ha alkatrészre van szükségetek MV - hez, akkor csak szóljatok, rövid határidün belül be todm szerezni EU árakon. Ezt azért írom mert az egyik ismerősöm elég érdekes áron kapott idehaza alkatrészeket és én bár eddig nem nagyon hoztam ilyesmit mert a másik gyártóhoz hozok cuccokat főleg, de úgy látom az MV is érdekes lehet. Chiptuningban is tudok segíteni. Rapidbike moduljaim is vannak, nem tudom mi az a Motty de a Rapidbike hasonló lehet ( az egység minden motornál u.az, csak a kábel cserés, vezérli a váltóelektrónikát is, állítható tiltás, hengerenkénti térkép vagy 2 külön térkép kormánykapcsolóról, stb. ).
No akkor PowerCommander III Usb a Brutale-n:
Fel lett csavarozva, Bódis no-cat, sportlégszűrő és snorkelmentesités után, alap 750-es gépre, a weboldalról letölthető idevágó térképpel feltöltve. Eddig sem mondtam volna xarnak a gépet, de ugye 10-12 litert tudtam sima országúti normális elmebeteg közlekedés mellett lenyomni a torkán, amit karakteresen agresszív gázreakcióval és visszadurrogásokkal honorált.
No, a pc-től Honda lett belőle. Döbbenetesen egyenletes a reakció már akár 1500-as fordulatról, érzésre több nyomaték alul, minden kultúrálatlan, brutális reakciónak annyi. Persze igen jól pörög fel, és egyszerűen tökéletes a reakciója, a karakterének jó része elveszett.
Még csak pár órát volt időm tesztelni, de eddig egy másik motornak tűnik. Amint többet tudok, megosztom veletek!
Addig is jó időt és nyálkamentes utakat!
A sokat zabálásra mondták az MV-nél, hogy azért ennyi, mert így jó a motorkarakterisztika.
A többi dolog, amit írtál az viszont tényleg igaz, sajna nem plug&play a cucc. A sebességfokozat érzékelés nem gond, mert a sebesség és fordulatszám arányából ki tudja számolni a fokozatot.
-A beszívott levegő paramétereit ált. minden injektoros motor méri és kompenzálja vele a befecskendezési térképet. Ha nem nagyon variálgatod a motort, hanem megállapodtál egy konfignál, akkor nincs is igazán szükség a Motty által nyújtott rugalmasságra, bőven elég a PC is. Ha elmondod a kérésedet ÁGO-nak, biztos vagyok benne, hogy olyanra csinálja meg a térképet, amilyenre szeretnéd.
üdv.
ps. a Brutale a legszebb naked
Értelek én, de a motty miatt meg kellene fúrnom a Szent Bódis Csövet, amitől "egzotikusan" nézne ki - ez az egyetlen pontja a kipuffnak ahol egyben van - a katalizátort meg végleg elfelejthetném, mert azt talán nem kellene megfúrni, és két be-, és kimenete van. Ráadásul nem csak összedugni kell, hanem kábelezgetni, és nincs a Brutale-n sebfokozat input sem. Ami nem gáz, csak azt jelenti, hogy előbb pcIII alaposan letesztelve, majd jöhet a motty, ha meguntam a pcIII-al játszani.
Egyébként a Brute méri a légnyomást (torló) és léghőmérsékletet az airboxban, ezzel is kalkulál az ECU - és semmi panaszom nem lehet a teljesitményleadás selymességére alapban sem, csak picit sokat zabál a lelkem - bár ezt lelkileg már teljesen elfogadtam, sőt, ha már ennyire megy...
Busához van, nem MV Augustához. Csak azért írtam, hogy szembesülj vele, hogy én így döntöttem a két termék között. Nem mondom, hogy rossz dolog a Power Commander, csak az a gond, hogy akármilyen változtatást csinálsz a motoron, akkor elvileg mindíg újra kellene padon állíttatni(egy időben elég sok változás volt a motoromon, hengerfej, vezérműtengely, dugattyúk, kipufogórendszer, meg egyéb apróságok). Ez nekem anyagilag sem menne, meg távolságban is kicsit messze vagyok AGO-tól. Nem beszélve arról, hogy elvileg a padon az akkori hőmérsékletnek, páratartalomnak, légnyomásnak megfelelőén állítódik be a motor, de a valóságban a legritkább esetben vannak ugyanilyen értékek (mondjuk biztos kompenzál valamit a motorelektronika). Ezt meg megvettem egy Commander+egy fékpadi beállítás áráért, és azóta nincs vele gond. Csináltam egy gazdaságos térképet meg egy keményet, de a gazdaságost sohasem használom, mert fogyasztásban nem kevesebb, de élményben igen.
Az is tény, hogy vannak a Commandernek előnyei is, pl az alapból 4 térképes beállítás lehetősége, amihez a Mottynál külön modul kell (de ez utcára szerintem túlzás), meg a specifikus csatlakozók, de a Motty rugalmasabb, elég egyszer megvenni, bármelyik motorhoz jó. A fejlődés is ebbe az automatikus irányba mutat, pl. Power Commander V, ehhez is lehet automatikus modult vásárolni, jó sok pénzért. Remélem segítettem egy kicsit kitisztítani a fejeket elektronika ügyben.
