orvoslás folyamata
vegyél valami olasz vagy japán robogót
több ismerősnek is volt kínai robogó mindig minden bajuk volt többnyire filléres gondok de mindig valami volt
de a mostanin egy belevaló jó minőségű gyertya csere karbi takarítás benzin pumpa-csap ellenőrzés
új prémium benzint tegyél bele tesztnek
ezt a típust nem ismerem de egyik másik robogón elég eszement megoldások vannak az üzemanyag ellátás terén
interneten esetleg tippeket vagy jóslásokat fogsz kapni ha te átnézed vagy valaki aki már piszkált hasonlót akkor derül ki az igazság (vagy akkor se) első kör gyertyecsere utána karbiátnézés és takarítás
Sziasztok a héten vettem egy Kymco agility 50 f12 e4
2019 .kiprobaltuk, minden működött.mai nap folyamán kb 7 óra hidegben állás után baromi nehezen indult és 35km/h után zakatoló hangot kezdett adni .egyszer leállt állás közben és a maradék utat 35el jártam meg teljesítmény csökkenést tapasztaltam és alapjáraton gurulva gáz huzáskor leálláshoz közeli állapotba került a motor.A kérdésem adott,hogyan orvosolható? hozzáértő válaszokat várok fontos lenne munkába járáshoz használom úgyhogy elég sürgős lenne .előre is köszönöm.Norbert.
a kormány végsúlyon is gondolkodom (le van kopva a fekete a keszytyű miatt) de azzal úgy vagyok, hogy itthon se nagy kunszt lefújni akár évente ha lekopik a festék.
Én az autó sómart, hólyagos felnijét Budapesten csináltattam, Homokfújva, ezüstre szinterezve és lakkozva 40 E Ft volt a 4 db összesen. Az ugye más (és úgy voltam vele, bármilyen rapcsos lesz már nem ront rajta. Ehhez képest úgy kaptam vissza (padkanyomok, kőfelverődések kijavítva) mntha új lenne.
Amit hirtelen megfigyeltem, hogy már a porfestéket is előmelegített anyagra hordják fel...
Úgy gondoltam (a Givi nem), hogy a gyári oldaldoboz szettet lecserélem Givi PLX1104 és Givi V35-re. (Ugyanis a gyári oldaldoboz 29 literes, a gyári topcase pedig 33. A CBF-en ez 35 és 43 liter volt ami valjuk meg túrán 22 liter már elég tetemes különbség).
De meglepődve tapasztaltam, hogy hiába szedem le a lábtartóról az oldaldoboz tartót (sima "U" lemez van egy nyúlvánnyal rácsatlakoztatva) és a felső rögzítést a pontok (és valljuk meg a hajlíítások - ami még ugyan korrigálható) köszönő viszonyban nincs a gyári topcase tartó kialakítással.
Gondolom ez meg karbis motor, a benzincsapjat nem ismerem
Huzd le a benzincsovet a csaprol, tegyel ra egy masik csovet a csapra azt vezesd bele egy uvegbe.
A karbikbol alul a leereszto csavarral engedd le a benzint mind a 4 karbibol.
Varjal egy hetet. Ha az uvegben benzin van akkor atenged a csap.
Inditas elott a lehuzott csovpn keresztul toltsd fel a karbikat benzinnel.
Ha csattanas nelkul indul akkor vagy a csap cafy az uszok engedik at a bemzint. Ha az uvegben nincs benzin es csattanas nelkul indul akkor a karbik engedik at.
Üdv mindenkinek.
98as honda hornet 600 motorom a következőt produkálja.
Több nap állás utáni első indításnál hatalmas csattanás és semmi. Kb 15-20 gombnyomás után indítani kezd. Olyan mintha az önindító megakadna.
Akksi új, töltés megfelelő. Csakis több napi állás után első indításnál történik.
Valakinek van ötlete mi okozhatja ezt a problémát?
Nem!
A cinkbevonat korroziò ellen van. Az egyenletes bevonatot a tömitöfelületnek az epoxival biztositja. Az tölti ki a felületi egyenetlensegeket, majd polirozva adja a sima felületet.
Ki tudja mi lesz belőle, hova vezet a megoldás és mennyibe kerül.
vegyél valami olasz vagy japán robogót
több ismerősnek is volt kínai robogó mindig minden bajuk volt többnyire filléres gondok de mindig valami volt
de a mostanin egy belevaló jó minőségű gyertya csere karbi takarítás benzin pumpa-csap ellenőrzés
új prémium benzint tegyél bele tesztnek
ezt a típust nem ismerem de egyik másik robogón elég eszement megoldások vannak az üzemanyag ellátás terén
2019 .kiprobaltuk, minden működött.mai nap folyamán kb 7 óra hidegben állás után baromi nehezen indult és 35km/h után zakatoló hangot kezdett adni .egyszer leállt állás közben és a maradék utat 35el jártam meg teljesítmény csökkenést tapasztaltam és alapjáraton gurulva gáz huzáskor leálláshoz közeli állapotba került a motor.A kérdésem adott,hogyan orvosolható? hozzáértő válaszokat várok fontos lenne munkába járáshoz használom úgyhogy elég sürgős lenne .előre is köszönöm.Norbert.
Én az autó sómart, hólyagos felnijét Budapesten csináltattam, Homokfújva, ezüstre szinterezve és lakkozva 40 E Ft volt a 4 db összesen. Az ugye más (és úgy voltam vele, bármilyen rapcsos lesz már nem ront rajta. Ehhez képest úgy kaptam vissza (padkanyomok, kőfelverődések kijavítva) mntha új lenne.
Amit hirtelen megfigyeltem, hogy már a porfestéket is előmelegített anyagra hordják fel...
De meglepődve tapasztaltam, hogy hiába szedem le a lábtartóról az oldaldoboz tartót (sima "U" lemez van egy nyúlvánnyal rácsatlakoztatva) és a felső rögzítést a pontok (és valljuk meg a hajlíítások - ami még ugyan korrigálható) köszönő viszonyban nincs a gyári topcase tartó kialakítással.
Huzd le a benzincsovet a csaprol, tegyel ra egy masik csovet a csapra azt vezesd bele egy uvegbe.
A karbikbol alul a leereszto csavarral engedd le a benzint mind a 4 karbibol.
Varjal egy hetet. Ha az uvegben benzin van akkor atenged a csap.
Inditas elott a lehuzott csovpn keresztul toltsd fel a karbikat benzinnel.
Ha csattanas nelkul indul akkor vagy a csap cafy az uszok engedik at a bemzint. Ha az uvegben nincs benzin es csattanas nelkul indul akkor a karbik engedik at.
Olajszintet nezted?
98as honda hornet 600 motorom a következőt produkálja.
Több nap állás utáni első indításnál hatalmas csattanás és semmi. Kb 15-20 gombnyomás után indítani kezd. Olyan mintha az önindító megakadna.
Akksi új, töltés megfelelő. Csakis több napi állás után első indításnál történik.
Valakinek van ötlete mi okozhatja ezt a problémát?
https://www.ebay.de/itm/Alteco...
A cinkbevonat korroziò ellen van. Az egyenletes bevonatot a tömitöfelületnek az epoxival biztositja. Az tölti ki a felületi egyenetlensegeket, majd polirozva adja a sima felületet.
Nincs benne tapasztalatod, felesleges tanàcsokat osztogatni.