aha, én igazából az idei motorkiállításon láttam elösször. ha viszont az idén megveszi az ősöm akkor majd megosztom itt a vezetés közbe szerzett tapasztalatokat (minden új motort kipróbálhatok amit veszünk )
" A jármű személyes átadásakor a szakértők végtelen precizitással beállítják a felfüggesztéseket és a motor más paramétereit. Ennek során figyelembe veszik a vásárló testi adottságait, megszokott vezetési stílusát, komfort-, és biztonsági igényét."
Nem akarok rosszmájú lenni,de ez igencsak marketingszagú rizsa...
Mv az vegyen aki megteheti és higgyétek ennek a motornak a vevőköre nem a mindent megmutatni akaró kopasz köcsögökből kerül ki szintúgy mint például a Ferrarié vagy a Maseratié. Ezt a márkát azért veszik mert egy legenda és 78x világelsőség 32x csapat és a többi egyéni veszi körül....... A kopasz köcsögöknek meg marad a többi Japán és autóban meg a BMW-Audi-Merci trió....
Ez egyértelmű, én is elérhető áron motorozok mer nem is tudnék nem elérhető áron de örülök HOGY LEGALÁBB ENNYI VAN. Nekem is van egy simom meg egy rs-em de a simora is ugyanúgy vigyázok, sőt még a biciklimre is. Bár ha nekem lenne annyi pénzem hogy kényelmesen megtudjam venni én megvenném mivel szerintem eszméletlenül csodálatos motor, és elsősorban magam kedvéért venném az már csak egy következmény hogy valószínüleg bizony nem kevesen megnéznék főleg aki kicsit konyít a mocizáshoz rögtön levágná hogy milyen csodagép ment el mellette.
Ebbe lehet hogy mind igazad van.
Én azt mondom hogy aki akar az vegyen MV-t. Viszont Én MOTOROZNI szeretek elérhető áron. Eljutni "A" pontból "B" pontba.
Természetesen vigyázok rá mert másnap is rá akarok ülni. De hogy azon izguljak nehogy, egy 1 milliméteres karcolás vagy akárcsak szemmel verje is valaki......hát NEM.
Akinek van rá pénze az vegyen. De ( NEM AKAROK MEGSÉRTENI SENKIT ) az fogja megvenni akinek számít hogy MEGNÉZZÉK. (akinek nem inge, nem veszi magára.
Mégegyszer mondom ez az Én véleményem . Tiszteletbe tartom a Másképp gondolkodókat
Tény hogy jó motor..............de nem annyira!!
Ha feltuningolsz egy kispolákot az hazavágja a nagyon drága ferrarit. Ferrarinak se CSAK azért van ilyen ára mert gyors hanem mert egy legenda. MV is így van ezzel lehet hoyg egy suzuki 1000-es hazavágja de a suzuki közel nem akkora legendás. De hogy vágjad miről van szó itt van néhány infó a moccról
MV Agusta - mindig a csúcson
Ha motorosok közt szóba kerül az MV Agusta, előbb-utóbb felmerül az ár kérdése. Míg egyesek szerint drága, mások szerint a műszaki tartalmat tekintve pont árában van. Hogy is állunk ezzel, valójában mit nyújt az MV Agusta motorkerékpár - és mit ad, mint gyártó cég.
Tény, hogy a gép nem két fillér, igaz soha nem is tartozott az olcsóságok közé. Az MV mindig is a felső kategóriát képviselte. Értve ez alatt az árat és a műszaki tartalmat egyaránt. Annak, hogy ez utóbbiról kevesebben tudnak, inkább az az oka, hogy az MV nem helyez különös hangsúlyt arra, hogy fejlesztéseit nagydobra verje. Mindezt azért, mert alapvetően más marketing politikát képvisel. Az MV és más prémium kategóriás termékek gyártói számára a luxus soha nem jelent egyet a harsány reklámmal, a "ki-ha-nem-én" stílusú megnyilatkozásokkal. Lehet ebben valami, mert az igényes vásárlók már tudják: a lényeges dolgok, az igazán fontos események mindig a színfalak mögött történnek. Jó példa erre az ún. c-kerámia féktárcsák esete. Az MV egy élvonalbeli japán gyárat bízott meg egy addig nem létező,
speciális ötvözetből előállított alkatrész kifejlesztésével és gyártásával. Egyes hírek szerint szinte az őrület határán voltak a japánok, mivel hónapokig képtelenek voltak megfelelni az MV elvárásának. Az első "kész" példány bemutatását követő negyedik hónapban tartottak ott, hogy termékük már elérte az elégséges (tehát nem közepes, nem jó, és nem kiváló) szintet. Hab a tortán: annak ellenére, hogy a termék azóta elkészült, és ráadásul japánban gyártják eddig egyetlen kinti modellen sem alkalmazzák, bár készségesen elismerik, hogy eddig ez a legjobb féktárcsa, amit sorozatgyártású motorra valaha is felszereltek. Ez persze az átlag motoros számára túl elvont, ezért, hogy ne érjen minket a ködösítés vádja, nézzük, hogy konkrétan milyen műszaki csemegék is vannak egy-egy MV Agusta ruhája alatt!
