miért lenne vele gond?adok én neked olyan égéssegítő anyagot ami biztos hozza a várt eredményt!nem lesz vele gond biztos!az mv-ben már nem vagyok ennyire biztos!na jóóóó....egy 5forintost teszek rá hogy jó lesz....többet nem merek!
Igazából nekem szinte csak bajom volt vele. Most kap még egy ucccsó esélyt tőlem ez a márka. Ha megint gond lesz vele, akkor leöntöm égést elősegítő anyaggal és az erről készített videót kiküldöm a gyárnak véleményem kinyílvánítása képpen.
Remélem nem lesz vele gond.
Kösz !
Láttam neked volt bajod az MV-vel.
Szerintem a szíved azért odahúz.
A hírérték ebben a márkában jóval nagyobb mint a "többieknél" Sajnos ez pont nálad következett be.
Én bízom benne , de ráncigálni is fogom neki.
Az 1. Agustám és nem szeretnlk mást , vagy csak mellé.
Az bitos , hogy beszámolok róla MINDENT.
Üdv.
Hangos! Biztonságos motorozást!
Eldöntöttem , délelőtt lefoglalóztam egy 1090-est.
Amúgy a 910-est próbáltam ami motorteljesítmény , hangban lenyűgöző , csak futóműben kicsit kemény.Az újjon ezt már "javították" a tesztekben leírtak alapján.Mivel én csak utcára használom , ezért fontos nekem.A motorról részletesen írok majd ha elhoztam kb. Jövő hét eleje.Üdv. Mindenkinek Hangos motorozást!
Üdv!
Tudomásom szerint az ide írók közül senkinek sincs 1078 ill 1090-e.
Én a 910-esbe kb 8 ezret raktam.Nem sok, de eddig nincs vele gond.Bár nem is ütöm- vágom.
A Brutale szerintem sokkal szebb a monstertől.A Streetfighter viszont nem szar...
Újat veszel mindenképp?
Milyen Brutalét próbáltál?
Sziasztok!Olvasgattam a fórumot , mivel motorvásárlás előtt állok. Az mv agusta brutale 1078,1090 vs ducati/monster,streetfighter/.Nem kezdő motoros vagyok.Volt már gsxr , aprilia rsv , KTM 950 Sm stb. A eléggé bizonytalan vagyok az olvasottak alapján.Nekem 1 helyen a brutale áll.
Probáltam is nagyon kemény , hang , teljesítmény stb.
MV Tapasztalattal rendelkezők Segítségét kérném , hogy most tényleg megbízható vagy nem vagy Ducati?
Köszönöm
Bécsben árulnak bimotát. Az MV-vel egy helyen. Jártam már náluk és igen korrektnek tűntek. Ha már bimota. De abban meg duksi blokk van. És bár sokat fejlődtek de azért még mindíg nem az igazi az sem. De az MV-nél azért megbizhatóbb.
Most kezdem elszánni magama arra, hogy a következőt is hazavágjam . Ha idő elött beszarik, akkor meggyújtom mind a kettőt és kiküldöm a gyárnak szolid véleményem kinyílvánításaképpen.
Wazzeg kellett ez neked? Most átázott a bőrdzsekid válla!
Figyu, ha nagyon nem bírod az MV-t, cserébe van egy tuti megbízható, még az idomot is karistolni képes szinte tip-top Vespám cserébe! Attól tutira betérdelnél, és a 2:00 is elérhető lenne a ringen (óra:perc)!
Idomok mérete? Minek az? Ezek mind elég keskeny gépek. Biztos nem az üléspozíció érdekelne inkább? Vagy nagyon magas esetleg "széles" vagy? 185 magas emberkét láttam már MV-n, elég furán nézett ki, de be tudott hasalni az idom mögé.
A 750-es Dukit felejtsd el ha jót akarsz. A hangja zseniális, de menetteljesítményben sehol nincs. Bimota meg kétszer annyiba kerül mint az MV, okkal.
