Sajnos teljesen egyezik a Michelin-tapasztalatunk. Pedig a gyár is ezt ajánlja... Legközelebb majd...
A szűrőt én hiába takaritanám, kb 2k Km van benne. Viszont nincs benn gumicumó az airboxban - az a két cső ami bevezetné a levegőt - és ettől sokkal durvább, ércesebb a szivóhang - néha már tulságosan is. A kidörr sem lehet nagyon gáz, csak ugye picit nagyobb az ellenállása, mert a végdobom gyári.
Azt viszont meg kell adni, a Michelin igen hamar bekopott, és addig sem volt túl csúszós. Most még nem érzem a határait, sokkal jobban tapad, mint amennyire szivatom - xar aszfaltot a természetes életösztönöm miatt nem próbálom! :)
A trükköm az nekem csak annyi,h ki mostam a szűrőmet(levegő) Újra olajoztam és mind ha egy új motort kaptam volna.Kb. 1litert jelentett.De tőlem függetlenül azonos tempónál hasonló körülmények között megeszi 9.5-10et is.Hogy miért?Fogalmam sincs.
A gumiról meg csak annyit h már sok gumit próbáltam,különböző motorokon és a michelinnel csak rossz tapasztalataim vannak!Most is az van fenn a motoron,nekem is.Melegen csúszkál amikor meg a végét járja egyik pill.ról a másikra szét hullik,stb... Nekem eddig legjobban bejött gumi: Dunlop Sportmax 208 RR.
Egy két érdekesség: új gumikat raktam fel, a régivel megegyező Michelin Pilot Power 2ct szettet. Eddig a fara annyira csúszott a gépnek (kopásjelző közelébe volt koptatva a hátsó, elsőről jobb nem beszélni), hogy nem mertem motorozás után boltba menni, nehogy lehúzzon a vonalkódolvasó No, ennek vége. Öreg lehetett a gumi? Az új frissen sem csúszott annyira, mint a régi rendesen bemelegedve.
Más: az első telómat állították, és sikerült a két száron eltérőre becsavarni. A jelenség: olyan érzés volt, mintha bal kanyarba beesne a segge (!) a gépnek - persze nem kell semmi durvára gondolni, de igen fura volt. Rendes gyári beállítással azonnal megszűnt - nem volt közben gumicsere, semmi más állítás. Ki érti ezt?!
Ezzel a fogyasztással nincs semmi baj, csak azzal, hogy ha a bilibe lóg a kezed közben, felébredsz!
Én még nem hallottam senkitől, hogy Agusta 8,5-el elmenne - hacsak nem túrázásra használják... Nekem most a PC beszerelésével ment le 10 literre a fogyasztásom, átlagos elmebeteg (csak a szokásos) stílusban, 70% városi és maradék szerpentin üzemben.
khm. Izé. Nem akarok senkit felébreszteni ebben a kva nagy alvásban - merthogy senki nem írogat -, de itt a SZEZON! Gondolom mindenki motorozik ezerrel, és azért nem ér rá írni - remélem!
Tengermély tisztelet az F4 1000 tulajának, aki a minap a Rózsakertből gurult le tankolni a Gábor Áronon (BP) a Brutalém kíséretében! Álomszép hangja van a gépének! Mondjuk picit halk...
Nno kérem - gurultam egy szépet a napocska tiszteletére! ...hátha megjön a kedve fűteni is egy kicsit!
Tanulság: a bőr még kva hideg ilyenkor! Épp most olvasztom ki mindhárom elfagyott alsó végtagom. Szóval aki még hasonlóan perverz, és nem bírja már tovább: csak óvatosan, mert igen csúszósak még ebben az időben a gumik, és hát ugye mi is berozsdásodtunk a télen!
Nem szeretnék senki gépéből alkatrészt látni a bontóban!
A szűrőt én hiába takaritanám, kb 2k Km van benne. Viszont nincs benn gumicumó az airboxban - az a két cső ami bevezetné a levegőt - és ettől sokkal durvább, ércesebb a szivóhang - néha már tulságosan is. A kidörr sem lehet nagyon gáz, csak ugye picit nagyobb az ellenállása, mert a végdobom gyári.
Azt viszont meg kell adni, a Michelin igen hamar bekopott, és addig sem volt túl csúszós. Most még nem érzem a határait, sokkal jobban tapad, mint amennyire szivatom - xar aszfaltot a természetes életösztönöm miatt nem próbálom! :)
A gumiról meg csak annyit h már sok gumit próbáltam,különböző motorokon és a michelinnel csak rossz tapasztalataim vannak!Most is az van fenn a motoron,nekem is.Melegen csúszkál amikor meg a végét járja egyik pill.ról a másikra szét hullik,stb... Nekem eddig legjobban bejött gumi: Dunlop Sportmax 208 RR.
Bocs, kisütött a nap, mennem kell gurulni, mielőtt jönnek az autósok melóba! :)
A tempót meg meglehet nézni ha nem hiszi vki! :))
Más: az első telómat állították, és sikerült a két száron eltérőre becsavarni. A jelenség: olyan érzés volt, mintha bal kanyarba beesne a segge (!) a gépnek - persze nem kell semmi durvára gondolni, de igen fura volt. Rendes gyári beállítással azonnal megszűnt - nem volt közben gumicsere, semmi más állítás. Ki érti ezt?!
Én még nem hallottam senkitől, hogy Agusta 8,5-el elmenne - hacsak nem túrázásra használják... Nekem most a PC beszerelésével ment le 10 literre a fogyasztásom, átlagos elmebeteg (csak a szokásos) stílusban, 70% városi és maradék szerpentin üzemben.
Tudod!:"220 felett, észre sem veszed és elhagyod a ............"
8,5-9 liter fogyasztás sztem nem rossz.Nem kis tempónál!
Hál Istennek nagyon jó idő van!Hétvégén gurultunk 600km-t.
Az enyémnek sincs rossz hangja...és egyáltalán nem ha halk!
Tengermély tisztelet az F4 1000 tulajának, aki a minap a Rózsakertből gurult le tankolni a Gábor Áronon (BP) a Brutalém kíséretében! Álomszép hangja van a gépének! Mondjuk picit halk...
Össze számoltam, nekem F5-öm van, le vagy maradva
Tanulság: a bőr még kva hideg ilyenkor! Épp most olvasztom ki mindhárom elfagyott alsó végtagom. Szóval aki még hasonlóan perverz, és nem bírja már tovább: csak óvatosan, mert igen csúszósak még ebben az időben a gumik, és hát ugye mi is berozsdásodtunk a télen!
Nem szeretnék senki gépéből alkatrészt látni a bontóban!