Gyárilag nincs kiegyensúlyozva ehhez a tömegű dugóhoz. Bár a dinamikus kiegyensúlyozás is csak egy adott fordulatra "ér". Szóval ez a kiegyensúlyozotlanság eleve egy relatív kérdés.
miért jó a 300as etz?amikor a főtengely nincs hozzácentírozva!és egy 250es enduró (2t)is 40 le.kell egy karbi,és egy jó cső,és máris tud annyit mint egy 300as.
annyi hogy én még csináltam a lánckerék tengelyére egy távtartót és a láncvédőbe egy akkora perselyt ami a láncvédőbe beleszorul és pont átmegy rajta a tengely is
talma 125 ös gépén,(KB60le)125 széles gumi van!az rs aprilián is max 140,ami kb 40 le.ha azt akarod,h. álló helyzetbe ne dőljön el,neked a 140es gumi kell!
Nagyon egyszerű.Fogod és beletolod a meghajtóperselyt.Látni fogod hogy a láncédőn a furat sokkal lejebb esik mint ahogy a perselyben van a menet.Fogod és ahol bedugod a perselyt onnan elég sokat lereszelsz én pl flexel lamellás koronggal.Mikor annyira belemegy a persely hogy a lyukak stimmelnek kész is vagy ezen akcióm óta kb 6ezer km van benne és tökéletes.
Az enduros összefüggést nem értem.
Nem széria lesz.
140/70 16 os gumi etz-re hátra nagy vagy még elmegy?
http://www.r17.hu/index.php?pa...
köcc