Engem a F-motoros srácok egy időben (nyár végefelé) azzal hülyitettek, hogy Bódis bá benn volt, és elvitt egy tesztmotort, szóval elképzelhető a világbajnok hátsó kidörrentő is - bár ugyanezek a srácok nem tudtak a Bódis féle epromról, szóval nemtom...
Csak kipróbálom mindkettőt, a rosszabbat eladom. A motty 600 eur-ba kerül egy szondával, de legendákat mesélnek róla (és Tamásról, a fejlesztőjéről) a felhasználói. Én beleugrok abba is, tavasszal összehasonlitom a kettőt. Nem foglak tudatlanságban hagyni benneteket!
Tehát 170 vagy 230 €.
K7 - re?
- a központi egység minden motornál egyezik ( motorváltáskor továbbvihető! )
- csak a kábelköteg motorspecifikus
- hengerenként programozható az üzemanyagellátás
- hengerenként programozható gyújtás
- állítható leszabályzás
- állítható gázreeakció
- gyorsváltó elektrónika is benne van ( csak 1 érzékelő kell, minden a Rapidbike vezérel )
- akár 2 térkép is felvihető és kormánykapcsolóval állítható
- szinte minden típushoz van kábelköteg raktáron...
A kábelköteg 120€.
Az egységek:
Rapidbike I - 300€ - 40% = 180€
Rapidbike II - 360€ - 40% = 216€
Rapidbike III - 420€ - 40% = 252€
Ezek olyan árak amelyeken SEHOL sem kaphatók meg ezek a termékek...az interneten sem.
Az egységeket mi peprogramozzuk, de fékpadi beállítást is tudunk csinálni.
mennyi az a rapidbike?
Üdv.
Köszönjük!Észben tartjuk.
ha alkatrészre van szükségetek MV - hez, akkor csak szóljatok, rövid határidün belül be todm szerezni EU árakon. Ezt azért írom mert az egyik ismerősöm elég érdekes áron kapott idehaza alkatrészeket és én bár eddig nem nagyon hoztam ilyesmit mert a másik gyártóhoz hozok cuccokat főleg, de úgy látom az MV is érdekes lehet. Chiptuningban is tudok segíteni. Rapidbike moduljaim is vannak, nem tudom mi az a Motty de a Rapidbike hasonló lehet ( az egység minden motornál u.az, csak a kábel cserés, vezérli a váltóelektrónikát is, állítható tiltás, hengerenkénti térkép vagy 2 külön térkép kormánykapcsolóról, stb. ).
Üdv!
Cavalli
Tudnál adni esetleg egy elérhetőséget nekem?
Persze csak ha zavarhatlak pár kérdéssel.
pmotor@freemail.hu
Fel lett csavarozva, Bódis no-cat, sportlégszűrő és snorkelmentesités után, alap 750-es gépre, a weboldalról letölthető idevágó térképpel feltöltve. Eddig sem mondtam volna xarnak a gépet, de ugye 10-12 litert tudtam sima országúti normális elmebeteg közlekedés mellett lenyomni a torkán, amit karakteresen agresszív gázreakcióval és visszadurrogásokkal honorált.
No, a pc-től Honda lett belőle. Döbbenetesen egyenletes a reakció már akár 1500-as fordulatról, érzésre több nyomaték alul, minden kultúrálatlan, brutális reakciónak annyi. Persze igen jól pörög fel, és egyszerűen tökéletes a reakciója, a karakterének jó része elveszett.
Még csak pár órát volt időm tesztelni, de eddig egy másik motornak tűnik. Amint többet tudok, megosztom veletek!
Addig is jó időt és nyálkamentes utakat!
A többi dolog, amit írtál az viszont tényleg igaz, sajna nem plug&play a cucc. A sebességfokozat érzékelés nem gond, mert a sebesség és fordulatszám arányából ki tudja számolni a fokozatot.
-A beszívott levegő paramétereit ált. minden injektoros motor méri és kompenzálja vele a befecskendezési térképet. Ha nem nagyon variálgatod a motort, hanem megállapodtál egy konfignál, akkor nincs is igazán szükség a Motty által nyújtott rugalmasságra, bőven elég a PC is. Ha elmondod a kérésedet ÁGO-nak, biztos vagyok benne, hogy olyanra csinálja meg a térképet, amilyenre szeretnéd.
üdv.
ps. a Brutale a legszebb naked
Ilyenem van nekem is.Majd tavasszal lesz a próba...
Egyébként a Brute méri a légnyomást (torló) és léghőmérsékletet az airboxban, ezzel is kalkulál az ECU - és semmi panaszom nem lehet a teljesitményleadás selymességére alapban sem, csak picit sokat zabál a lelkem - bár ezt lelkileg már teljesen elfogadtam, sőt, ha már ennyire megy...
Az is tény, hogy vannak a Commandernek előnyei is, pl az alapból 4 térképes beállítás lehetősége, amihez a Mottynál külön modul kell (de ez utcára szerintem túlzás), meg a specifikus csatlakozók, de a Motty rugalmasabb, elég egyszer megvenni, bármelyik motorhoz jó. A fejlődés is ebbe az automatikus irányba mutat, pl. Power Commander V, ehhez is lehet automatikus modult vásárolni, jó sok pénzért. Remélem segítettem egy kicsit kitisztítani a fejeket elektronika ügyben.
............Power Commanderem (igaz egy rizskályhához)