Még valami,gyujtás ráadáskor möszerfal leellenörzi magát(fordulatszám mérő),menet közben pedig nem mutat a ford szám mérő!Vmi ötlet?valaki járt már igy?stekkerek jók,esetleg jeladó lenne?
Köszi a választ,sajnos az a baj h igy tudtam én is de nem csinál semmit sőt forog kozben az öninditó ugy h nem nagyon probálom nehogy leégjen,nem tudom mi lehet a baj v lehetséges h máshogy kell?nincs semmi barmolás,kötözgetés gyári minden...
Hello mindenki!
nem tudjátok hol tudok olyan spéci körmös kulcsot szerezni itthon, amivel ki tudom venni az excenter csapágyakat a vázból? ja és amivel a hátsó kereket is le tudom venni?
Üdv. Mindenkinek !
Elhoztam a Brutale 1090RR-est. Háát , mit mondjak , mint a neve. Teljesítmény "6000ford-ig" /mivel még 500 km alatt van/ olyan mint egy gsxr 750 padlón.Futóművet nagyon megcsinálták.Utcai közlekedésben kiváló , gyári beállítással.Hangja majd jövő héten a "kip.rendszerrel"
A 910-eshez képest , amit próbáltam ugyanolyan , csak sokkal kényelmesebb futóműben és alulról nyomatékosabb a motor. Egyenlőre ennyi , majd 1000-es szervíz után jobban kiadja magát.
Szombaton lesz az első Mv találkozó.Esetleg megkérdezhetnéd ott,biztosan segítenek.
Járó motornál az indítógombbal...
Itt sok mindent megtalálsz:
http://www.mission-designs.com...
Köszi
nem tudjátok hol tudok olyan spéci körmös kulcsot szerezni itthon, amivel ki tudom venni az excenter csapágyakat a vázból? ja és amivel a hátsó kereket is le tudom venni?
köszi
burton
Üdv.
Elhoztam a Brutale 1090RR-est. Háát , mit mondjak , mint a neve. Teljesítmény "6000ford-ig" /mivel még 500 km alatt van/ olyan mint egy gsxr 750 padlón.Futóművet nagyon megcsinálták.Utcai közlekedésben kiváló , gyári beállítással.Hangja majd jövő héten a "kip.rendszerrel"
A 910-eshez képest , amit próbáltam ugyanolyan , csak sokkal kényelmesebb futóműben és alulról nyomatékosabb a motor. Egyenlőre ennyi , majd 1000-es szervíz után jobban kiadja magát.