Azért ha vennél valamit, figyelj oda, mert két kedves társaság is adott fel mostanság MV hirdetéseket, akik szénné zúzott, totálkáros gépeket pofoznak tessék-lássék össze és sérülésmentesként próbálják jellemzően árul alul eladni.
Annál nagyobbat már csak azzal tudnál szívni, ha Luckytól vennél alig használt blokkot jó áron!
Köszönöm szépen az építő jellegü kritikát!
Azért kérdeztem itt a forumon,mert ugyan utána olvastam neten,de nem igazán találtam az idomok méretét illetően paramétereket! Egy oldalon sem! Az MV-t ami érdekelne(csak ezt árulják itt a környékünkön),megnéztem ahogy a szóban forgó ducatit is! A Bimotát nem néztem meg,nem félelemből,hanem mert egyenlőre nem értem odáig el(ez messzebb van tölem mint a másik 2 motor)! A 3 motor közül ami érdekelt,csak a Bimota ami nagyobb köbcentis!
És tudom,hogy a japánok alkatrész árai és szervíze olcsóbb! Tuti megbízhatóbbak is mint az olasz motorok! De nekem az olasz motorok tetszenek! CSAK ezért nem gonolkodok japánban!
Micsoda? 750-esben akasz választani MV, Ducati vagy Bimota közül?
Nézd már meg egy picit közelebbről őket! Ég és föld a három gép!
Ne vedd sértésnek, de szerintem csak dumálsz - ha komolyan érdekelne, már utánaolvastál volna és bementél volna Wolfhoz meg pár helyre megtapizni, esetleg kipróbálni őket - nincs értelme a 750-es korlátnak. A Duc 750-ese labdába se rúg a másik kettő mellett, Bimotát gyakorlatilag nem kapni, de szerelője sincs - épp ezért használtan több mint lutri. MV-ből meg senki nem venne 750-est ha ugyanannyiért van 1000-es is használtan, ami picit jobban megy, és sokkal kevesebbet fogyaszt. Na jó, nem picit. De tökmindegy, mert mind életveszélyes amíg nem vagy vérprofi vagy simán csak Lucky
Nem bántásból, de ha aggódsz hogy kimegy alólad ha 750-esnél nagyobbat veszel, akkor ki is fog - egy ilyen gép biztosan. És akkor utólag már azt fogod gondolni, hogy jobban jártál volna egy japcsi hatszázassal, a maradék nem kevés pénzt meg motorossulira aztán pályára költöd - meg pótalkatrészre is jut ha elcsúsznál.
Szerintem.
Ja, és ha szétégett a csapágyad, akkor persze az MV a hibás, mert a köcsög digók nem tudnak semmit rendesen összerakni?! Vagy mi vagyunk annyira szakértők, hogy nem vagyunk képesek elolvasni a kicseszett kézikönyvet, és használni a rohadt nyomatékkulcsot MINDEN mocskos csavarnál, ahol előírták? Nem beszélve a nálunk kevéssé kedvelt, ámde talán okkal használt Loctite csodákról...
Áááá bocs, csak tele van a tököm!
Hát lucky rendesen megszívtad - de nekem a Brutale-val még csak szerelőgondjaim voltak - de az túl sok. Nem fogom leírni hol, de életveszélyes hibákat is sikerült elkövetni "szakszervizben", és nem egyszer.
Blokkot itthon soha nem engednék megbontani MV szerelőnek. Az enyémen amihez hozzányúltak, azt szinte mind elszarták. Persze most ki vagyok akadva, de akkor is. Gumicsere esetleg, de nyomatékkulcssal másznék utánuk akkor is. Mert hiába van kiplakátolva a nyomatékábra ha senki nem néz rá!
