Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szimszomhoz valdán sztimbótok van-e?
nemismered?én ismerek olyat,aki már látott olyat! na
én ezt ytong tégla porral ismerem,igaz még nem láttam hogy mi is ez de ki kéne próbálni ,gondolom beton keverő egységben polirozzák az ilyet
Asztaliból csak a fehér a jó:
valaki a kis flexre esküszik
Meg ma mondták, hogy a karburátor belsejét, fel kell polírozni. A haverom téglaporral csinálta, a 250-es ETZ-je 162-öt ment kétszeméllyel, és Dzsipiesszel mérték.Úgyhogy nem kamu.
azstali fúró? az asztallal együtt fúrják? nemá,azt azé mán nem hinném........mert hogy emeled az asztallal együtt fel?inkább a motort forgasd a fúró felett!
annnem jó,mert akkor tönkreteszi a dugattyúvisszahúzó rugót,és akkor meghal a dugód a felsőholtponton.....de lehet nemjót mondok,és alul hal meg........mittomén........de a véső,meg nagykalapács,tuti segít!
én azt hallottam asztali fúróval nyomják át nehogy agy húgy köves legyen,mert akkor nem ér le a kerék ami a rugót tarja a benzin csapnál,mert KIAKADHAT
ÖÖ.....szerezz egy cigányfúrót,és fúrj a henger oldalába lyukakat.tuti jó lesz!aztán ha mégsem,vidd el a alamíniumba,ott majd megjavul!
Asszem BaziJoé-nak van olyan fúrója is amivel menetet kell csinálni. Olyan kell?
Sziasztok!
Nekem meg olyan problémám van, hogy nem nagyon megy már a motorom. Azt mondák meg kellene fúratnom. Nekünk van itthon fúró,szerintem én is megtudnám csinálni, csak azt nem tudom hova fúrjak, meg mekkorával. Aki tud kérem segítsen.
karbantartási vackok? ? ? ? pfuh.........aki ilyen,meg is érdemli h. szívjon vele!
ha ha !szerinted az azért tört el,mert a kuplung mozgott,és beleért?jobb ha tőlem tudod,nem azért van!vagy szorul a fordszám kihajtás,és mivel pont kifelé feszíti a forgás közben,egy idő után megunja,és lelöki a biztosítógyűrűt,kijön a fogaskerék,beleakad a másik fogaskerékbe éa szépen lerendezi!vagy a tengely jön ki a helyéről,a hőtágulás miatt,elereszti a zsugorkötés,mert már kimozgósodott,a sok összeakadástól,és a helytelen szerelésektől! ilyenkor szokták kidobni belőle a fordszám meghajtást,és az új gazda,amikor megveszi,meg csak néz,mi a rákért van kiszedve belőle!ha profin megakarod csináltatni,én megcsinálom neked!ja,és ilyenkor cserélnek blokkfelet,ami tudjuk rossz megoldás,mert párban munkálják össze!és utánna jön az,h.mindig szimeringes lesz meg kiveri a jobb csapágyat! na ennyit a szaktudásotokról,meg h. otthon is meg lehet faragni szerencsétlen mz ket,és mindenki csak fikázza,h. milyen szar,mert mindig van vele valami!
Hali! Nekem nem oldalirányú volt a mozgása, hanem a tengelyen mozgott ki-be... A blokk törés rohadt egyszerű volt, valahogy beleért a fordulatszámmérő fogaskerekébe és a kis tengelyét szépen kimozdította a helyéről... Szerelési ill. karbantartási vackokat már töltöttem le millió meg 1-et. robbantott ábrákkal, jel magyarázatokkal, minden szarral. Úgyhogy egyéb hozzászólásokat szívesen várok.
akkor ez a baj
Pedig nem egy bonyolult szerkezet...
Rossz oldalról próbálkozol!
A jobb oldali deknit kell levenni, kivenni az aksit és ott férsz hozzá a légszűrőhöz.
hi hogy férek hozzá a légszűrőhöz? egyszerűen nem férek hozzá a csavarokhoz amik a deknit fogják. ilyenkor mi van?
Hmm... nekem sem volt rugó alatta mégis 1mm-t nem kottyant.Ha ráhúzod a tengelyre a perselyt és felrakod rá a kosarat aztán az agyat meglátod mennyit kotyog,aztán minden le és kihézagolni.Nekem a tengelyen volt kb 1,5mm-es utána rá a persely kosár megint egy alátét és az agy és ez 100% hogy jó a rugós megodás valami mókányolás lehet.....
blokk törés? és hol tört el?kiváncsi lennék rá!