Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mihut kirakta valaki az első kanyarban , majd mire feljött valamennyire, elestek előtte, ő meg a fekvő motorban fennakadt.

Samu, jók lettek a képek,remélem Kakucson már mi is rajta leszünk
gratulálok mindkettőtöknek
Ezt még kihagytam nem restaurálódtam még rendesen,de közben egy tárgyból próbáltam Mz-t faragni
sziasztok!megvolt a máriapócsi verseny is piszkosul elfáradtunk nagyon melós pálya de szimpatikus.kulturált környezet mosdók tusolók nem tudom milyen szagunk lett volna estére ha nem fürdünk egy egy futam után.elég jó mezőny volt kisszabó nem jött el a yamahával igy kisdio hozta a kötelezőt elsőlett a kategóriában én harmadik a rettenetes zöldséggel.most nem sikerült mogyorósi peti kollégát megfognom ő volt a jobb.sikerült egy kezelhetetlen állatot kihoznom az mzből ha megy egykerekezik meg nagyon megy viszont a kis kanyarokban ha leesik a fordulat képes befulladni ugyhogy dolgozni kell vele rendesen.ideje lesz gumit is cserélnem hátul mert nagyon csuszkált meg észnél kellett lenni mert a szintkülönbségeken leért a kipufogó pár helyenpedig középen a motor alatt van elhozva.most fényképezni nem tudtunk de lesznek másoktól fent képek a galériában.most már gyurunk a hétvégi 24órásra aki jár felénk vendég egy üditőre az 58as csapatnál.remélem a vrt képviselteti magát diohéjban ennyi majd még irok aholy ülepednek le a dolgok.ja az mz kupások voltak a legtöbben kutrich nyert bán levente bukott mihu megint jól ment de most sem volt szerencséje elesett az előtte motorozó srác és már nem tudta kikerülni mire visszaállt sok helyet vesztett,de jót küzdöttek. üdv diosensei
Hibás testelés, oxidos saru , meg még úgy 8-féle probléma lehet! Távban nem javítható!
Itt vannak a képek a tegnapi máriapócsi versenyről:

http://www.mzracing.hu/index.p...

Samu
De sehogy nem szikrázott,gyertya nélkül sem aztán próbára beleraktam egy gyertyát és jó szóval nemtudom milehetett a baja.
Valaki tudja, hogy TS 125-ös MZ-nél, mit kell összekötni, hogy aksi nélkül tolásra induljon? Ekkor ki van iktatva a fesz. szabályzó?
A nem szikrázó gyertyákat pedig azonnal tedd a qkába! Nem valók motorba!
Azt a qrva szikrát ne gyertyával nézd, hanem pipa nélkül 6-10 mm-es hézaggal. Ha azt átüti, akkor bent nyomáson is!
Szakadást énis megnéztem,de úgynézki a trafó jó csak furcsa hogy 6gyertyából egyikel se volt szikra a 7.el tökéletes.....
Világos, köszönöm, erre nem is gondoltam, csak a szakadásra
Multiméterrel hiába méri a trafót, az csak durva hibamegállapítást tesz lehetővé, a működőképességt nem igazolja.
A trafók jellemzően nem megszakadnak, hanem átütnek valahol, de azt csak nagyfeszen teszik, multival hiába mérsz ellenállatot, a gyári értéket fogod kapni,mivel amulti 1-2 volttal mér.

Persze, nem haszontalan(teljesen) rámérni, de nem igazol csak egyféle hibát.
köszi
Köss rá párhuzamosan egy gyújtókondit. aztán a test (31) és a gyújtókábel között 6-10 mm-ről a szikrának át kell ugrani a levegőn, a pipa nélkül, ahogy szikráztatsz!
köszi
E-Mail az adatlapon.
MZ tulajdonos motorozósok! Van két 250 es ETZ-re való kipufogódobom.
Ha valakinek kellene ocó -pénzért odaadom! Hátrány: el kell jönni érte Badacsonyba!
06202570947
nincs teló számom a honlapjuk meg nem jó neked van telefonszámod?
Kakucsra csörögj oda először, mert állítólag rendezvény lesz.
holnap egy motorozás pályán kakucs v kecso?valaki megy valahova motorozni mert én nem megyek a versenyre mert kurva mesze van