* Szériamotoroktól teljesen eltérő, több rétegű lakkozás, ami nagyobb brillanciát, ugyanakkor hatékonyabb védelmet jelent a korrózió és a mechanikus sérülések ellen.
* Egy-egy limitált darabszámban készülő típus esetében az aranyozott/ezüstözött táblán nem csak az adott motor sorozatszáma, hanem a tulajdonos nevét és nemzetiségét is feltüntetik.
* A jármű személyes átadásakor a szakértők végtelen precizitással beállítják a felfüggesztéseket és a motor más paramétereit. Ennek során figyelembe veszik a vásárló testi adottságait, megszokott vezetési stílusát, komfort-, és biztonsági igényét.
* Egyes típusok motorblokkját kézzel építik össze.
* Karbonrost alapanyagú, illetve kovácsolt alumínium kerék van a felsőkategóriás modelleken.
* Apróság, ám a különböző típusú motorok súlyadatainak összevetésekor nem árt tudni: más motorgyáraktól eltérően az MV-nél már a mérlegelés előtt beleteszik a savat a jármű akkumulátorába, feltöltik a hidraulika folyadékot.
* Kézzel készített titán kipufogó-berendezés.
* A hátsó lengéscsillapítót ugyanaz a Sachs kutatócsapat fémjelzi, aki F1-ben a Ferrari felfüggesztéséért felel.
* Az első kereket hatdugattyús Nissin féknyereg lassítja.
* Gornik féle karbokeramikus féktárcsák, melyek technológiája és megmunkálási módja az orosz hadiiparból származik. Az ultrakönnyű anyag igen kemény és ellenálló, ám ezért "cserébe" csak speciális gyémántfejű géppel lehet megmunkálni. Alapvető elvárás a "tükör" felület, mivel már a 0,01 milliméteres hiba is vibrációt okoz a futóműben. Az MV futóműve nem vibrál.
* Köztudomásúlag a motorok közt a legjobb az útfekvése: a legkeményebb gázadás sem rontja el a stabilitását. A motor kiegyensúlyozottsága egyedülálló, még az agresszív kigyorsításoknál sem akar az első kerék ágaskodni. Gyorsan reagál, nem mutat ellenállást a hirtelen irányváltásra, kizárólag oda megy, ahova küldik.
* Egyes amerikai modellek esetében a rendszám egyben a gyártási számot és a tulajdonos nevét is tartalmazza. (Lapo Elkann, az Agnelli-dinasztia örököse a hetes számú Brutale Americát választotta: az ugyanis a szerencseszáma.)
* Hihetetlenül pontos összeszerelés, végtelenségig kidolgozott részletek. A design során minden alkatrészt az összképhez igazítottak.
* Speciális öntött-nyomott alumínium csavarokkal kapcsolódik a bölcsővázhoz a Showa villa.
Az biztos, hogy ár/használhatóság arányban a japánok megelőzik sztem:)
És tény hogy versenyeken jobb eredményt ért el a "többi" márka, de csak nem egy rosz moci 12milla feletti árával. Az más kérdés hogy hasonló minőséget megkaphatunk közel 9millával olcsóbbért, de ez csak az én véleményem.
A legkirááályabb motor nemhiába a kedvencem. Sajnos a motorkiállításon rajta volt a "kérjük ne üjenek a motorra" tábla de már látni is megérte. NAgyon szép a tamburini meg persze ára is van 12 000 000 FT De hát mégiscsak a legjobb
Ebből a motorból elég kevés van, elég drága is ami nem csoda hiszen aki pl. volt motor kiállításon Pesten az láthatta hogy az utolsó csavarig kivan dolgozva meg aztán a nevet is meg kell fizetni. Szerintem ebbe a kategóriába az f4-es vezet.
Nem akarok rosszmájú lenni,de ez igencsak marketingszagú rizsa...
Ha minden igaz az idén üdvözölhetek egy f4-es limitált változatot a a családban
Én azt mondom hogy aki akar az vegyen MV-t. Viszont Én MOTOROZNI szeretek elérhető áron. Eljutni "A" pontból "B" pontba.
Természetesen vigyázok rá mert másnap is rá akarok ülni. De hogy azon izguljak nehogy, egy 1 milliméteres karcolás vagy akárcsak szemmel verje is valaki......hát NEM.
Akinek van rá pénze az vegyen. De ( NEM AKAROK MEGSÉRTENI SENKIT ) az fogja megvenni akinek számít hogy MEGNÉZZÉK. (akinek nem inge, nem veszi magára.
Mégegyszer mondom ez az Én véleményem . Tiszteletbe tartom a Másképp gondolkodókat
Tény hogy jó motor..............de nem annyira!!
MV Agusta - mindig a csúcson
Ha motorosok közt szóba kerül az MV Agusta, előbb-utóbb felmerül az ár kérdése. Míg egyesek szerint drága, mások szerint a műszaki tartalmat tekintve pont árában van. Hogy is állunk ezzel, valójában mit nyújt az MV Agusta motorkerékpár - és mit ad, mint gyártó cég.
