A tapasztalat azt mutatja nagyon nagy a különbség az mz gyári és gyors gáz között intenzívebben gyorsul és nem kell átfogni ha nyél gázt akar húzni az ember szóval szerintem egyértelműen megéri felrakni.
olyan,h. gyors gáz nincs!
a nagyobb áttételű gázkar más motoron alap.és azért van nagy áttétele,mert általában ezt nagy torokátmérőjű karbiknál alkalmazzák,hogy ne kelljen feltekeredned a kórmányra ha teligázt húznál.mivel a nagy (kb 36 tól felfele)karbiban aránylag hosszú utat tesz meg a súber!hát ezért.és általában,ennek versenyen van értelme!
egy mz re ha felteszed,nincs jelentőssége,mert hiába rántod rá,relatíve lassú a gázreakció.
MZ-re gyorsgáz?! Megéri,mivel jobb,mibe másabb?
Segítene vlaki,elmagyarázná hogy mibe más egy gyors gázkar,és hogy érdemes e MZ-re venni?!
Előre is köszi!
ez a motor soha sem fog menni!max az alu hulladékba..........
még azt a kevés lóerőt sem bírja,nem még +2 hengerét!amúgy a felfogató csavarok,és az erősített blokktartó sem bírná! és azok az óriás vízterek,kár volt a hegesztésért is!
Kis munkák még lesznek rajta, mint pl. a hatalmas első gumi cseréje kisebbre, fordulatszámmérő hiányzó króm gyűrűjének pótlása (ha valakinek van, szóljon), első teleszkópok szimering cseréje stb-stb.
Sziasztook ! 250es Etz -re ha van valakinek eladó felesleges hátsó 18 as gummája óóóccson az írjon már legyen szíves :) Tudom h ha nincs pénzed bla blaa ne motorozz csak sokallom a bóóóótba a 12 rongyot :S ennyi! Írjon akinek lenne esetleg :) Árat, stb-t megbeszéljük akkor! Thx helo
- beszólások nem érdekelnek! köszi szép estét
Bocsi 250 es
ETZ nem 251 es mert nekem 1 hülye azt mondta 251 es és én hitem neki :/ bocsi de komplett mootor vlkinek kell vlmi róla írjon mutatok képet nononono@citromail.hu !
Helósztok Mz / ETZ -sek lene 1-2 alkatrészem számotokra
125 ös komplett TS blokk
Meg 1 db ETZ 251 es motor alkatrésznek egyben is eladó babeta gyujtás kéne rá és mene ha egyben megveszed adok hozá amugy csináltam rá gyujtást elindítom ha muszály! ja és átalakított babetta gyujtás is van eladó nyugodtan írjatok ha érdekel vlmi komplett motor nagyon szép álapotban nononono@citromail.hu
írjatok!
Mind műkszik.
a nagyobb áttételű gázkar más motoron alap.és azért van nagy áttétele,mert általában ezt nagy torokátmérőjű karbiknál alkalmazzák,hogy ne kelljen feltekeredned a kórmányra ha teligázt húznál.mivel a nagy (kb 36 tól felfele)karbiban aránylag hosszú utat tesz meg a súber!hát ezért.és általában,ennek versenyen van értelme!
egy mz re ha felteszed,nincs jelentőssége,mert hiába rántod rá,relatíve lassú a gázreakció.
MZ-re gyorsgáz?! Megéri,mivel jobb,mibe másabb?
Segítene vlaki,elmagyarázná hogy mibe más egy gyors gázkar,és hogy érdemes e MZ-re venni?!
Előre is köszi!
Üdv:Petya
még azt a kevés lóerőt sem bírja,nem még +2 hengerét!amúgy a felfogató csavarok,és az erősített blokktartó sem bírná! és azok az óriás vízterek,kár volt a hegesztésért is!
Amint azt már írtam kellene a fordulatszám mérőre egy krómgyűrű. Esetleg van?
No meg a papírmunkák, de már folyamatban...
Nem bírom ki, hogy ne osszam meg örömöm veletek.
Tegnap megvettem életem első nagymotorját, egy MZ ETZ 250 '91 személyében.
Első benyomás: imádom!
Mindenkinek széles utat, tele tankot!
- beszólások nem érdekelnek! köszi szép estét
ETZ nem 251 es mert nekem 1 hülye azt mondta 251 es és én hitem neki :/ bocsi de komplett mootor vlkinek kell vlmi róla írjon mutatok képet nononono@citromail.hu !
125 ös komplett TS blokk
Meg 1 db ETZ 251 es motor alkatrésznek egyben is eladó babeta gyujtás kéne rá és mene ha egyben megveszed adok hozá amugy csináltam rá gyujtást elindítom ha muszály! ja és átalakított babetta gyujtás is van eladó nyugodtan írjatok ha érdekel vlmi komplett motor nagyon szép álapotban nononono@citromail.hu
írjatok!