sokan nemtudják,de látom Te sem,h. az alsószár gyárilag 30ezer kilométerenként cserére szorul.....ha túlment már a 30on jóval,és még homok is ment közbe bele,oválisra kopik,és rakhatsz te bele bármilyen szimeringet..........elereszti,főleg álló helybe,mert a szár egyik oldalán elvékonyodik az olajfilm,és a másikon megnő a hézag....persze vannak trükkök,a folyás megszüntetésére,de azt kevesen tudják........
Jobbról:
1.: töltő funkció (ETZ: tolod a motort és tölti az aksit, ha le van merülve, utána meg be lehet rúgni a motort. Talán a TSeknél még be is indul itt, nem tudom.)
2.: parkolófény (első, hátsó helyzetjelző)(itt kivehető a kulcs)
3.: 0 (ez a teljesen kikapcsolt semmi állás)(kulcs kivehető)
4.: Gyújtás be
5.: Gyújtás be + helyzetjelző
6.: Gyújtás be + tompított
Hosszas keresgélés után sem jutottam semmire, úgyhogy hozzátok fordulok. Remélem kapok némi segítséget.
A gyújtás kapcsoló milyen állásban mit kell csináljon? (gyárilag)
Melyik állásban lehetne elvileg kivenni a kulcsot? Nekem 3 állásban is kijön. Szóval minden állás kellene, hogy melyikben mit kéne csináljon, minek kéne égjen :)
Jaja, amig ott melózott vettünk tőle mi is Simsonosok pár Hio fékhengert, tök jók.
Sajna egyszerűbb másikat venni, mint az egyébbként csak felújítandó cuccot megjavítani.
Szuper boszantó, hogy van hozzá alkaltrész, csak éppen szar.
(lásd még nálatok a kettes vagy már nem is tudom, hármas fogaskerék:)
Én Bambitól vettem kb 3 éve hyosung főfékhengert fém fékcsővel. Sokkal jobb lett a fékem, kb 80-90 km/h-nál fel lehet venni a 250-es ETZ-t első kerékre. A gyárival amíg jó volt, addig fékezett az is rendesen, de elkezdte azt csinálni, amit írtál, hogy lassan behúzva beesik. Próbáltam karmantyút cserélni, de nem lett tökéletes. Ezzel a hyosungal tök fasza már 3 éve, semmi probléma vele.
sokmindent énse.......
egyértelműen a felső karmantyú a xar, pedig új.
Akolega átvágta a gordiuszi csomót, vett egy suzuki főfőkhengert.
az lenne a kérdésem hogy az alábbi gumiméretekböl melyik lenne a legjobb 125 ös etz re hátra ?
100/80
100/90
100/70
110/70
utcai gumik
1.: töltő funkció (ETZ: tolod a motort és tölti az aksit, ha le van merülve, utána meg be lehet rúgni a motort. Talán a TSeknél még be is indul itt, nem tudom.)
2.: parkolófény (első, hátsó helyzetjelző)(itt kivehető a kulcs)
3.: 0 (ez a teljesen kikapcsolt semmi állás)(kulcs kivehető)
4.: Gyújtás be
5.: Gyújtás be + helyzetjelző
6.: Gyújtás be + tompított
Hosszas keresgélés után sem jutottam semmire, úgyhogy hozzátok fordulok. Remélem kapok némi segítséget.
A gyújtás kapcsoló milyen állásban mit kell csináljon? (gyárilag)
Melyik állásban lehetne elvileg kivenni a kulcsot? Nekem 3 állásban is kijön. Szóval minden állás kellene, hogy melyikben mit kéne csináljon, minek kéne égjen :)
Köszönöm előre is a választ!:)
Na de még én is csak közelítek a 4x felé, de attól már tarthatok a felénél. Nem lehet tudni...
Sajna egyszerűbb másikat venni, mint az egyébbként csak felújítandó cuccot megjavítani.
Szuper boszantó, hogy van hozzá alkaltrész, csak éppen szar.
(lásd még nálatok a kettes vagy már nem is tudom, hármas fogaskerék:)
Asszem átvágju a gordiuszi csomót azzal, hogy szerválunk egy oylan fékhengert, amihez van könynebben hazsálható alkatrész.
Mindenkinek közsönön a segítsget.
Én is lassan-lassan csatlakozom a klubhoz. Lassan ...