Legjobb: "Persze, nyugodtan gőzborotvázhatod a gépet, mi is oda szoktuk vinni" - és pár száz km után mehetnék a varázslatos módon túlhevült hátsó kerékcsapágy cseréjére, nem olcsón...
Hát pályára biztosan állíthatom, hogy a legrosszabb választás az MV. Ha csak kávézós körökre használod és nagyon tetszik akkor hajrá. De egy japánnal biztosan állíthatom, hogy jobban jársz.
Köszi szépen a segítséget!
Igazából nagyon gondolkozok,h érdemes e vennem egy F4-et!
Mert 3 motor közt vacilálok: az egyik az F4 750,a másik egy Bimota és a harmadik Ducati!
Olvasva ezt a fórumot,nem nagyon vagytok megelégedve az MV-vel!
Igazából nem szeretnék egy rakás pénzt kidobni,h aztán folyamatosan szervízeltessem! Tényleg ennyire rosszak,vagy csak a pályázás nem tesz nekik jót?
Bimotában azért gondolkodok,mert annak a fődarabjai jórészt kiforrott technikákból vannak suzuki yamaha!
A Ducati meg a hangja miatt! A 748-as formailag is tetszik! 750-esnél nem is szeretnék egyenlőre nagyobbat! Persze megeshet hogy végülis mégis a nagyobb mellett döntök!
MV-HEZ NEM alkatrész kell,hanem egy gyári szerelő csapat kezükben az uj főelemekkel ugrásra készen!köpet az egész ugy ahogy van!
6km-es motor bazmeg és aszittem hogy diesel!mikor megjöttél nem a motorhangot hallottamm hanem a csattogást az elhasználtnak nem nevezhető blokkból!
Remélem nem lesz vele gond.
Egy kicsit irigy vagyok.Nem is.Inkább nagyon.
Nekem pedig el kell adnom....
Láttam neked volt bajod az MV-vel.
Szerintem a szíved azért odahúz.
A hírérték ebben a márkában jóval nagyobb mint a "többieknél" Sajnos ez pont nálad következett be.
Én bízom benne , de ráncigálni is fogom neki.
Az 1. Agustám és nem szeretnlk mást , vagy csak mellé.
Az bitos , hogy beszámolok róla MINDENT.
Üdv.
Hangos! Biztonságos motorozást!
Amúgy a 910-est próbáltam ami motorteljesítmény , hangban lenyűgöző , csak futóműben kicsit kemény.Az újjon ezt már "javították" a tesztekben leírtak alapján.Mivel én csak utcára használom , ezért fontos nekem.A motorról részletesen írok majd ha elhoztam kb. Jövő hét eleje.Üdv. Mindenkinek Hangos motorozást!
Tudomásom szerint az ide írók közül senkinek sincs 1078 ill 1090-e.
Én a 910-esbe kb 8 ezret raktam.Nem sok, de eddig nincs vele gond.Bár nem is ütöm- vágom.
A Brutale szerintem sokkal szebb a monstertől.A Streetfighter viszont nem szar...
Újat veszel mindenképp?
Milyen Brutalét próbáltál?
Probáltam is nagyon kemény , hang , teljesítmény stb.
MV Tapasztalattal rendelkezők Segítségét kérném , hogy most tényleg megbízható vagy nem vagy Ducati?
Köszönöm
Figyu, ha nagyon nem bírod az MV-t, cserébe van egy tuti megbízható, még az idomot is karistolni képes szinte tip-top Vespám cserébe! Attól tutira betérdelnél, és a 2:00 is elérhető lenne a ringen (óra:perc)!
A 750-es Dukit felejtsd el ha jót akarsz. A hangja zseniális, de menetteljesítményben sehol nincs. Bimota meg kétszer annyiba kerül mint az MV, okkal.
Azért ha vennél valamit, figyelj oda, mert két kedves társaság is adott fel mostanság MV hirdetéseket, akik szénné zúzott, totálkáros gépeket pofoznak tessék-lássék össze és sérülésmentesként próbálják jellemzően árul alul eladni.
