Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy mitől van az ha pl 3.ban alacsony fordulaton 2ezer környékén húzok egy tőgázt ledadog a motor?min állítsak? a másik kérdés pedig hogy a 4.-em eléggé "fütyül" és hogy ez mitől lehet? a léptetővillák és a fogaskerekek is jó állapotban vannak.
csinálok én neked csövet:. . . . . . . . . . . facebook:trk motoros.vagy google:trk-mz, ott megnézheted a munkáim.azért mondtam,h 250es endúró is kihoznak 40,50 lovat,minek 300ra fúrni.ez lett volna a lényeg.kell még egy jó égéstér is!
Ok peace :)
Én is elég bunkó természetű vagyok, ha nem akarok is könnyen megbántok embereket.
Én henger szinten szeretnék ccmet növelni, de nem minden áron, ha nincs értelmes dugó akkor nem. Lehet Wittmann Pistabácsit felhívom, ő az mz és a nagyobb ccm-ben elégé otthon van. :) Megakarom úszni új persely nélkül, de segédkiput, ahogy néztem más szívásszöget és ényhén növelt átömlőt fog kapni, meg persze egy csövet. Karbinak meg egy VHSB 34-et gondoltam, persze új szívócsővel.
De csak úgy lightosan.
Egyébként már találkoztunk, Bambival is, csak nem biztos, hogy megismernél, talán képeimről beugrok. :)
Mondjuk kiput már lassacskán csinálgatnám, csak co-val már nem akarom, argon palackot meg ígért fű, fa olcsón, csak hozni nem hoznak. :)
lehet igazad van.akkor elmondom az okát,miért reagáltam.sok ismerősömtől hallottam,megbánták h.átalakították 300asra.és azért írtam,h.250ből is kilehet hozni azt a teljesítményt.én tettem a motoromra egy 34es pwk t(semmi tuning)és nagyot változott a motor.nyomaték is jobb lett,és a fogyasztás is,és kisimult a járása.ezután tettem rá egy kiszámolt rezót és mégjobb lett.hát ezért,lehet félreérthető voltam,de csupán a jószándék vezérelt.
Sok 300-as lett az mzklubban készítve,alsó és közép tartományban érezhető a javulás,nagyob nyomaték észlelhető.A fordulatszám nem nagyon növekszik,ha a vezérlést és a kipufogó marad.A beállításrta jobban figyelni kell,mert érzékenyebb,mint a 250-es,vagyis a megragadási hajlama nagyobb.De véleményeket az mzklubbon találsz
Mik vannak. :)
De gondolom egy exc300-as azért csak nem gyengébb, mint egy 250-es. :)
Ha megkérdezem egy fórumon, hogy létezik-e normális minőségű 75.5-ös dugattyú, akkor miért kell tök hülyének nézni?
Feltettem egy kérdést, azt hiszem normálisan.
Továbbra sem értem az összefüggést. Bár szerintem nincs is. Nem akarok egy tahónak tűnni, de ha hülyének néznek azt nem szeretem. Aki 300-as Mz-t akar az miért hagyná kizárólag gyárinak meg a vezérlést?
A szolnoki különítmény nagyon sok boldog születésnapot kíván, erőben, egészségben!
Egy olyan kérdésem lenne hogy mitől van az ha pl 3.ban alacsony fordulaton 2ezer környékén húzok egy tőgázt ledadog a motor?min állítsak? a másik kérdés pedig hogy a 4.-em eléggé "fütyül" és hogy ez mitől lehet? a léptetővillák és a fogaskerekek is jó állapotban vannak.
Én is elég bunkó természetű vagyok, ha nem akarok is könnyen megbántok embereket.
Én henger szinten szeretnék ccmet növelni, de nem minden áron, ha nincs értelmes dugó akkor nem. Lehet Wittmann Pistabácsit felhívom, ő az mz és a nagyobb ccm-ben elégé otthon van. :) Megakarom úszni új persely nélkül, de segédkiput, ahogy néztem más szívásszöget és ényhén növelt átömlőt fog kapni, meg persze egy csövet. Karbinak meg egy VHSB 34-et gondoltam, persze új szívócsővel.
De csak úgy lightosan.
Egyébként már találkoztunk, Bambival is, csak nem biztos, hogy megismernél, talán képeimről beugrok. :)
Mondjuk kiput már lassacskán csinálgatnám, csak co-val már nem akarom, argon palackot meg ígért fű, fa olcsón, csak hozni nem hoznak. :)
komám isten éltessen sokáig
De gondolom egy exc300-as azért csak nem gyengébb, mint egy 250-es. :)
Ha megkérdezem egy fórumon, hogy létezik-e normális minőségű 75.5-ös dugattyú, akkor miért kell tök hülyének nézni?
Feltettem egy kérdést, azt hiszem normálisan.
Továbbra sem értem az összefüggést. Bár szerintem nincs is. Nem akarok egy tahónak tűnni, de ha hülyének néznek azt nem szeretem. Aki 300-as Mz-t akar az miért hagyná kizárólag gyárinak meg a vezérlést?