Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megegyezik. Ha kell valami mv-hez szólj csak nyugodtan.
Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni MV Augusta ügyben? A kérdésem a következő lenne: A 750-es F4nek és az 1000-es F4nek a váza és az idomjai megegyeznek,vagy azok is különböznek? Előre is köszi a választ! Ákos
Én azért annyira nem röhögtem.
Addigra nem lesz meg az R1. De jövőre az a terv.
Gyere yamaha márkakupába, aztán rotty. Május közepén indul a téma.
Hát Zoli ezt őszintén sajnálom, ne haragudj, de ezen csak nevetni tudok, láttam már egy pár dolgot de ez azért nem semmi..... mondjuk a tavalyi agusta ami bent volt az is érdekes volt- tudod a szerb srácé-Na hát sok szerencsét. Ja és a brutale-kal sose volt ilyen probléma pedig abból is van egy két darab ami kapja az ívet.
Húú wazz elég szar látvány
Kitartás!
Még pár kép:
Há világos.
Egy 2008-as 0km-es 2 év garis R1-et 2.3M Ft-ért tudok megvenni. A többi ehhez képest túl drága és annyival szerintem nem jobbak.
Szerintem.
Meg hát ahhoz már szinte minden van olcsón. A k9-hez meg az S1000RR-hez meg nem annyira.
Meg azért az nem rossz motor szerintem. Zemáét kipróbáltam és nekem tetszett a kezelhetősége. Egy olyan amatőr motoroshoz mint én jobban passzol egy ilyen finom motor mint egy vadabb K9.
Miért vagy ennyire ráindulva az R1-re? S1000RR? K9?
Az vicces, hogy egy Le Mans-i 24 órásat nem bír ki egy szériamotor. Mert, hogy a tuning fosok széthullanak az egy dolog.
Hát szerintem sok mindent meg lehet magyarázni de a főtengely törést azt nem. Úgy gondolom ha a motorblokk elvileg legmasszívabb alkatrésze eltörik akkor a hajtókar meg a többi várható volt. Szar az egész. (A német Motorrad magazinnál 2 egymást követő évben kikukucskált a hajtókar a tartóstesz F4 1000-ből).
Vazze gondolj abba bele ha lett volna bármilyen megbízható Japán mocid már hol tartanál a ringen. Lehet 2:00-át mennél. Amennyit ezzel a szarral szívtál.
Ha a hengerfej javítható és a főtengelynek nincsen baja, akkor két hét és újra használható lesz 1000-1500km erejéig.
Ami viszont biztosan kijelenthető: ez nem a szakszervíz hibája. Simán a motor szar.
Az F4 nem való másra mint utcai villogásra. Mert mint az többször kiderült, pályázásra abszolult alkalmatlan a megbízhatóság hiánya miatt.
QPI és Egedi Sanyi szerintem szintén osztja a véleményemet.
Akiknek ilyen van, azoknak szívből kívánom, hogy sose járjanak így.
Szemre javíthatónak tűnik.
Mv F4 1000 hibalista:
- leszakadt és enyhén deformálódott hajtókar.
- eltört erőssen beszorult dugattyú.
- tönkrement henger.
- hengerfej szelepek álltal szétcsapkodva.
- két vezérműtengely összeverve.
- kettő enyhén görbe szelep.
Véleményem a motorról: az olasz ipar kiemelten túlértékelt szarkupaca.
Képek:
Persze. Most meg megyek és segítek Bodri kutyulimnak összerakni a gépsárkányt. Szerdán meg az enyém következik. Ha nincs nagy baj(amit kétlek), akkor lehet még oda is vágok neked.
Vasránap lesz a rosszabb idő.
vasárnap ?
Csütörtökön azért kijössz?
Tündér vagy Tibim. Ha nagy leszek meghálálom.
Egyébként egy cseppet sem voltam ideges. Simán levontam a következtetéseimet és egyhangú beletörődéssel, kénytelen kelletlen elfogadtam a sorsom.
Faszé a szívemre hallgattam?
Többet nem vennék MV-t az biztos.
Most lelkileg sérült vagy a motorod miatt úgy, hogy rád hagyom.
Hogyan előznélek? Ugyanmááááár. Kikerülnélek.
Ááááááááá, még azt mondja csak félreállt.