Annál nagyobbat már csak azzal tudnál szívni, ha Luckytól vennél alig használt blokkot jó áron!
Azért kérdeztem itt a forumon,mert ugyan utána olvastam neten,de nem igazán találtam az idomok méretét illetően paramétereket! Egy oldalon sem! Az MV-t ami érdekelne(csak ezt árulják itt a környékünkön),megnéztem ahogy a szóban forgó ducatit is! A Bimotát nem néztem meg,nem félelemből,hanem mert egyenlőre nem értem odáig el(ez messzebb van tölem mint a másik 2 motor)! A 3 motor közül ami érdekelt,csak a Bimota ami nagyobb köbcentis!
És tudom,hogy a japánok alkatrész árai és szervíze olcsóbb! Tuti megbízhatóbbak is mint az olasz motorok! De nekem az olasz motorok tetszenek! CSAK ezért nem gonolkodok japánban!
Nézd már meg egy picit közelebbről őket! Ég és föld a három gép!
Ne vedd sértésnek, de szerintem csak dumálsz - ha komolyan érdekelne, már utánaolvastál volna és bementél volna Wolfhoz meg pár helyre megtapizni, esetleg kipróbálni őket - nincs értelme a 750-es korlátnak. A Duc 750-ese labdába se rúg a másik kettő mellett, Bimotát gyakorlatilag nem kapni, de szerelője sincs - épp ezért használtan több mint lutri. MV-ből meg senki nem venne 750-est ha ugyanannyiért van 1000-es is használtan, ami picit jobban megy, és sokkal kevesebbet fogyaszt. Na jó, nem picit. De tökmindegy, mert mind életveszélyes amíg nem vagy vérprofi vagy simán csak Lucky
Nem bántásból, de ha aggódsz hogy kimegy alólad ha 750-esnél nagyobbat veszel, akkor ki is fog - egy ilyen gép biztosan. És akkor utólag már azt fogod gondolni, hogy jobban jártál volna egy japcsi hatszázassal, a maradék nem kevés pénzt meg motorossulira aztán pályára költöd - meg pótalkatrészre is jut ha elcsúsznál.
Szerintem.
Áááá bocs, csak tele van a tököm!
Blokkot itthon soha nem engednék megbontani MV szerelőnek. Az enyémen amihez hozzányúltak, azt szinte mind elszarták. Persze most ki vagyok akadva, de akkor is. Gumicsere esetleg, de nyomatékkulcssal másznék utánuk akkor is. Mert hiába van kiplakátolva a nyomatékábra ha senki nem néz rá!
Legjobb: "Persze, nyugodtan gőzborotvázhatod a gépet, mi is oda szoktuk vinni" - és pár száz km után mehetnék a varázslatos módon túlhevült hátsó kerékcsapágy cseréjére, nem olcsón...
Igazából nagyon gondolkozok,h érdemes e vennem egy F4-et!
Mert 3 motor közt vacilálok: az egyik az F4 750,a másik egy Bimota és a harmadik Ducati!
Olvasva ezt a fórumot,nem nagyon vagytok megelégedve az MV-vel!
Igazából nem szeretnék egy rakás pénzt kidobni,h aztán folyamatosan szervízeltessem! Tényleg ennyire rosszak,vagy csak a pályázás nem tesz nekik jót?
Bimotában azért gondolkodok,mert annak a fődarabjai jórészt kiforrott technikákból vannak suzuki yamaha!
A Ducati meg a hangja miatt! A 748-as formailag is tetszik! 750-esnél nem is szeretnék egyenlőre nagyobbat! Persze megeshet hogy végülis mégis a nagyobb mellett döntök!
6km-es motor bazmeg és aszittem hogy diesel!mikor megjöttél nem a motorhangot hallottamm hanem a csattogást az elhasználtnak nem nevezhető blokkból!