ez nemcsak gyujtás! komplett generátor! számolj! ahoz hogy feltedd az etz cuccot,szét kell szedni a blokkot,gépműhelybe vinned,és meg kell venned az etz komplett elektromosságot.aztán összerakni és bekötögetni.és akkor is csak etz marad,amihez nincs rendes feszszab,és a vapénak nagyonerős a szikrája,és még a szenont is elbírja! így gondolkozz,és számolj!én inkább kifizetem,és nem lesz gondom...............
láttam már80,és 60ért is,meg hallottam 45 ért is.lehet tudok szerezni én is,még árat nem tudok.nem olcsó,de ez tuti jó,a versenyzők is ezt teszik mz re,és p20ra.énis rakok az enyémre!
Motorvásárlás előtt állok (már 2 éve vágyom MZ-re).
Nekem 2 típus tetszik igazán: ETZ 251, TS 250/1.
Közel lakóhelyemhez van egy jó kis peres (hirdetés alapján), amelyet hétvégén szeretnék megnézni.
Nagyon tetszik, már volt alkalmam egy jó barátom peresét kipróbálni, mind formája, mind teljesítménye elnyerte tetszésem. Egyetlen egy aggályom van, mégpedig a dinamós gyújtás. Sokan mondják, hogy rossz, sokan mondják, hogy kellő odafigyeléssel jó.
Láttam már TS 250-est elektronikus gyújtással (átalakítva).
Kérdéseim:
- Féljek a jó öreg perestől (gyújtás) vagy nem?
- Ha átalakítható a gyújtása, az nagyon nagy beavatkozás volna, mennyire ajánlatos vagy éppen nem ajánlatos? Mennyi pénz egy ilyen átalakítás?
Várom mielőbbi válaszotok!
Már nagyon ég a talpam alatt a tűz, de próbálom megőrizni hidegvérem.
Mai nap azon gondolkoztam, hogy építenék egy stunt MZ -t. De még mielőtt végleges lenne az elhatározás, informálódnék.
Miből érdemesebb? 150 -es vagy 250 -es ETZ -ből? Melyikből miért érdemesebb? Amúgy Trophy -hoz van elég sok alkatrészem, de hát a Trophy -t inkább hagyjuk... Alkatrész ellátás melyikhez jobb? Mit érdemes tudnom róluk? Minden apróbb részlet érdekelne.
-Érdemesebb ETZ-t vennem?
Motorvásárlás előtt állok (már 2 éve vágyom MZ-re).
Nekem 2 típus tetszik igazán: ETZ 251, TS 250/1.
Közel lakóhelyemhez van egy jó kis peres (hirdetés alapján), amelyet hétvégén szeretnék megnézni.
Nagyon tetszik, már volt alkalmam egy jó barátom peresét kipróbálni, mind formája, mind teljesítménye elnyerte tetszésem. Egyetlen egy aggályom van, mégpedig a dinamós gyújtás. Sokan mondják, hogy rossz, sokan mondják, hogy kellő odafigyeléssel jó.
Láttam már TS 250-est elektronikus gyújtással (átalakítva).
Kérdéseim:
- Féljek a jó öreg perestől (gyújtás) vagy nem?
- Ha átalakítható a gyújtása, az nagyon nagy beavatkozás volna, mennyire ajánlatos vagy éppen nem ajánlatos? Mennyi pénz egy ilyen átalakítás?
Várom mielőbbi válaszotok!
Már nagyon ég a talpam alatt a tűz, de próbálom megőrizni hidegvérem.
Köszönöm előre is!
Üdv.:
Ghost
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy a 150-es ETZ hány LE-s pontosan?
Mai nap azon gondolkoztam, hogy építenék egy stunt MZ -t. De még mielőtt végleges lenne az elhatározás, informálódnék.
Miből érdemesebb? 150 -es vagy 250 -es ETZ -ből? Melyikből miért érdemesebb? Amúgy Trophy -hoz van elég sok alkatrészem, de hát a Trophy -t inkább hagyjuk... Alkatrész ellátás melyikhez jobb? Mit érdemes tudnom róluk? Minden apróbb részlet érdekelne.