Akkor nagy valószínűséggel idén csak mozizóként leszek a ringen. Amúgy is úgy terveztem, hogy ritkábban leszek, de ha ez lesz a helyzet, akkor megoldódott a kérdés az idei évre.
Az is lehet, hogy előveszem a horgász botjaimat és inkább újra pecázom.
...de csak egy tárcsája van... ...és még így is azt mondom,hogy teli tárcsával jobb lenne....szóval azon is lehetne még javítani...de ez maradjon köztünk...
Egyszer előztél meg az egyenesben. Igaz akkor szinte állva hagytál az erőgépnek és az elöbb említett lányosnak mondható súlyod miatt. Pontosan ezért is mondom azt, hogy szezon végén a köztünk lévő cirka 1 másodperc szinte elenyésző. A másik kettő az mind a két esetben a felvezető köröm volt.
Hát Te tudod. De ha olasz akkor inkább a ducatit válaszd. A 1098-1198 szerintem szép is. A másik motor fékjének pedig némileg egyszerűbb dolga van mint a gixerének. Fórban van vagy 90kg-val. Próbáld ki az intenzív féktávot és hidd el nem lesz vele semmi gond.
Predatork....Érdekes a másik motoromon működik a fék..úgy ahogy kell....és a saját motorjaim akkor fikázom amikor csak akarom....csak azért van még meg ,mert a haverok használják...de ha összetörik majd neked adom azt a marhajó féket ingyen...és az összes ép alkatrészt....Én egy métert nem teszek meg többet azzal a hulladékkal...sem utcán,sem pályán.....A következő motorom pedig olasz lesz..ha már bütykölnöm kell valamit akkor legalább szép legyen....
Én csak arra emlékszem, hogy tavaly 3X mentünk együtt és 3X megelőztelek. 1X a célegyenesben, 1X a -3 előtt, 1X a Mansell előtt. És semmit többet nem tudok elmondani. Kérem kapcsolja ki.
Mondjuk az eleje az nem rossz. De kedves Tibor, azért azt had jegyezzem meg, hogy a maga tizedese ami rősebb mint az mv és ön ugye némileg kissebb súllyal rendelkezik, kb. 40-50 kg-mal mint én, ennek ellenére azért nem sikerült vele odavágni az mv-nek. Na mondjuk ez a maga tehetsége miatt van.(bocs, de ezt nem hagyhattam ki)
A fékkel szerintem is az lehet a probléma, hogy elmelegíted. Sokan nem tudják, hogy a finom hosszú fékezés bizony a fékfolyadék ellensége. Próbáld meg határozott fékkel lassítani a vasat és az elmelegedés meg fog szünni. (tapasztalat.)
Amit írsz abban igazad van. De ezek a tucat szarok jobban teljesítenek a pályán mint az MV. És ha megvetted rá a kidörrentőt a brembo fékmunkahengert a hátsó gátlót és még egy két bizbaszt, akkor usgyi ki a pályára és nem lesz vele gond sosem.
De ezek a fosok elvéreznek mint a pinty.
Teló szintén szelepelés és olaj csere. A hátsó gátló gyárilag nulla. 5 gyors kör pályán és olyant pumpál, hogy befosol. Kigyorsítás egyenlő a nullával. A nissin fék rajta egy gyalázat(az újon már brembo van ) A kipuff szintén nulla. Szépnek szép, de nem ér egy forintot sem. Ha közelebbről megnézed akkor meg észre veszed, hogy olyan ocsmányul van hegesztve mint a hányás. A Bódis letörné a kezét annak aki nála ilyen munkát végez.
Tehát a lényeg a következő: ehhez is kell egy tucat szir szar, hogy jó legyen. És ez sajnos a lényegen nem változtat semmit, mégpedig azon, hogy egy megbízhatatlan fos az egész.
bozarov!talán nem kellene elmelegíteni és akkor nincs gond!(néha gondolkozz mielőtt ilyeneket írkálsz)szerintem az f4 1000-fékje semmivel sem jobb m int a gsxr fékjei!pályahasználat során ez kiderült!az első teleszkópon kívül nincs más azon a motoron ami kellene a gsxr-be a sajátja helyett!
Megfordult az én fejemben is, hogy minden ok okozat következménye. De hát én még csak olyant láttam, hogy azt nem magyarázták ki amit nem lehetett. Szakszervízbe vittem és ott történt minden szerelés. Sajnos ez van.
Én beleuntam.
na igen zotyám!ez egy rakás szar mitagadás!levele!gyujtsuk meg és énekeljük meg körbetáncolva a lángoló ganédombot!én m int gsxr tulaj csak azt mondhatom hogy ezek a motorok a pályára születtek de nem azért hogy kifossák a leküket kéthetente!nézd a gépsárkányt(bár most az is befosott)mit kapott az tőlem?és nem hogy baja nem volt,de még látható kopás sincs rajta!a mostani az ugy emás!hegyezgetünk!
Ezt kifogtad rendesen...
Én egy vezérműláncfeszítő hidraulikus szelepcserén kívül nem szívtam vele.
Persze az sem volt nagy szívás, garanciában gyorsan kicserélték, tudtak a problémáról, fel voltak készülve...
Nem akarok bántani senkit, de ennyi szarás nincs kódolva a tipusban.
Ehhez valamit valakinek nagyon el kellett rontani.
10 km túl kevés ahhoz, hogy ne gondoljak az előző beavatkozás hiányosságaira. A többi is lehet az előbbi kártétemények eredménye, talán nem sikerült eltakarítani a korábbi pusztítás nyomait maradéktalanul. Elég lehet egy elzáródott olajcsatorna...
Az is lehet, hogy előveszem a horgász botjaimat és inkább újra pecázom.
De ezek a fosok elvéreznek mint a pinty.
Teló szintén szelepelés és olaj csere. A hátsó gátló gyárilag nulla. 5 gyors kör pályán és olyant pumpál, hogy befosol. Kigyorsítás egyenlő a nullával. A nissin fék rajta egy gyalázat(az újon már brembo van ) A kipuff szintén nulla. Szépnek szép, de nem ér egy forintot sem. Ha közelebbről megnézed akkor meg észre veszed, hogy olyan ocsmányul van hegesztve mint a hányás. A Bódis letörné a kezét annak aki nála ilyen munkát végez.
Tehát a lényeg a következő: ehhez is kell egy tucat szir szar, hogy jó legyen. És ez sajnos a lényegen nem változtat semmit, mégpedig azon, hogy egy megbízhatatlan fos az egész.
Én beleuntam.
Én egy vezérműláncfeszítő hidraulikus szelepcserén kívül nem szívtam vele.
Persze az sem volt nagy szívás, garanciában gyorsan kicserélték, tudtak a problémáról, fel voltak készülve...
Nem akarok bántani senkit, de ennyi szarás nincs kódolva a tipusban.
Ehhez valamit valakinek nagyon el kellett rontani.
10 km túl kevés ahhoz, hogy ne gondoljak az előző beavatkozás hiányosságaira. A többi is lehet az előbbi kártétemények eredménye, talán nem sikerült eltakarítani a korábbi pusztítás nyomait maradéktalanul. Elég lehet egy elzáródott olajcsatorna...