Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Lehet hülye kérdés,de megéri még 250-es etz-t venni?Tehát ha használom 2-3 esetleg 4-5 évet eltudom majd adni vagy rajtam marad?
Nagyon sokan dicsérik de ennek 90% már rég 1000-es mororokon repeszt,szóval nem tudom,hogy mostanság megéri-e..
Másik kérdésem,ha majd nézelődök(ez még odébb lesz,úgy tervezem ha minden összejön,olyan november felé..),hogy hogyan lehet megállapítani,hogy nincs-e széthajtva?Mert a simsonom után 1 széthajtott etz-t is erősnek fogok érezni:D
Ja és még egy utolsó..:D :
Szerintetek abból nem lesz baj,ha gyakorlatilag 250-es etz lesz az "első" motorom?Mert nincs jogsim és így csak földúton tudok simsonozgatni,annak meg köze sincs a városhoz...Mert nem szeretném le..ni a "lóerőlétrát" de ha azt mondjátok,hogy hozzá lehet szokni(elvégre nem 1 gsxr-t veszek)akkor oké:)
Előre is köszi a válaszokat és bocsi ha hülyeségeket kérdeztem!:/
Nem kell szikráznia, Mérd ki a trafót multiméterrel.
Üdv.
Lenne egy kérdésem:
Az etz üresjelző kapcsoló alatt egy szegecs tartja a szigetelőgyűrűt?
Azon keresztül kap ugye testet a kapcsoló?
Jelenleg nincs benne és így nem mutatja az üreset.
Vagy kiesett vagy...
Köszi.
Sziasztok!
Ha a gyújtótrafóra rákötök pl akkuról 12V-ot akkor amikor hozáértetem a gyertyának egyet kéne szikráznia nem? Nemtudom eldönteni hogy jó e a trafó vagy sem.....
ok
Lehet igazad van,de legalább megmondtam a frankót!szerintem nem olyan vészes ahogy írok.Én ilyen vagyok.ennyi
A héten nem tudok menni, majd jövőhéten kell bemennem a Kistarcsára a tanműhelyünkbe, de majd még írok mailt
Egyszer szétvágtam egy ilyen "rezonátort", volt abban minden...:) a lemez alul az illesztésnél kb 1 centit lógott csak be a dobba, ami már elég gáz a hátsó kúpnál, mivel csak össze van hengerelve, és rávan húzva a kúp végére a hangtompító, így teljesen belelóg minden mindenbe...szóval, egy kisipari bóvli az egész, annyit nem ér a hangja hogy a motort kínozd vele. Én egyszer szereztem ingyé egyet, amit szét is vágtam, a hangtompítót vágtam le róla, az ért valamit, azt átalakítva tettem fel egy saját, tervezett rezonátorra:)
Trk.. tőled jobb kommentet nem is vártam , modorod az megvan szépen !
- se gáz :) vmit kitalálok :)
he he.szerinted ha olyan jó lenne,miért adták el?jól átbasztak,az ember meg röhögött,h. talált egy pancsert................hi hi.féláron...........ő járt a legjobban,mert sokszorosát kapta a hulladék árának! ! ! ! !
Növekedést ?:dd ne viccelj .. hangja az nagyon fasza
csak kurva sokkal visszafogja a motort :ss
Mondom, semmire sem jó, másabb lesz a hangja tőle, de teljesítmény növekedést ne várj...
ILYET SZEREZTEM FÉLÁRON! :)
Biztos h valamit alkotni kell a karbin is !
Na, ha vettél egy olyan szart hozzá, a következő módosítás az, hogy leveszed róla, és kidobod a vastelepre, majd a gyári kipufogót visszateszed rá:)
SZIASZTOK! Újabb kérdésem akadt :)
- Vettem egy gyári sport rezót a gépre, és mit kell mellette még módosítani? Gondolom hozzá kell állítani a karbin is .. mert 5. ben eléggé megfogja a motort így :S Akinek van ilyennel tapasztalata legyen szíves megírni , hogy mit és hogyan módosítsam? Mit vegyek hozzá ? illetve cseréljek:)

Köszönöm szépen
Halihó mindenki, Van itt olyan ember aki szerelt már fel ETZ generátort MZ TS 125-150 re? Ráépíthető?
Mondhatni, de ezt nem is vitattam, sőt ennak az a hivatalos neve.
számolom
És megrajzoltad már?
semmi lemezem nincs! ! ! ! ! ! !
Van ott annyi utána majd elviszed ,ne hagyd magad feltartani :)
hoztál lemezt? azért nekem is van dolgom.
a fröccsöntés is nyomásos! ! ! sőtt az az igazi nyomásos!és van még centrifugál,meg más is
Megcsináltam a hengerfejed majma,kész a csövem?
Hüpsz, tévedtem, hihi:)

Még is van nyomásos kokilla öntés, bár kiszorításos öntésnek hívják.