Kéne egy-két infó: mennyi most a ménes keréken,hány db injektor eteti a blokkot,kompresszióarány,közlekedési stílus?
Ágót ne bántsátok,ő csak biztosra megy a hajtókarokkal,bár egy bizonyos töltőnyomásig az felesleges..
Egyébként tényleg annyi lenne külföldön az ára,ezért kezdtem el fejleszteni a sajátomat mert nekem sem tettszett az ár,a víz befecsit is azért csináltam meg mert nem akarok 150.000-et kiadni érte...
lehet, telefonon beszéltünk 20 percet és már nem emléxem rá pontosan
de nekem elég plusz 30-40 lóerő és inkább stabil, megbízható motor mint pár ezer kilométerig tartó őrület
akkor ha eccer ráérsz szívesen venném ha elmondanál egy-két dolgot. én szeretném erősíteni a vasat, a turbo nem érdekel, inkábba kompresszor jöhet szóba..az Ago 1 milliót mondott rá, mármint alapra, de lehet több is..szerintem az erős túlzás, másképp mondva nekem sok...
Szia KawaBBusa!
Mindent én magam csinálok,még a kompresszort is..
A kicsi pénzből relatíve tág fogalom(kinek mi a pici)...Minden azon múlik hogy mennyi pacit akarsz kihozni a gépből,ennek függvénye a zsebbenyúlás mélysége.
Engem effektíve alapból érdekelt a téma,így lassan 4 év alatt összeszedtem némi tudást...
Nézz szét a Bike-turbo.com oldalon(érdemes:) ) ott többségében turbós építéseket találsz,de a supercharging részen az a 600-as az enyém:)
Egyébként nem olyan bonyolult dolog mint ahogyan azt sokan gondolják.
Olvastam a szopásodat az mv-kkel,én a helyedben olyan botrányt csaptam volna, hogy megkerestem volna az európai igazgatót,szépen leírtam volna hogy mi történt már sokadszorra a magyar szervízben,n mered oda már bevinni,segítsen a probléma megoldásában,stb.
Szerintem ha ügyesen fogalmazol,akkor ingyén kicserélik az egész mocit és még elnézést is kérnek!?
Pályázni sosem pályáztam,inkább az utcát szeretem jobban.
Én is gondolkodtam már egy 748-as blokkhibás dukiról vagy sp vagy sv1000 blokkal ,persze a motorszám kisavazva mint egy régebbi autónál,mivel úgy tudom(eu törvény) hogy csak az alvázszám számít már csak(legalábbis autoknál).Gondolom a motorkerékpár sem kivétel.Ha meg nem eladásra hanem magadnak csinálod akkor meg pláne senki sem fog belenézni a blokkba hogy az-e a gyári...
Szerintem ha felkeresed valamelyik csopper építő céget/mestert,szerintem mindent meg lehet beszélni velük..
Várom az idom képeket, uram!
És mennyit pályáztál vele? ? ?
Ott derülnek ki igazán a dolgok.
A Full-Gas-ban beszélgettünk az Attilával aki a Ducatit forgalmazza. Azt mondta, hogy a mostani Ducatik azért már igen faszák. Nem olyanok mint régen. Rá pár napra hallom ám, hogy Egedi Sanya alatt megállt a blokk. Aztán rá pár napra "Atom" Adorján Tomi alatt is megadta magát a mostani technika. Az én véleményem az olasz sportmotorok megbízhatóságáról a következő: egy rakás szar az egész.
Tapasztalatról nem tudok beszélni,de eddig minden szerelőtől,és tulajtól akit csak ismerek csak negatív kritikát hallottam...
Állítólag a gsxr-ek is csak 2005-től lettek jók, nagyon sok anyaghibás volt(suzuki szerelő mondta).
Bár igazából az ember a kinézetébe szeret bele és nem a technikai háttérbe(tisztelet a kivételnek).
Mert azért valjuk be őszintén ha az mv vagy a duki kinézetre olaszos,de belül megbízható japán lenne sokan eladnák a lelküket érte, és akkor az olyan desszertről nem is beszéltem mint a vyrus
Vegyél bele egy honda blokkot
Azzal nem lesz semmi gondod(tapasztalat)50.000 km-nél biztos ami biztos kicseréltettem a csapágyakat, tömítéseket, stb.(bár a szerelő szerint nem nagyon kellett volna) pedíg kapta ám keményen az ívet.Egyedül a váltóban a körmöket sikerült csereéretté tennem
Valahol már láttam ilyen hibrid építést, csak ott egy ducati 916-os fostalicska blokkját cserélték ki megbízható honduszra, még a kuplung is csörgött, szal kívülről meg sem mondtad volna!
A szín lényegtelen,ha küldesz egy címet és elérhetőséget ahol megsasolhatom,elmocizok arra megnézni...
Akkor ez az mvzés olyan mint a magyar narancs...sok hibája ellenére mégiscsak a tiéd
Hát igen..tiéd a szőke ciklon,de ribi mint állat
Vegyes érzelmekkel jár MV tulajnak lenni . Egyrészt szerintem a világ legszebb motorja, viszont a megbízhatóságban sajnos igencsak hiányt szenved . Én pl attól, hogy kibaszottul utálom igencsak szeretem .
Hát tudnék csak most kivittem költözés miatt Predátork2 barátomhoz és nem tudom mikor tudom lefotózni. Én is használtam vettem Qpi spanomtól. Ő is MV-vel pályázott. Olyan érdekes világos neonzöld az alap és kék matricák vannak rajta. Egy festés abszolút elfér rajta .
Ágót ne bántsátok,ő csak biztosra megy a hajtókarokkal,bár egy bizonyos töltőnyomásig az felesleges..
Egyébként tényleg annyi lenne külföldön az ára,ezért kezdtem el fejleszteni a sajátomat mert nekem sem tettszett az ár,a víz befecsit is azért csináltam meg mert nem akarok 150.000-et kiadni érte...