Keresd meg a típust a NET-en, és a központi olvadóbiztosítékot ellenőrizd először! De legelőször azt, hogy merre is találod! Majd az olvadóbetétek helyét.
Sziasztok!
Egyik nap próbáltam beindítani a Keeway Focus 125-ös robogómat de csak tekert és nem indult be. 3. próbálkozásra hirtelen mintha elment volna az áram és azóta semmi se történik ha elfordítom a kulcsot.
Valaki tudna segíteni?
Szerintem ertelmetlen kipufogo nelkul jaratni valamit, es a kek langnyelvek azok teljesen termeszetesek, ugyanis elobb nyit a kipufogoszelep, alsoholtpontnal minden motornal, igy a fustgaz meg egni szokott.
De a szelephezagot legkozelebb ne igy nezd meg.
Ellenőrizd a szelephézagot. Ha az nincs vagy kicsi, akkor nyilván azt kell korrigálni. Ha "süllyed" a szelep és fogy a hézag, az anyag probléma is lehet.
Ha jó a szelephézag, akkor a szelep nem zár jól, ez már macerásabb probléma.
Ha minden rendben, akkor lehet az a henger sokat kap én még tart az égés mikor nyit a szelep.
Sziasztok
Egy kérdésem lenne ujra
Sor 4 japó veterán
Levettem a 4 leömlőt hogy felrakjam a gyáriakat,gondoltam beinditom igy leömlők nélkül
Nos a 2es hengernél kék lángnyelvek jönnek ki.de folyamatosan.mintha nem zárna a kipuffszelep.pedig tavasszal volt hézagolva.azota talán 5ezer mehetett bele.
Létezik hogy elfogyott hézag?
Vagy karbibeállitás szar?
Ugyanis az az egy gyertya kormos.
Indul pöccre hidegen melegen.huz már alsohangrol mint egy mozdony..
Szerintetek?
itt biztos van mert a yamahától szerzi be
nekem a ktm-hez itt 7 ezer volt egy cucc a ktm-nél meg 5
szóval inkább a közvetlen forgalmazó mint még egy közvetítő
Yamaha FZ1,FZ8, R1, hátsó blokk rögzítő csavart keresek 1db -ot M10x1,25 menettel . Ami a blokkot rögzíti a vázba. 230 mm hosszú.
Valamint Yamaha első féknyereg rögzítő csavart szintén 1db-ot. M10x1,25 menettel krómozott hatlapfejű.
evvel kiszedtem legalább 50 beletört csavart
az utolsó kicsit nehezebben jött ki
de akkor sem törtem el
t10 méret