Gumitéma: örülök, hogy jól érzed magad a nyeregben, de ha netán mégis piszkálna a kisördög a 3.00-s gumival kapcsolatban, nekem lent van a garázsban a tavaly lecserélt K65-ös Heidi 3.00-s, hátulra meg 4.10-es K36-os. Csak pályán használtam, az oldala viseltesebb, de az utcán használt felülete hibátlan . Ingyér , ha kell, értejössz és elviszed , nekem csak a helyet foglalja...
A kassai úti boltba szoktam néha járni, de a Péterfián is van egy jó bolt, a pláza oldalában és tőle vagy 100-200 méterre. Lent van a pincében, de nincs látványosan megcégérezve, egy fodrászat van ugyanabban az ajtóban . Remélem, megtalálod.
szivat a szivató,kell még pár apróság,de már mentem vele.kell még erősebb kuplung rugó.lábtartó konzol....fék konzol hátra.sárvédő.később egy vape gyujtás.
Értsd jól kolléga, az idéző jel utal is valamire, nem csak ott van a levegőbe.
Hátra dobni alatt azt értem, hogy nagy méretű első gumival a súlypont jobban hátraesik, ezért könnyebnek érezheted az elejét, amikor megindul az NDK-s "szupergép" a maga 21 lóerejével.
Ma volt időm egy kis tesztelgetésre, egyenlőre nekem bevált a 2.75. Fordulékony is, stabil is. Hátul szerintem a 3.50 is marad, fölöslegesnek tartom, hogy 3.25-re cseréljem.
Témától kicsit elrugaszkodva kezd a szívemhez nőni a kicsikém, ma csaptam vele egy kört 30-50-es tempóval tötyögtem, és majd meg őrültem a gyönyörtő, 2-3 ezres fordulat, MZ-s pöröm-pöm-pöm hang, ááá... leírhatatlan.
Am. nem tutsz egy jó MZ boltot Debrecenben? Asszem, a Kassain mintha lenne egy, vagy tévedek? Szeretnék venni egy gyári dobot leömlővel, na meg matricákat.
Trophy:
- Henger, hengerfej (kettő is van belőle.. szögletes hengerfejhez tartozó henger a sérült, képen látható)
- 1 főtengely, egészséges!
- EGy halom apróság, lánckerekek, tőcsavarok, stb.
A kassai úti boltba szoktam néha járni, de a Péterfián is van egy jó bolt, a pláza oldalában és tőle vagy 100-200 méterre. Lent van a pincében, de nincs látványosan megcégérezve, egy fodrászat van ugyanabban az ajtóban . Remélem, megtalálod.