Tény, hogy a gép nem két fillér, igaz soha nem is tartozott az olcsóságok közé. Az MV mindig is a felső kategóriát képviselte. Értve ez alatt az árat és a műszaki tartalmat egyaránt. Annak, hogy ez utóbbiról kevesebben tudnak, inkább az az oka, hogy az MV nem helyez különös hangsúlyt arra, hogy fejlesztéseit nagydobra verje. Mindezt azért, mert alapvetően más marketing politikát képvisel. Az MV és más prémium kategóriás termékek gyártói számára a luxus soha nem jelent egyet a harsány reklámmal, a "ki-ha-nem-én" stílusú megnyilatkozásokkal. Lehet ebben valami, mert az igényes vásárlók már tudják: a lényeges dolgok, az igazán fontos események mindig a színfalak mögött történnek. Jó példa erre az ún. c-kerámia féktárcsák esete. Az MV egy élvonalbeli japán gyárat bízott meg egy addig nem létező,
speciális ötvözetből előállított alkatrész kifejlesztésével és gyártásával. Egyes hírek szerint szinte az őrület határán voltak a japánok, mivel hónapokig képtelenek voltak megfelelni az MV elvárásának. Az első "kész" példány bemutatását követő negyedik hónapban tartottak ott, hogy termékük már elérte az elégséges (tehát nem közepes, nem jó, és nem kiváló) szintet. Hab a tortán: annak ellenére, hogy a termék azóta elkészült, és ráadásul japánban gyártják eddig egyetlen kinti modellen sem alkalmazzák, bár készségesen elismerik, hogy eddig ez a legjobb féktárcsa, amit sorozatgyártású motorra valaha is felszereltek. Ez persze az átlag motoros számára túl elvont, ezért, hogy ne érjen minket a ködösítés vádja, nézzük, hogy konkrétan milyen műszaki csemegék is vannak egy-egy MV Agusta ruhája alatt!
* Szériamotoroktól teljesen eltérő, több rétegű lakkozás, ami nagyobb brillanciát, ugyanakkor hatékonyabb védelmet jelent a korrózió és a mechanikus sérülések ellen.
* Egy-egy limitált darabszámban készülő típus esetében az aranyozott/ezüstözött táblán nem csak az adott motor sorozatszáma, hanem a tulajdonos nevét és nemzetiségét is feltüntetik.
* A jármű személyes átadásakor a szakértők végtelen precizitással beállítják a felfüggesztéseket és a motor más paramétereit. Ennek során figyelembe veszik a vásárló testi adottságait, megszokott vezetési stílusát, komfort-, és biztonsági igényét.
* Egyes típusok motorblokkját kézzel építik össze.
* Karbonrost alapanyagú, illetve kovácsolt alumínium kerék van a felsőkategóriás modelleken.
* Apróság, ám a különböző típusú motorok súlyadatainak összevetésekor nem árt tudni: más motorgyáraktól eltérően az MV-nél már a mérlegelés előtt beleteszik a savat a jármű akkumulátorába, feltöltik a hidraulika folyadékot.
* Kézzel készített titán kipufogó-berendezés.
* A hátsó lengéscsillapítót ugyanaz a Sachs kutatócsapat fémjelzi, aki F1-ben a Ferrari felfüggesztéséért felel.
* Az első kereket hatdugattyús Nissin féknyereg lassítja.
* Gornik féle karbokeramikus féktárcsák, melyek technológiája és megmunkálási módja az orosz hadiiparból származik. Az ultrakönnyű anyag igen kemény és ellenálló, ám ezért "cserébe" csak speciális gyémántfejű géppel lehet megmunkálni. Alapvető elvárás a "tükör" felület, mivel már a 0,01 milliméteres hiba is vibrációt okoz a futóműben. Az MV futóműve nem vibrál.
* Köztudomásúlag a motorok közt a legjobb az útfekvése: a legkeményebb gázadás sem rontja el a stabilitását. A motor kiegyensúlyozottsága egyedülálló, még az agresszív kigyorsításoknál sem akar az első kerék ágaskodni. Gyorsan reagál, nem mutat ellenállást a hirtelen irányváltásra, kizárólag oda megy, ahova küldik.
* Egyes amerikai modellek esetében a rendszám egyben a gyártási számot és a tulajdonos nevét is tartalmazza. (Lapo Elkann, az Agnelli-dinasztia örököse a hetes számú Brutale Americát választotta: az ugyanis a szerencseszáma.)
* Hihetetlenül pontos összeszerelés, végtelenségig kidolgozott részletek. A design során minden alkatrészt az összképhez igazítottak.
* Speciális öntött-nyomott alumínium csavarokkal kapcsolódik a bölcsővázhoz a Showa villa.
És tény hogy versenyeken jobb eredményt ért el a "többi" márka, de csak nem egy rosz moci 12milla feletti árával. Az más kérdés hogy hasonló minőséget megkaphatunk közel 9millával olcsóbbért, de ez csak az én véleményem.
Adatok