Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni:-) van egy agm retro robogó, sajnos elszakadt a variátor szíj, még az eredeti. A gond az, hogy vettem már vagy hármat, de amint felrakjuk, nem indul a motor, ha nincs rajta, akkor megy. Párommal arra tippelünk, hogy a szíj mérete nem jó. Pont azt a márkát nem lehet itthon kapni, ezért a rajta lévő paraméterekre kerestünk. Na most ezen ugye az van, hogy 669mm hosszú és 18 mm széles, de most megmérve 14mm csak. Létezik, hogy oldal irányba ennyit kopott, vagy mi lehet a gond? Vettünk olyat is, ami keskenyebb 16,7-es, de azzal sem indul be. Remélem, tud valaki tanácsot adni, mi lehet a gond! Köszi, minden hozzászólásnak
...felfuto aga.. (szerintem, ha a 4 utemu motor elso uteme a szivas egy korfolyamatban)
https://www.sportmotor.hu/foto...

A kepen az en gsxr- m falsolo soranak nyomasgorbei. A nagy lapos hatak mutatjak falsolas tenyet. Amelyik hegyesre fut fel ott jo tomitettseg. A lefuto agban valo elteres a kipu szelep zarodasi hibara utal emlekeim szerint. De tevedes joga fentartva....
https://www.sportmotor.hu/foto...
A szivatonal is tud falsolni... a tied mar korszerubb, de hasonlo gondok ott is lehetnek.

Ha tettel volna fel kepet egyszerubb lett volna ...
A tengely lógását a dsynch lefutó ága simán kimutatja, ha meg a szerviznek(?) még olyan alap műszere sincs, ami még nekem is van itthon, akkor máshová kell vinni ahol kicsit felkészültebb a szerelő.
Vissza jött a szerelőtől a motor......Majdnem sikerült tökéletesen megcsinálnia, kicsit még szalad ,de sokkal jobb mint volt! Szivatózásnál csinálja már csak azt hogy jobban megemeli majd vissza áll " szívatókarnak megfelelő állásba a fordulat(Értsd: mintha gázkarral játszanék , csak épp nem állítgatom . Mindenesetre vettem ma hozzá egy karbisort, ami kedden jön ! Ellenőrzöm azt próba !
Nem igazán szeretném a mostanit már bolygatni , mert szinkronizálva van! De ha nagyon nem marad választásom akkor szétszerelés nagy takarítás !
Helyi motoros boltból vettem különben motomike.eu oldalról lett rendelve de van saját oldaluk is európai onnan is lehet rendelni
Hol vetted? Van már magyar forgalmazó? Vagy kintről rendelted?
Közben olvasgattam külföldi forumokon is, álltalában dicsérik az YSS márkát.
tavasz végén nyár elején vettem YSS-t a banditba , meg vagyok vele elégedve teszi a dolgát , ezen állítható a csillapítás rúgóelőfeszítés és a hossz +- 5 mm a gyárihoz képest
és akkor még nem beszéltünk olyanokról amikor a pilot csavar úgy be van rohadva hogy egy nap mire kivési az ember a helyéről
Kb igy neki kell esni, de van hogy picit jobban fel kell turni az ing ujjat:

https://www.sportmotor.hu/albu...
Hogy a te motorodnak mi a baja azt nem tudom, de a videon levonel valoszinuleg el van dugulva az alapjarati fuvoka. Ezt kompenzalva tekernek ra a kozponti alapjarat allito csavarral. Igy jo nagyra meg van nyitva a pillango szelep sor ezert nem ejti fordulatot. Gondolom egy picit meg besegit a szivato a langyos motornak... ez tudja kompenzalni egy picit teljesen vagy reszlegesen vagy eldugult alapjarati rendszert.
Sok esetben a tisztitas feluletesre sikeredik. Az etanolos benzinbol visszamaradt gyantas takony nem tavozik egy levegos kifuvatassal, vagy ultrahangos mosassal... ki kell dörzsarazni a fuvokat, es kulonos figyelmetvkell forditani a legtorokban levo fuvokakra is, meg a pici furatokra a pillango szelep ele alatt.
YSS és Hagon elég elérhető árban van. Mindkettő teljesen megfelelő cucc utcai, országúti, túrás használathoz.
Sziasztok. Kawasaki Zephyr 750-esemre szeretnék új hátsó csillapítókat venni.
Mit javasoltok, ruházzak be egy márkás teljesen állíthatóra pl egy öhlins vagy wilbers szettre? Esetleg a wilbers közép kategoriájára, ami nem minden tekintetben állítható?
Utcai motorra, túrára mennyire jók ezek a teleszkópok?
Esetleg YSS? Vannak ezzel a márkával tapasztalatok? Gagyi, vagy már vállalható minőség?
Kinai koppintásokat nem szeretnék. Mit javasoltok?
lehet hülyeséget írtam és összekevertem a :VALVE, PILOT AIR cuccal!
Van benne "air cut off valve " 2db is ! erre nem tudom hogy gondolt-e ! 🤔
tolattyúkkal/membránjai átnézve! lyuk ,és szakadás mentesek !
"Etanolos benzin ha megmarja a fúvókákat" A rezet?? Vagy mire gondolsz? 🙄

blackiex : fojtószelep tengelyének a tömítése nincsen cserélve , le lett próbálva féktisztítóval ,de a fordulat változatlan állítása szerint
Amikor azt irod, minden tomites cserelve volt a karburatorokon, abba a fojtoszelep tengelyenek a tomitese is benne foglaltatik? Mert ott is kaphat falsot. Ezutobbit (ha hozzafersz a WD40 kis piros csovevel) ellenorizheto, oda kell fujni es figyelni, valtozik-e a fordulat.
Szinkron? Bár az azért nem szokott gondot okozni egy szerelőnek.
Nem ismerem, de ötletnek hátha jó esetleg. A Hondámban van olyan is hogy "air cut off valve" ennek a membránja ha kilyukad akkor tud ilyesmit csinálni, hogy lassan ejti a fordulatot.
Esetleg tolattyúkkal/membránjával lehet még gond, hogy nem szabályoznak rendesen.
Etanolos benzin ha megmarja a fúvókákat az sem segít, hiába jó minden látszólag.
Az a helyzet ez nem saját videó! De pontosan ugyan ezt csinálja a motor ! kérdésedre válaszolva : nem tudom ! De holnap felhívom és rákérdezek!
Azt nem látom a videón:síber tolattyuk egyszerre ejtenek vissza,nem szorulnak?
Nem buta ....de amúgy friss 100-as !
Mielőtt jön a kérdés 😂 :Pumpa is átnézve ,több mint 1,5l /percet nyom 🙂
Buta kérdés:Mennyi idős a benzin benne?
Megtörtént... Valami elvan baszva 😬
Pilot csavarokat gyári értékre ki tekerni,utánna karbi szinkron.Természetesen meleg motornál!
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem !Adott egy gsxr 600 srad 00évj
Tünet: nem ejti rendesen a fordulatot( Videó mellékelve)! !Szerelőm nem tud rájönni mi lehet a baj! Fals levegőt nem szív , minden tömítés cserélve karbikba/úszószint beállítva , szelephézag állítása megtörtént , légszűrő új , olaj új , 12,5 nyomás a hengerekben! Mi okozhatja a videón halható problémát?

http://youtu.be/dR7Xj4_K1TA

Ha esetleg valaki tudna segíteni nagyon hálás lennék!
Köszönöm!