Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja.csak nem tudom mit?
250hez, segítenél, hogy hogy tudnám megcsinálni?
vannak olyan alkatrészek,amitk"tipushibának "nevezhetőek.hiába van 30 motor szétszedve,mindnek ugyanaz a baja......általában...........és azok kopnak el leghamarabb,és azok a legdrágábbak......ilyen a gyári:bakelit,a gyujtáskapcsoló kerek műanyag takarója,féklámpakapcsoló(első)markolat,és lábtartó gumik,lábtartó,alu sztender,kipufogó.ülés.úgy nagyjából ennyi.nagyonsokmindenhez gyrtottam erősítő alkatrészeket.és még egy csomó mást.rozsdamentes aksileszorítót,ülés fülekt,meg láncfeszítőt.de szinte mindent megtudok csinálni,az óráktól a bakalitig.óraüveget is tudok adni,és óratartót is meghegesztem,és a blokkból kieső fordszám tengelyt is be tudom úgy rakni,h.soha ne essen ki!és ezek a munkák,kiváló minőségben,garival készülnek!persze a kalapács,és a hozzánemértésből fakadó hibákért nem tudok felelősséget vállalni!tehát minden megy ától zéig.
van gyári,de nem eladó.mert olyan kincs ami nem sok embernek van!meglehet a maszekot is csinálni tartósra!türelem játék,de én megszoktam csinálni!és jó.fordszám cuccom van!már csak az a kérdés,h. 125höz kell?vagy 250hez?
Neked van gyárid? Ha igen, milyen árban, és akkor még fordulatszám mérő is érdekelne.
és ha tudod mit szeretnél,árat is tudok mondani!
nem is kell szakértőnek lenni.elolvasod a kérdéseimet,és válaszolsz rá.ilyen egyszerű!
nem vagyok szakértő ezért kértem volna a véleményed+ árat de hát ha nem akarsz árat írni nekem így is jó elmegyek a boltba és megveszem ott egyébként nem kellene rozsdamentesből ha az jóval drágább
méh telepek réme meg új projektbe fogott,újabb fostalicska disziti a garázst ,tuning mustáng,de pálya,én nem ismerem ha kimeri hozni a múltkori sem volt egyszerű 3kép külömböket lehet elő ásni régészeti feltárások alkalmával de lehet ő kihivásként tekeint rá
majd kap tőlem is
okés akkor az a része tárgytalan de várom az én újamat.
hujaj,Bendi meg már kapott egyett

Én meg leküldeném Bendinek a mostanit nézze meg és megegyezünk
nehéz neked,mert nem tudsz válaszolni! a rozsdamentes drágább,jóval......és fontos a könyök milyensége is!ha konkrét árat szeretnél,akkor konkrétan írd meg az igényedet!szerintem igy korrekt,és így tudok rendesen válaszolni neked!ha már elsőre megírtad volna már rég tudnád mennyiért csinálom meg!komprende?
Leírtam mik az igényeim, az hogy acél vagy rozsdamentes,kúpos vagy sem inkább az ár számít ne legyen csillagászati ezért kérdeztem mit ajánlasz,de ha ez ilyen nehéz ügy
ez a tervezet a Villám agyából pattant ki,és Lilinek sem tetszett nekem teljesen más elképzelésem van
ez Bendinek
tudsz mindent
Jó esést!
Luxi ,ma hivott a velő védő ügyéban a tűzoltó,megvan jövőhéten már nálad is van,de csak ako ha nem kell dunántúlra járnom
mert csak így tudok neked korrekt árat mondani! ! ! !
megkérlek,h.olvasd el a kérdéseim,és mindegyikre válaszolj!lehetne? ? ? ? ?
Mint írtam semmi extra ugyanott elvezetve mint a gyári,tuningolni nem akarom az a teljesítménye ami a gyárival van munkába járásra megfelel.írhatnál 1 árat,vagy vegyek boltban utángyártottat azok jók lehetnek
nemnagyon van kompromisszum................a rezó az rezó..........vagy jól működik,vagy nem is kell rá.............
akkor is válaszolj minden kérdésemre........rezó,kúpos könyök nélkül,nem olyan jó................mert csak így tudok rendes választ adni! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
my work hi hi
Nem sport célra kell munkába járásra használom a motort,ami rajta van már el van tömődve,mit ajánlasz és menyiért?