Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

petya8 hozzászólása:
http://www.sportmotor.hu/motor...

émmá előre félek
Jó estét a Mz-s mototrozós melóba járó, hegyekben túrázó esetleg pályákon száguldozó társadalomnak ja és azoknak is akik szemfogik boritanak
Misú igy jó?

bazi vételen lábas fedő vagytok?
Te csinálod?Mennyiért nyomnád át a 36 küllőn a menetet?
okos-okos
átszoktam mángoroltatni!
Ja magátmérő 3mm és egyenes.Vagy minek a küllőjét szokták használni etz tárcsás agy és 16' os ráf befűzéséhez?
Bendi a pénteki nap,hogy lemegyünk Kalocsára szép álom ,Lázárral beszéltem lehet éjszaka megyünk le
menet,vagy magátmérő,mert nagyon nem mindegy!
Nincs valakinek 36db 135mm hosszú 3mm vastag küllője?
belebújt a kóbor áram.........
hali
nem rég szétszedtem a motoromat , vezetékeket mindent egyben leszedtem csak a blokról szedtem le a vezetékeket és az órákról
na ezt most ugyan ugy viszakötöttem de valmiér ha ráteszem az aksit világit az üresjelző és a nincs töltés jelző még akkor is ha kiveszema kulcsot (minden álásban is)
magyaruil nem lehet levenni a gyujtást
mi lehet a gond?
Köszi!
kilehet fogni nagyonjót ami kopottas,és kilehet fogni nagyonszart,ami tök gyárinak néz ki.már csináltam olyat.....dobta a kettest,se a fordszám,se a km meghajtás nem működött,és a kerékről levoltak törve a meghajtó körmök,az elsőteló folyt,vagyis nem folyt mert olaj sem volt benne,a lánc szar volt.és a motor kívülről gyárinak tűnt,és majdnem 100ezret kellett rákölteni!
hm......nehéz....így elmondani.....nem baj ha kopott,csak ne legyen gányolva.a tankot mindenféleképpen vetesd le,h.nem görbe e a váz!vedd le a gyujtás oldali deknit,az is sokat elárul egy motorról.ott a láncot is ellenőrizheted,és az olajfolyásokat is,és a gyujtást is látod,meg h. volt e már szétszedve a motor.elősször kérdezd meg a hibáit a tulajtól,és utánna minden feltárt hiba árcsökkenést eredményezhet.....lássa rajtad h. komoly vagy,és határozott.persze a próbakört se felejtsd el,mert a 2est,3ast ha kidobja,akkor rossz a váltó.
Sziasztok! Most akarok venni egy Etz 250-est, de egyik ismerősöm nagyon leszólja, és mondja h vegyek inkább keleti gépet, de annak a szervizelése szerintem nagyon körülményes. Most van egy jó eladó moci a közelbe, első tulajtól, holnap megyek megnézni, mire figyeljek mikor megnézem? És mire vigyázzak, ha megyek vele? Nyugtassatok meg, h nem minden mz olyan gány mint amit ő fogott ki.
akkor lehet a meghajtás nemviszi át a forgást a mutatóra az órában.hát ezt nemtudom általában a másik szokott lenni ez szerintem óracsere....
nekem pont az a probléma hogy nem nagyon mozok 5 ezer felett pedik a blokk az tökéletesen ketyereg
hanem ugrál a mutató kb 3-4 centit gázadásnál
ETZ bontó,nálam....rezók készítése,és alumínium hegesztés!
T:20 53 57 143
06203420977
bambi@mzracing.hu
Bambi egy elérhetőséget tudnál adni? Bocsi a sok hszért abbahagytam.
Megnéztem de nemláttam semmit,hova kell rá az alátét?
Helo!
Nekem 125-ös van mostmár eléggé rendberakva a blokkrésze is.Utazóba kb a 80 ami még tényleg normális és nempörgi szét magát,végsebességre 110 körül van a mostani áttétellel,de így legalább még 4.ben is húz a motor.Hát teljesítményben elég nagy különbség van a 250-eshez képest,ha teheted akkor inkább gyűjtögess még aztán szerezz fuvart és nézz máshonnan is.
Fordulatszámmérőnél általában a mutatót viszahúzó rúgó szokott elfáradni és egy kissebb gázadásnál is felugrik 5-6ezerre a fordulat óra szerint,gondolom neked is ez a probléma vele.Szerintem ez csak óracserével javítható.