Sziasztok!
Lehet hülye kérdés,de megéri még 250-es etz-t venni?Tehát ha használom 2-3 esetleg 4-5 évet eltudom majd adni vagy rajtam marad?
Nagyon sokan dicsérik de ennek 90% már rég 1000-es mororokon repeszt,szóval nem tudom,hogy mostanság megéri-e..
Másik kérdésem,ha majd nézelődök(ez még odébb lesz,úgy tervezem ha minden összejön,olyan november felé..),hogy hogyan lehet megállapítani,hogy nincs-e széthajtva?Mert a simsonom után 1 széthajtott etz-t is erősnek fogok érezni:D
Ja és még egy utolsó..:D :
Szerintetek abból nem lesz baj,ha gyakorlatilag 250-es etz lesz az "első" motorom?Mert nincs jogsim és így csak földúton tudok simsonozgatni,annak meg köze sincs a városhoz...Mert nem szeretném le..ni a "lóerőlétrát" de ha azt mondjátok,hogy hozzá lehet szokni(elvégre nem 1 gsxr-t veszek)akkor oké:)
Előre is köszi a válaszokat és bocsi ha hülyeségeket kérdeztem!:/
Üdv.
Lenne egy kérdésem:
Az etz üresjelző kapcsoló alatt egy szegecs tartja a szigetelőgyűrűt?
Azon keresztül kap ugye testet a kapcsoló?
Jelenleg nincs benne és így nem mutatja az üreset.
Vagy kiesett vagy...
Köszi.
Sziasztok!
Ha a gyújtótrafóra rákötök pl akkuról 12V-ot akkor amikor hozáértetem a gyertyának egyet kéne szikráznia nem? Nemtudom eldönteni hogy jó e a trafó vagy sem.....
Egyszer szétvágtam egy ilyen "rezonátort", volt abban minden...:) a lemez alul az illesztésnél kb 1 centit lógott csak be a dobba, ami már elég gáz a hátsó kúpnál, mivel csak össze van hengerelve, és rávan húzva a kúp végére a hangtompító, így teljesen belelóg minden mindenbe...szóval, egy kisipari bóvli az egész, annyit nem ér a hangja hogy a motort kínozd vele. Én egyszer szereztem ingyé egyet, amit szét is vágtam, a hangtompítót vágtam le róla, az ért valamit, azt átalakítva tettem fel egy saját, tervezett rezonátorra:)
he he.szerinted ha olyan jó lenne,miért adták el?jól átbasztak,az ember meg röhögött,h. talált egy pancsert................hi hi.féláron...........ő járt a legjobban,mert sokszorosát kapta a hulladék árának! ! ! ! !
SZIASZTOK! Újabb kérdésem akadt :)
- Vettem egy gyári sport rezót a gépre, és mit kell mellette még módosítani? Gondolom hozzá kell állítani a karbin is .. mert 5. ben eléggé megfogja a motort így :S Akinek van ilyennel tapasztalata legyen szíves megírni , hogy mit és hogyan módosítsam? Mit vegyek hozzá ? illetve cseréljek:)
Lehet hülye kérdés,de megéri még 250-es etz-t venni?Tehát ha használom 2-3 esetleg 4-5 évet eltudom majd adni vagy rajtam marad?
Nagyon sokan dicsérik de ennek 90% már rég 1000-es mororokon repeszt,szóval nem tudom,hogy mostanság megéri-e..
Másik kérdésem,ha majd nézelődök(ez még odébb lesz,úgy tervezem ha minden összejön,olyan november felé..),hogy hogyan lehet megállapítani,hogy nincs-e széthajtva?Mert a simsonom után 1 széthajtott etz-t is erősnek fogok érezni:D
Ja és még egy utolsó..:D :
Szerintetek abból nem lesz baj,ha gyakorlatilag 250-es etz lesz az "első" motorom?Mert nincs jogsim és így csak földúton tudok simsonozgatni,annak meg köze sincs a városhoz...Mert nem szeretném le..ni a "lóerőlétrát" de ha azt mondjátok,hogy hozzá lehet szokni(elvégre nem 1 gsxr-t veszek)akkor oké:)
Előre is köszi a válaszokat és bocsi ha hülyeségeket kérdeztem!:/