Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

majdnem minden van.................web:trk-mz.......facebook:trk motoros
Használható, ütésmentes, vállmentes ETZ féktárcsád van eladó? Meg lehet kéne még 1-2 cucc.
nem elsőkerekezésre méretezték a telókat!amúgyis elég gyengék.rs 125 telóval már jó!
írd le pontosan mit szeretnél!
milyen anyagból(acél,rozsdamentes)hol szeretnéd elvezetni,milyen legyen a könyök,(gyári vagy táguló(kúpos))milyen hangtompítót szeretnél,egyben a csővel(mint a gyári)vagy külön,mint a robogón,vagy a bolti tuning csöveken...........na........
Nekem biztosítva van a szimering, nem tud kijönni, ráadásul még kicsit be is van keményítve a teló.
Nekem full gyáriként, gyári mennyiségű olajjal sem volt bajom, amíg nem kezdtem el elsőkerekezgetni, akkor egyszer kinyomta, utána megcsináltam, hogy ne tudja.
Írtad hogy készítesz ETZ-re rezókat 150 menyi lenne?
aprilia rs 125.
csak ha belerakod a gyári mennyiséget,nagy az esélye h. kinyomja a szimeringet,és kemény is lesz tőle a rugózás!
ne is haragudj,de jó nagy baromságot beszélsz! a maszek láncvédő burkolat miatt van,mert nem ott vannak a tengelyfuratok benne,ahol a gyáriban,és feszül az egész,és azért megy tönkre!
köszi akkor kerítek egyet...
Ahogy mondod. Én is megszívtam vele, vettem új tányérkereket, meghajtótengelyt, láncvédő műanyagot (utángyártott fost természetesen ), kb 500 km-t bírt, utána megadta magát.
A gyárival elmentem 20000 km-t hiba nélkül, csak egyszer az elszakadt lánc darabokra amortizálta 2 sec alatt.
230 ml száranként.
Az hogy teheti tönkre, rosszul illeszkedik miatta a tányérkerékhez?
Nem mondod, hogy a bakelit az oka!? Van még ott ugye egy tányérkerék, nem lehet hogy az a hunyó?
Etz első teloba menyi olaj kell?
Hulladék utángyártott méret-pontatlan láncvédőbakelit.
Valahonnan próbálj meg szerezni egy gyári bontottat és megoldódik a probléma. Persze ha szétdarálta a hajtás fogaskerekeit is, akkor azokat is cserélni.
Nem az a baja, a spirál és a műszer rendben van.
http://www.sportmotor.hu/motor...

0,40-nél látszik, hogy például milyen.
Felső. Én is valami bontott robogóéba gondolkozok, csak mondom hátha valaki tud mondani konkrét típust, illetve,hogy milyen kritériumoknak kéne megfelelnie.
Üdv urak!

Kb. egy hónapja tettem fel egy MZ TS képeit, hogy eladók az alkatrészek. Nos egy részét elvitték, de még van pár cucc.
Felteszem ismét hátha kell valakinek valami, az árak csökkentek, tessék bátran válogatni és alkudozni.:) A motyók Kecskeméten vannak, de szállítani is tudom, ha útba esik a dolog és posta is mehet.

Sérülés mentes váz kevés rozsdával: 5 ezer forint,
Hátsó kerék fékkel és Pneumant gumival: 5 ezer forint,
Első villa szárak: 2 ezer forint/db,
Ülés, jó szivaccsal de kicsit szakadt huzattal: 2 ezer forint,
Kipufogó, könyökkel együtt: 2 ezer forint
Hátsó rugós tagok: 2500 forint/db...együtt a kettő 4 ezer forint,
Km óra, működik, nem sérült, nem rángat: 4 ezer forint.

Ha bármi kell csak hívj vagy írj és megegyezünk. Alkudni lehet, csere is lehetséges Gilera mx-1 vagy R, Riga Delta motyókra vagy bármire ami motornak néz ki.:)

Tel.: 30/5784116
E-mail: laosmg@citromail.hu
Nincs valakinek 125ös ETZ-je a Dunántúlon? papíros legyen és induljon többi nem lényeg... ja meg olcsó
Alsó, vagy felső?
Felűre valami kis robogó fékmunkahengert javasolok.
A babetta gyujtás nem megy fel a MZ-re egyszerűen. A blokkot is marni kell hozzá.
csak fell lett töltve a várva várt kép
a Lili motorja alkulóban
Ne haragudj, de nem nagyon vagyok még benne a szerelős témába, nem értem pontosan, tehát a kilométerspirállal van a baj?