Sziasztok, üdvözlet mindenkinek! Nemrég került hozzám egy K1200RS, minden szempontból egyben van, de a menetstabilitással vannak bajok. Lassú haladásnál 50-80 között imbolyog az eleje. Szép lassan vagy jobbra, vagy balra kezd el finoman húzni. Megnéztem mindent, gömbcsukló, gumi, teleszkóp szárak, csapágy, kormány nyak, nem találtam semmi rendelleneset. Volt valakinek hasonló tapasztalata, esetleg ötlete az orvoslásra? Köszönök minden választ! Üdv.
Üdv Mindenkinek !
A problémám az lenne, hogy nehezen indul a motorom (2010-es Honda Cbf 1000 Fa).
Korábban már kértem tanácsot ezzel kapcsolatban, de nem sikerült megoldani a problémát, sőt még rosszabb is lett a helyzet. Eleinte az volt a tünet, hogy túl sokáig kellet indítóznom (4-5 mp) mire beindult, mindegy hogy hideg vagy meleg idő volt, most is mindegy. Azóta már egyre gyakrabban fordul elő, hogy már csak második-harmadik próbálkozásra indul be. De továbbra is van úgy, hogy pöccre indul egy hét után és úgy is, hogy egy nap után alig akar beindulni. Teljesen kiszámíthatatlan. Tanácsolták az akku cseréjét, gyertyacserét stb.
Ki lett cserélve az akku (Yuasa), gyertyák, 100-as benzinnel járok, injektorok, szelephézag ellenőrizve de semmi változás sőt romlott is a helyzet. Sőt még a generátor állórész is cserélve lett.
Külföldi fórumokon olvasom, hogy ez nem egyedi hiba ezeknél a motoroknál. Volt már aki találkozott ilyen problémával az 1000-es CBF-el.
Mi lehet még a hiba oka ?
A választ előre is köszönöm : Gábor
vagy éppen lófaszt se ér a szikra, ha szarakszik a trafó fos sárga a szikra
ami robogókat eddig láttam fix helyen van a gyújtás, a cdi állítja az előgyújtást
Sziasztok. Nagyon régen jártam erre látom van pár változtatás. Nos nekem lenne egy nagy gondom.... Sikerült bizniszelni egy italjet formula 50 es kavé készitot. Henger nem volt rajta. (Morini blokk) Suzuki adress henger és hengerfej került rá új 41 mm dugoval gyűrűvel. Karbit ki takarítottam nagyon ganes volt. Levegő szűrő is tiszta már . Üzemanyag ellátás is van tehát a gyertya benzines. De nem akar be indulni sőt poffenni sem. Tehát ki huztam az "erőművet"alola le vettem a szivotorkot majd a Reed szelep vagy membran. Nem feküdt rá a muanyagra. Tehát arra jutottam hogy az Cseres meg a szimeringeket ki veszem ki cserelek biztos ami biztos. Mit javasolták hogy nézzék meg esetleg még ha nem indulna? Szikra van gyertya benzines . Tömítések újakra lettek cserélve. 12 és delorto karbi van rajta a subertu középre van állítva a szivato automatikus meg arra gyanakszom. Valamint a levegő csavar 1.5 fordulatot van kitekerve. Köszönöm ha nem hurrogsz le és tudsz segíteni
No meg a "V-twin szalonzenekar" melle minek? :D
A problémám az lenne, hogy nehezen indul a motorom (2010-es Honda Cbf 1000 Fa).
Korábban már kértem tanácsot ezzel kapcsolatban, de nem sikerült megoldani a problémát, sőt még rosszabb is lett a helyzet. Eleinte az volt a tünet, hogy túl sokáig kellet indítóznom (4-5 mp) mire beindult, mindegy hogy hideg vagy meleg idő volt, most is mindegy. Azóta már egyre gyakrabban fordul elő, hogy már csak második-harmadik próbálkozásra indul be. De továbbra is van úgy, hogy pöccre indul egy hét után és úgy is, hogy egy nap után alig akar beindulni. Teljesen kiszámíthatatlan. Tanácsolták az akku cseréjét, gyertyacserét stb.
Ki lett cserélve az akku (Yuasa), gyertyák, 100-as benzinnel járok, injektorok, szelephézag ellenőrizve de semmi változás sőt romlott is a helyzet. Sőt még a generátor állórész is cserélve lett.
Külföldi fórumokon olvasom, hogy ez nem egyedi hiba ezeknél a motoroknál. Volt már aki találkozott ilyen problémával az 1000-es CBF-el.
Mi lehet még a hiba oka ?
A választ előre is köszönöm : Gábor
Ott valami elektromos gebasz lesz szerintem.
ami robogókat eddig láttam fix helyen van a gyújtás, a cdi állítja az előgyújtást
Mondjuk lehet nem jokor.
Lehet, hogy ezt meg megvarom, milyen lesz, bár a 2 henger nem csábító.
https://www.sportmotor.hu/maga...