Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talán valami korom oldó olaj adalékkal átmosatni a blokkot következő olaj cserénél...
Vagy minden motorozás után leengeded, megméred vissza öntöd.
pàlca
Mit javasoltok, ha érdekelne az olajfogyasztás, de a figyelő ablak már nem igazán átlátható az öreg Vmaxon és nem tervezem a blokk szétborítását?
Ezeknel a rotax 122 123 blokkoknal nem eletszeru.

Elobb van problema a hengertalptomites vastagsagaval, es igy a kompresszioviszonnyal, annyi koksz nem tud oda rakodni, hogy ekkora terfogatcsokkenes legyen, elobb torik a dugattyu, hajtorud, minthogy akkora futasteljesitmenyt elbirjon. De egy ilyen homalyos tanacskeresbol semmit nem tudunk meg, en is csak egy lehetoseget vazoltam, fogalmam sincs.
Attol is lehet detonacios eges, ha le van koszosodva az egester a dus keverektol. Csoken az egester terfogata, no a vegnyomas, az felizzo koksz is begyujthatja elobb a keverek...
Azért egy gyertyakep sokmindent elárul
Ha eszi a gyertyakat, akkor biztos sokat kap :D Az a detonalas jele, ami szegeny keverektol van inkabb.
Rotax 122 vagy 123?
"Állítólag minden gyári "

...így lehet sokáig szivatni magad még másokat...
Kivesz, megmér, ha kell gyárira kicserél. Sok esetben ugyan a gyári méretü fúvók avan benne, csak fel van barmolva sok számmal nagyobbra...Meg kell nézni a specifikácóba, hogy milyen értékkel gyártották, és biztos forrásból beszerezni a belevaló cuccokat, de nem csak a porlasztó esetében, hanem a légszürö esetében is.
Úszószint? Venturi cső nincs kikopva?
Sziasztok adott egy aprilia pegaso 125 2T. Állítólag minden gyári mégis sokat kap már semmin nem lehet tovább állítani és igy 1-2 hetente megeszi a gyertyákat. Úgy vettem hogy a power rossz és azért nem pörög ki de a sok anyagtól nem pörgött ki mostmár jobb kipörög rendesen de még mindig sok neki. Hogyan bírok még elvenni belőle ?
3
főleg a gyárit tourmaxra
1 nem cserélném ki amíg jó
2 semmi köze a szinkronhoz ha csak egyet cserélsz
Sziasztok!

2004-es Suzuki GS500-asomban karbi szétszedésekor derült ki, hogy az egyik membrán oda lett csípve. Problémát nem okozott, szépen jár a motor minden fordulaton, de azért biztos, ami biztos kicserélem. A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor párban kell cserélni, hogy megmaradjon a szinkron vagy elég csak a hibását? Tourmax VCC-301-t tudok beszerezni, esetleg tudtok más típust ajánlani?
Igazad van, nem láttunk képet. Én biztosra vettem hogy a kavicsfelverődéseknél rozsdásodott. Én legalábbis nem is említettem volna ha a villahídról tapadt rá a rozsda, mert a sértetlen króm ugye nem rozsdásodhat és csak a kvicsfelverődésnél szokott rozsdásodni vagy ha csavarhuzoval összekarcolták a szimering cserénél
hidegen megy a szivató utána nem
Sziasztok, mitől lehet az, hogy hidegen van erő a robogómban (50ccm 2T) viszont amint melegszik be nincs akkora erő benne? Köszi előre is a válaszotokat
Az attól függ hol kap bele. Ahol a villahidak fogják a szárat ott előfordulhat futórozsda, nyilván összeszerelésnél azon se toljuk keresztül a szimeringet. Nagyon finom vízpapírral rá lehet menni ha szükséges, ezért még nem dobunk el egy szárat, csak akkor ha ott is belekapott ahol a szimering ajkaival üzemszerüen érintkezik.
Ha volt rajta rozsda akkor már kb kurvamindegy, csiszolhattad is. Újat kell tenni helyette
Beolajoztam végig a szárat plusz a szimeringet is. Beütővel ütöttem be. Sőt még a szár végét is leragasztottam. Leszedtem a szárról a vakrozsdát és simára csiszoltam vízpapírral.
Ariete márka sem rossz. Használtam már én is ugye nem mindegy hogyan rakja be. Van hozzá beütője előtte bezsírozta rendesen, nehogy valahol megtapadjon mit a méhlepény aztán már sérül is berakáskor. Azt jé... megint szivárog.
Azért ha az adót típushoz való "teleszkóp szimmeringet" veszel, attól elvárható hogy arra a fajta mozgásra legyen kitalálva.
Ha megy akkor jó, ha nem akkor szar*
Ki se kell szedd a motorból, megemeled és meglazítod azt amelyik folyik, megpróbálod körbeforgatni ha meg akkor jó ha akkor szar. Vagy ha szetszeded, befogod a a tengelynél száranként külön külön és forgatod, mellé teszel valamit és pontosan mutatja hogy mennyire görbe. Egyengetni szerintem felesleges mert az anyagot nem tudja tömöríteni senki csak hozzányújtani a szár masik feléhez.
az a vicc hogy a párszáz forintos mofakeres szimering évekig kitartott a szimóban előtte az 1000+ forintos dupla ajkú rozsda mentes rugós meg már aznap folyt
ellemben a szivattyúvan kitart az ilyen 10 évig is, ott a olcsó egy év időtartam mert elrohad a rugó télen

szerintem az sem mindegy milyen mozgásra tervezték azt a szimeringet
Megkockáztatom, hogy az a szimmering jobb volt mint a mai utángyártott kínai szarok...