és mégegy.nekem legalább rendes fotó van az adatlapon,nem pedig egy hoki korong imitáció az ember fején!nevetséges,hogy emberek nem merik az arcukat adni a dolgokhoz!persze most szemét vagyok,mert megmondtam a véleményem!
Üdv!
érdeklődni szeretnék arról,hogy 125-ös Etz-be kpm vagy bármi vizsgáztatással át lehet tenni a 250-es blokkot? ilyet halottam ma sorry ha hülyeség!
köszönöm a választ!Üdv:Dani
amúgy meg segítek mindenkinek,de hagy ne válaszoljak már minden "hülye" kérdésre!ha engem érdekel valami,elősször utánna járok,és ha végképp elakadok,csak akkor kérdezek!
ha valami gondod van,nekem mondd! az meg hogy nem látsz sehol,az azért van,mert másra költöm azt a kevés pénzt ami van!lehet ha tudnád a körülményeimet nem beszélnél így!
Én nem akarom előni vevőmet de én azt csiném króm gyürüket leveném plexit is a gumi körbe leszedném körbenyomnám vlmi sziloplasztal és ugy nem tom hogy mien lene :/ én elsőnek ezt csinálnám végülis rontani nem tudsz vele max megveszed a 2 őt
:) és ara rá teszed a króm gyürüket :) ! am nekem benn a lámpa !
Ne menjetek sehova, ahogy jött, úgy el is fog menni. Egyébként nem csak Luxinak, hanem másnak is unszimpatikus szerintem az ipse (nekem nagyon ), de ez még nem ok arra, hogy ne mesélj. El szerettem volna menni végre Kunmadarasra, de még mindig szögeljük a stadiont , dehát ugyi ebből van a sastojás, örüljek, hogy van melóm .
Ha kedved adja, egy kis beszámolót rittyenthetnél, jó volt olvasni a 'Pócsit is .
No, ma át lett íratva a kicsike, plusz megkaptuk 2 évre a műszakit, szal tök happy vagyok, azt leszámítva, hogy egyik helyről küldtek a másikra, volt, hogy fölöslegesen, na és ennek tetejébe úgy eláztam, mint a ...
Akad néhány kérdésem, amelyekre nem találtam pontos választ.
- ETZ 250 gyár áttétele? Csak mivel nekem 4 ezren 85 Km/h-t megy, vagy esetleg érdemes így hagyni? Szerintem jobb, ha kevesebbet forog...
- Meddig kell intenzíven húzni egy jó ETZ 250-esnek? Nekem már 100-105-nél eléggé bőg és nem igazán szeretem olyankor húzatni, kímélés végett.
- A műszerfal belső dolgait (mindent) át szeretném rakni egy másik műszerfal burkolatába, ez mennyire körülményes munka? Érdemesebb, ha cakk-pakk teszek rá másik műszerfalat?
Azért szeretném átpakolni, mert ami rajta van fordulatszámmérő, arról hiányzik a króm gyűrű (igaz találtam bontva), szóval az azért ázott be, de a Km óra látszólag ép, mégis beázott.
Van egy másik ETZ-m bontva, annak jó a műszerfala csak éppen nem krómozott, hanem gumírozott (gondolom vízállóbb), valamint fehér a számlap fekete mutatókkal.
Egy gond van a bontott fordulatszámmérővel, nincs benne a 2 lámpa, ezért szeretném átpakolni a belsejét...
Az biztos, hogy a legegyszerűbb, ha pótlom a krómgyűrűt, de akkor valahogy vízhatlanná kell tenni mind a két műszert. Ebben az esetben is várnék tippeket.
hali mindenkinek.nem tudtam irni a versenyről mert egy viillám kikészitette a gépemet most meg visszaolvastam itt pár hozzászólást és már nincs is kedvem irni aki számit azzal ugyis beszéltem vagy fogok de ez a stilus nem passzol az eddigi társasághoz érdekes hogy mindig jön valaki aki mindent jobban tud csak segiteni nem de se a versenyeken se a pályákon nem találkozunk vele hogy elámuljunk a sok super megoldással felépitett mzjén és csodálkozzunk milyen klasszul megy a gép meg milyen frankón szól.láttam hogy luxi se birta tovább de nem számit legfeljebb elmegyünk máshova dumálni
aki ilyenen gondolkodik az kérje ki szakember tanácsát,aki már látott ilyet és használt is.Tudom ajánlani Bambit
De a legjobb ha gyárin marad,mert nem ezen múlik
érdeklődni szeretnék arról,hogy 125-ös Etz-be kpm vagy bármi vizsgáztatással át lehet tenni a 250-es blokkot? ilyet halottam ma sorry ha hülyeség!
köszönöm a választ!Üdv:Dani
Köszi szépen! Igyekezni fogok! Már elsőre nagyon szeretem!
Széles utat bihari "elvtárs"!
Vigyázzatok egymásra, meghálálja a törődést !
:) és ara rá teszed a króm gyürüket :) ! am nekem benn a lámpa !
Ha kedved adja, egy kis beszámolót rittyenthetnél, jó volt olvasni a 'Pócsit is .
No, ma át lett íratva a kicsike, plusz megkaptuk 2 évre a műszakit, szal tök happy vagyok, azt leszámítva, hogy egyik helyről küldtek a másikra, volt, hogy fölöslegesen, na és ennek tetejébe úgy eláztam, mint a ...
Akad néhány kérdésem, amelyekre nem találtam pontos választ.
- ETZ 250 gyár áttétele? Csak mivel nekem 4 ezren 85 Km/h-t megy, vagy esetleg érdemes így hagyni? Szerintem jobb, ha kevesebbet forog...
- Meddig kell intenzíven húzni egy jó ETZ 250-esnek? Nekem már 100-105-nél eléggé bőg és nem igazán szeretem olyankor húzatni, kímélés végett.
- A műszerfal belső dolgait (mindent) át szeretném rakni egy másik műszerfal burkolatába, ez mennyire körülményes munka? Érdemesebb, ha cakk-pakk teszek rá másik műszerfalat?
Azért szeretném átpakolni, mert ami rajta van fordulatszámmérő, arról hiányzik a króm gyűrű (igaz találtam bontva), szóval az azért ázott be, de a Km óra látszólag ép, mégis beázott.
Van egy másik ETZ-m bontva, annak jó a műszerfala csak éppen nem krómozott, hanem gumírozott (gondolom vízállóbb), valamint fehér a számlap fekete mutatókkal.
Egy gond van a bontott fordulatszámmérővel, nincs benne a 2 lámpa, ezért szeretném átpakolni a belsejét...
Az biztos, hogy a legegyszerűbb, ha pótlom a krómgyűrűt, de akkor valahogy vízhatlanná kell tenni mind a két műszert. Ebben az esetben is várnék tippeket.
Várom segítségetek, tanácsotok!
Köszönöm előre is!
36
aki ilyenen gondolkodik az kérje ki szakember tanácsát,aki már látott ilyet és használt is.Tudom ajánlani Bambit
De a legjobb ha gyárin marad,mert nem ezen múlik