Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni MV Augusta ügyben? A kérdésem a következő lenne: A 750-es F4nek és az 1000-es F4nek a váza és az idomjai megegyeznek,vagy azok is különböznek? Előre is köszi a választ! Ákos
Hát Zoli ezt őszintén sajnálom, ne haragudj, de ezen csak nevetni tudok, láttam már egy pár dolgot de ez azért nem semmi..... mondjuk a tavalyi agusta ami bent volt az is érdekes volt- tudod a szerb srácé-Na hát sok szerencsét. Ja és a brutale-kal sose volt ilyen probléma pedig abból is van egy két darab ami kapja az ívet.
Egy 2008-as 0km-es 2 év garis R1-et 2.3M Ft-ért tudok megvenni. A többi ehhez képest túl drága és annyival szerintem nem jobbak.
Szerintem.
Meg hát ahhoz már szinte minden van olcsón. A k9-hez meg az S1000RR-hez meg nem annyira.
Meg azért az nem rossz motor szerintem. Zemáét kipróbáltam és nekem tetszett a kezelhetősége. Egy olyan amatőr motoroshoz mint én jobban passzol egy ilyen finom motor mint egy vadabb K9.
Hát szerintem sok mindent meg lehet magyarázni de a főtengely törést azt nem. Úgy gondolom ha a motorblokk elvileg legmasszívabb alkatrésze eltörik akkor a hajtókar meg a többi várható volt. Szar az egész. (A német Motorrad magazinnál 2 egymást követő évben kikukucskált a hajtókar a tartóstesz F4 1000-ből).
Vazze gondolj abba bele ha lett volna bármilyen megbízható Japán mocid már hol tartanál a ringen. Lehet 2:00-át mennél. Amennyit ezzel a szarral szívtál.
Ami viszont biztosan kijelenthető: ez nem a szakszervíz hibája. Simán a motor szar.
Az F4 nem való másra mint utcai villogásra. Mert mint az többször kiderült, pályázásra abszolult alkalmatlan a megbízhatóság hiánya miatt.
QPI és Egedi Sanyi szerintem szintén osztja a véleményemet.
Akiknek ilyen van, azoknak szívből kívánom, hogy sose járjanak így.
Persze. Most meg megyek és segítek Bodri kutyulimnak összerakni a gépsárkányt. Szerdán meg az enyém következik. Ha nincs nagy baj(amit kétlek), akkor lehet még oda is vágok neked.
Tündér vagy Tibim. Ha nagy leszek meghálálom.
Egyébként egy cseppet sem voltam ideges. Simán levontam a következtetéseimet és egyhangú beletörődéssel, kénytelen kelletlen elfogadtam a sorsom.
Faszé a szívemre hallgattam?
Többet nem vennék MV-t az biztos.
Kitartás!
Szerintem.
Meg hát ahhoz már szinte minden van olcsón. A k9-hez meg az S1000RR-hez meg nem annyira.
Meg azért az nem rossz motor szerintem. Zemáét kipróbáltam és nekem tetszett a kezelhetősége. Egy olyan amatőr motoroshoz mint én jobban passzol egy ilyen finom motor mint egy vadabb K9.
Vazze gondolj abba bele ha lett volna bármilyen megbízható Japán mocid már hol tartanál a ringen. Lehet 2:00-át mennél. Amennyit ezzel a szarral szívtál.
Az F4 nem való másra mint utcai villogásra. Mert mint az többször kiderült, pályázásra abszolult alkalmatlan a megbízhatóság hiánya miatt.
QPI és Egedi Sanyi szerintem szintén osztja a véleményemet.
Akiknek ilyen van, azoknak szívből kívánom, hogy sose járjanak így.
- leszakadt és enyhén deformálódott hajtókar.
- eltört erőssen beszorult dugattyú.
- tönkrement henger.
- hengerfej szelepek álltal szétcsapkodva.
- két vezérműtengely összeverve.
- kettő enyhén görbe szelep.
Véleményem a motorról: az olasz ipar kiemelten túlértékelt szarkupaca.
Képek:
Egyébként egy cseppet sem voltam ideges. Simán levontam a következtetéseimet és egyhangú beletörődéssel, kénytelen kelletlen elfogadtam a sorsom.
Faszé a szívemre hallgattam?
Többet nem vennék MV-t az biztos.