Hali mindenkinek!
Tudom hogy van net is keresgélni de hátha van itt valaki aki tud segíteni.Szeretnék vásárolni etz 250-t,az sem baj ha hiányos,papír nélküli és x évet állt és a színe nem látszik a portól.Szerintem tudjátok mire gondolok és milyen állapotra.Aki tud ilyet véletlenül kis pénzért azt megköszönném ha szólna! E-mail: semi1000@freemail.hu
Így van, a blokk közép egy alkatrészt jelent, elválaszthatatlanok, a gyárban együtt munkálták ki őket. Aki külön külön cseréli őket, annak a kezét törni kellene. Főleg ha még el is adja.... Ez olyan mint pl 4t motor hengerfejénél a vezérmű tengely leszorító csapágy...azokat sem lehet összevissza cserélgetni...azt is együtt munkálták ki, század pontossággal... Ezt meg kell érteni, most az hogy már 7e km alatt nem jelentkezett gond, az nem jelenti azt hogy a csapágyfészkeket nem verte szét a csapágy, meg a főtengelyt nem éri folyamatosan olyan terhelés, aminek következtében pár ezer km múlva kettétörik. Aztán meg megy majd a fikázódás hogy "hát ez a szar Mz...fos anyagminőség, meg szar az egész, bezzeg a japán motor."
nálam a blokk közép,egy párt jelent!én fél blokk középről beszéltem!lehet nem 7ezer km alatt fog kijönni a hiba,és lehet olyan lassú,h észre sem veszed,de miért kell a rossz megoldásokat kimagyarázni?párba van és kész!
bogács bazeg az eger mellet van holnap elhozam a motort MINEK,NEKEM NEM KELL MOTOR UTCÁRA MINEK FOSSSSSS ,STB EZ VOLT TAVALY NEM A RACSINGRA kénne koncentrálni
nekem is másik blokkközép volt a motoron 7000km lett belerakva semmi rendellenességet nemmutatott szerintem nemis fog szóval ez nem minden esetben igaz
Tudom hogy van net is keresgélni de hátha van itt valaki aki tud segíteni.Szeretnék vásárolni etz 250-t,az sem baj ha hiányos,papír nélküli és x évet állt és a színe nem látszik a portól.Szerintem tudjátok mire gondolok és milyen állapotra.Aki tud ilyet véletlenül kis pénzért azt megköszönném ha szólna! E-mail: semi1000@freemail.hu
csákány
Szolnok-Kunmadaras-Gyöngyös 106km