca
Mi kellene pontosan? Kuplung kosaram és lamelláim szerintem vannak.
Link: MZ, EZT, Simson cuccok eladók, pár apróság de hátha kell valakinek..
ha valakinek van 125ös etz blokkja vagy kuplung cucca eladásra keressen
bite danke
Köszi szépen!
Jobbról:
1.: töltő funkció (ETZ: tolod a motort és tölti az aksit, ha le van merülve, utána meg be lehet rúgni a motort. Talán a TSeknél még be is indul itt, nem tudom.)
2.: parkolófény (első, hátsó helyzetjelző)(itt kivehető a kulcs)
3.: 0 (ez a teljesen kikapcsolt semmi állás)(kulcs kivehető)
4.: Gyújtás be
5.: Gyújtás be + helyzetjelző
6.: Gyújtás be + tompított
Sziasztok!

Hosszas keresgélés után sem jutottam semmire, úgyhogy hozzátok fordulok. Remélem kapok némi segítséget.

A gyújtás kapcsoló milyen állásban mit kell csináljon? (gyárilag)
Melyik állásban lehetne elvileg kivenni a kulcsot? Nekem 3 állásban is kijön. Szóval minden állás kellene, hogy melyikben mit kéne csináljon, minek kéne égjen :)

Köszönöm előre is a választ!:)
Azt mondják, az öreg ember nem rakéta!
Na de még én is csak közelítek a 4x felé, de attól már tarthatok a felénél. Nem lehet tudni...
Jaja, amig ott melózott vettünk tőle mi is Simsonosok pár Hio fékhengert, tök jók.
Sajna egyszerűbb másikat venni, mint az egyébbként csak felújítandó cuccot megjavítani.
Szuper boszantó, hogy van hozzá alkaltrész, csak éppen szar.
(lásd még nálatok a kettes vagy már nem is tudom, hármas fogaskerék:)
Én Bambitól vettem kb 3 éve hyosung főfékhengert fém fékcsővel. Sokkal jobb lett a fékem, kb 80-90 km/h-nál fel lehet venni a 250-es ETZ-t első kerékre. A gyárival amíg jó volt, addig fékezett az is rendesen, de elkezdte azt csinálni, amit írtál, hogy lassan behúzva beesik. Próbáltam karmantyút cserélni, de nem lett tökéletes. Ezzel a hyosungal tök fasza már 3 éve, semmi probléma vele.
Kösz a tippet.

Asszem átvágju a gordiuszi csomót azzal, hogy szerválunk egy oylan fékhengert, amihez van könynebben hazsálható alkatrész.

Mindenkinek közsönön a segítsget.
Úristen, már Te is ennyi lennél ?
Én is lassan-lassan csatlakozom a klubhoz. Lassan ...